23.03.23, 11:36
Lubella podkreśla, że w makaronach wykorzystuje jaja od kur z wolnego wybiegu
Ruszyła kolejna odsłona kampanii dla makaronów jajecznych Lubella. Produkty będą widoczne zarówno w TV, jak i na VOD, YouTube oraz nośnikach OOH.
Lubella przypomina w kampanii, że w makaronach 4- i 5-jajecznych wykorzystuje jaja od kur z wolnego wybiegu. Kampanijne spoty, w tym hit “Koko Jambo” w wykonaniu zespołu Jarzębina, ponownie pojawia się na YouTube. Natomiast reklama będzie emitowana w TV i VOD. Całą kampanię wzmocni aż 600 lokalnych nośników OOH. Wszystkie działania kampanijne potrwają do końca kwietnia br.
Agencja Brainbox jest odpowiedzialna za kampanię, a media zakupił dom mediowy Starcom.
kierowniczka/kierownik działu PR
Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
21-22.09. 2023 r., Rzeszów.
Komentarze