25.03.23, 09:00

Lidl został Oficjalnym Partnerem UEFA EURO 2024

Lidl globalnym partnerem UEFA, fot.: materiały prasowe

Lidl został globalnym partnerem UEFA zarówno podczas europejskich eliminacji w 2023 roku, jak i turnieju finałowego w 2024 roku.

Poprzez partnerstwo Lidl chce podkreślić znaczenie świeżych owoców i warzyw oraz sportu dla aktywnego, zdrowego stylu życia. Współpraca rusza wraz z rozpoczęciem pierwszych rozgrywek.

„Cieszymy się, że możemy być częścią wydarzenia, które ekscytuje nie tylko naszych klientów, ale także naszych pracowników” – mówi Jeroen Bal, Członek Zarządu Divisional Board Customer Lidl International. „Chcemy sprawić, aby UEFA EURO 2024 było przeżyciem dostępnym dla wszystkich, tak jak dostępne dla wszystkich są nasze produkty – na przykład poprzez nasze Strefy Kibica Lidla. Wspólnie z innymi krajami, w których działa Lidl, jesteśmy pełni entuzjazmu” – dodaje Bal.

Od 14 czerwca do 14 lipca 2024 r. najlepsze drużyny narodowe ze Starego Kontynentu będą walczyły o tytuł Mistrza Europy w 10 różnych niemieckich miastach. O tym, które kraje zmierzą się podczas 51 meczów finałowego turnieju, zadecydują wyniki europejskich eliminacji rozgrywanych od marca 2023 do marca 2024 r.

Komentarze

Powiązane

02.06.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Aktorka Olga Kalicka nową ambasadorką marki Garett
Olga Kalicka, aktorka młodego pokolenia znana, m.in. z serialu "Rodzinka.pl", została ambasadorką marki Garett. W nowej kampanii artystka podkreśla wartości takie jak otwartość i samoakceptacja, jednocześnie wspierając zdrowy styl życia.
01.06.23, 15:00
| reklama & PR » informacje
Home Cool Home. Pingwin PanSonik w roli głównej w kampanii Panasonic promującej domową klimatyzację
Firma Panasonic Heating & Cooling Solutions ruszyła z kampanią promocyjną „Home Cool Home”, która ma na celu wsparcie instalatorów poprzez dotarcie do zwykłego Kowalskiego oraz zachęcenie ich do zaopatrzenia się w urządzenia klimatyzacyjne marki. 
01.06.23, 09:42
| reklama & PR » ludzie
Marta Bełza dołącza do Garden of Words, Marta Miller awansuje
Agencja Garden of Words poszerzyła zespół PR i zatrudniła Martę Bełzę na stanowisku Head of Reputation Management. Z kolei Marta Miller awansowała na stanowisko Head of Corporate i będzie odpowiadać za rozwój agencji w zakresie pozyskiwania i prowadzenia projektów z obszaru komunikacji korporacyjnej.
01.06.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Lidl Polska wraz z Anną i Robertem Lewandowskimi zadbają o zdrowie Polaków
29 maja br. Lidl Polska ruszył z nową kampanią "Zadbajmy o siebie!". Sieć wspólnie z Anną i Robertem Lewandowskimi zachęca do budowania zdrowych nawyków.
01.06.23, 06:30
| biznes i technologie » informacje | reklama & PR » informacje
Rebranding stacji paliw Intermarché. Do końca roku zmieni się 10 stacji
Intermarché przeprowadzi rebranding przysklepowych stacji paliw. Mają być bardziej nowoczesne i spójne z kolorystyką sieci.
31.05.23, 19:15
| reklama & PR » informacje
JBB Bałdyga promuje ofertę grillową w digitalu
Ruszyła największa w historii JBB Bałdyga kampania digitalowa promująca ofertę grillową tej marki mięsnej w Polsce. Działania pod hasłem „Grilluje w całej Polsce” potrwają przez najbliższe miesiące.
31.05.23, 16:00
| reklama & PR » ludzie
Aleksandra Rekowska w ekipie agencji MADOGZ
Aleksandra Rekowska dołączyła do zespołu agencji MADOGZ i objęła stanowisko Senior Account Manager. Będzie odpowiedzialna za obsługę komunikacyjną kluczowych klientów agencji.
31.05.23, 12:10
| reklama & PR » ludzie
Dorota Natalia Haller rozstaje się z Huawei CBG
Dorota Natalia Haller zakończyła pracę na stanowisku dyrektorki marketingu, komunikacji i e-commerce w Huawei Consumer Business Group Polska, którą łączyła z rolą wiceprezeski marketingu na region Europy Centralnej i krajów nordyckich w Huawei CBG.
31.05.23, 10:45
| reklama & PR » informacje
Wobler od Publicis Worldwide, Bank BNP Paribas i PZW zbada polskie rzeki
Publicis Worldwide Poland wspólnie z Bankiem BNP Paribas i Polskim Związkiem Wędkarskim stworzyli prototyp woblera, badający zanieczyszczenie polskich wód. Projekt „River Alert” ma być odpowiedzią na katastrofę ekologiczną na Odrze i alarmujące doniesienia o stanie kolejnych polskich rzek.
30.05.23, 17:00
| reklama & PR » informacje
Z miłości do smaku i orzeźwienia! Kampania napojów herbaciano-owocowych HerbaLOVE od Herbapolu
Herbapol-Lublin rusza z kampanią wspierającą napoje herbaLOVE. Hasło „Z miłości do smaku i orzeźwienia!” ma podkreślać wyjątkowość produktów. Działania promujące herbaLOVE będą prowadzone w szerokim zakresie w mediach digitalowych i oparte będą na formacie video oraz angażujących formach.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Stanowisko ds. filmu

Centrum Kultury Zamek w Poznaniu | Poznań

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Strefa Kultury Wrocław | Wrocław

Przejdź do oferty

kierowniczka/kierownik działu PR

Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 02.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.