26.03.23, 13:19

Piotr Adamczyk i Magdalena Boczarska w kampanii reklamowej 1,5 proc. Fundacji Happy Kids

Piotr Adamczyk i Magdalena Boczarska w kampanii reklamowej 1,5 proc. Fundacji Happy Kids, fot.: materiały prasowe

W związku z okresem rozliczeń podatkowych, Fundacja Happy Kids rozpoczęła kampanię na YouTube i Facebooku, zachęcającą do wsparcia Rodzinnych Domów Dziecka, które mają pod swoją opieką. W materiałach promocyjnych można usłyszeć głos aktorów – Magdaleny Boczarskiej i Piotra Adamczyka.

W swojej najnowszej kampanii reklamowej dotyczącej „1,5 proc.” Fundacja Happy Kids zachęca do przeznaczenia środków na pomoc dzieciom, znajdującym się w pieczy zastępczej. W tym celu powstały spoty mające przekonać do wsparcia podopiecznych Fundacji, a także zwiększyć świadomość odbiorców na temat pieczy zastępczej w Polsce i poszczególnych projektów realizowanych przez Organizację: tj. wakacyjna akcja ”Happy Bus”, pomoc ukraińskim sierotom czy budowa kolejnych Rodzinnych Domów Dziecka.

Trwa okres, gdy decydujemy się na wsparcie swoim 1,5 proc. podatku różnych podmiotów NGO. To zawsze bardzo aktywny czas w Fundacji. W tym roku chcieliśmy stworzyć materiały pokazujące, jak wygląda życie w naszych Rodzinnych Domach Dziecka. Postawiliśmy na autentyczność i emocje. Wraz z agencją Lightscape stworzyliśmy dwa spoty pod tytułem: „Oczy” oraz „Dom”. W tym pierwszym, skupiliśmy się na oczach dzieci – to w nich widać ogromną krzywdę i potrzebę bycia kochanym, a także tęsknotę za ciepłym i bezpiecznym domem” – mówi Ewa Tietianiec, wiceprezes Fundacji Happy Kids.

Z kolei spot „Dom” ma przybliżyć odbiorcom to, jak wygląda życie w Rodzinnym Domu Dziecka. Podopieczni mają tam nieporównywalnie większą szansę na szczęśliwe dzieciństwo niż pozostawione w tzw. „bidulach”. – Chcemy kontynuować naszą misję wyrównywania szans dzieci, ale do tego potrzebne jest wsparcie darczyńców, którzy podzielą się swoim „1,5 proc.” podatku – komentuje Ewa Tietianiec.

W kampanii Happy Kids udział wzięli aktorzy: Magdalena Boczarska i Piotr Adamczyk, którzy nie pierwszy raz wspierają Organizację. Tym razem wcielili się w rolę lektorów i „użyczyli” Fundacji swoich głosów.

Kampanię „1,5 proc.” dla Fundacji Happy Kids realizuje agencja Lightscape. Materiały promocyjne Fundacji można obejrzeć na YouTube, a także w mediach społecznościowych, takich jak Facebook i Instagram.

Komentarze

Powiązane

17.06.24, 16:30
| reklama & PR » informacje
Kampania mPay z Jakubem Błaszczykowskim w decydującej fazie. Plakaty OOH w dużych miastach
Ruszył kolejny etap kampanii wizerunkowej polskiej aplikacji finansowej mPay ”Płatności Fair-Play” z Jakubem Błaszczykowskim w roli głównej. Od początku czerwca w największych polskich miastach pojawiły się plakaty OOH z wizerunkiem byłego kapitana reprezentacji Polski, a obecnie ambasadora mPay.
17.06.24, 15:10
| reklama & PR » informacje
Rebel Media wygrywa w przetargu grupy spółek Danone
W wyniku przetargu spółek Danone, agencja mediowa Rebel Media zajmie się takimi działaniami w TV, jak: lokowanie produktu czy produkcje dedykowanego contentu dla marek grupy spółek Danone.
17.06.24, 14:24
| reklama & PR » ludzie
Daria Soroka dołączyła do first aid communication team
Do zespołu first aid communication team dołączyła Daria Soroka i objęła stanowisko senior communication managera. W ostatnich latach rozwijała kompetencje w energetyce prowadząc komunikację korporacyjną dla producenta energii odnawialnej.
17.06.24, 09:30
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Szybka piłka w Radiu Zet. Piłkarska kampania promująca Moonsy
Konkurs "Szybka piłka" na antenie Radia ZET oraz szerokie działania w prasie i Internecie na czele ze stronami sportowymi Onet.pl czy drukowaną wersją Przeglądu Sportowego – tak w czasie Euro 2024 promować będą się Moonsy – proteinowe chipsy z soczewicy.
17.06.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Unilever w przetargu wybiera 38 Content Communication
Do grona klientów 38 Content Communication, dołączył Unilever – jeden z największych światowych graczy rynku FMCG. Agencja została wybrana w drodze przetargu i będzie odpowiedzialna za komunikację korporacyjną, przygotowanie i wdrożenie strategii PR, a także pozycjonowanie ekspertów w mediach.
17.06.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Platforma inwestycyjna BeGlobal klientem iProspect
Agencja iProspect (dentsu Polska) została wybrana do obsługi mediowej platformy inwestycyjnej BeGlobal. Działania agencji obejmą przygotowanie i egzekucję kampanii performance oraz afiliację. Współpraca ma charakter długofalowy.
16.06.24, 22:24
| reklama & PR » informacje
Piłkarze Luka Modrić i Bukayo Saka w kampanii Snickers
Z początkiem czerwca br. wystartowała najnowsza kampania Snickers, w której udział biorą gwiazdy piłki nożnej – Luka Modrić i Bukayo Saka. Marka chce pomóc wszystkich entuzjastom futbolowych emocji uniknąć „przypałów".
16.06.24, 16:36
| reklama & PR » informacje
Marka Eduscho zadowolona z wyników kampanii na TikToku
Druga faza kampanii marketingowej marki Eduscho, właśnie się zakończyła. Kreatywne podejście i wykorzystanie innowacyjnych rozwiązań, m.in. FOOH (Fake Out of Home) w mediach społecznościowych przyczyniło się do osiągnięcia wysokich wyników, m.in. w postaci zaangażowania użytkowników na platformie TikTok. 
16.06.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
BECKERS. Malowanie nabiera kolorów. PPG prowadzi kampanię promującą linię plamoodpornych farb
PPG rozpoczął kampanią promującą linię plamoodpornych farb BECKERS Designer Colour. Szeroko zakrojona komunikacja prowadzona pod hasłem „BECKERS. Malowanie nabiera kolorów” obejmuje telewizję, internet, w tym serwisy VOD oraz social media. 
16.06.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Rankomat.pl promuje polisę turystyczną jako gwarancję spokojnego urlopu
Multiporównywarka rankomat.pl rusza z letnią kampanią marketingową, w której skupia się na korzyściach wynikających z posiadania ubezpieczenia podróżnego podczas urlopu za granicą. W reklamach z udziałem ambasadora, Huberta Urbańskiego, marka podkreśla, że zakup polisy to przepis na spokojne i bezpieczne wakacje.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.