22.03.23, 12:42

Studio Biznes. Karolina Hytrek-Prosiecka gospodynią programu wideo Gazeta.pl w nowej odsłonie

Karolina Hytrek-Prosiecka gospodynią "Studia Biznes", fot.: materiały prasowe

Od środy, 22 marca br. „Studio Biznes” (program wideo Gazeta.pl) emitowany jest w nowej szacie graficznej. Od marca br. jego gospodynią jest Karolina Hytrek-Prosiecka.

„Studio Biznes” to program emitowany na żywo, w którym dziennikarze wraz z ekspertami i przedstawicielami biznesu w prosty sposób analizują kluczowe procesy w gospodarce, pokazują najnowsze trendy w globalnym biznesie i podpowiadają, jak rozumieć skomplikowane dane ekonomiczne.

„Studio Biznes” składa się z kilku bloków tematycznych: rozmów z analitykami, ekonomistami oraz przedstawicielami biznesu, części „TopTech” dotyczącej nowinek ze świata technologii oraz bloku motoryzacyjnego. Od marca br. do zespołu „Studia Biznes” dołączyła Karolina Hytrek-Prosiecka – dziennikarka portalu prowadząca także program „Poranna rozmowa” Gazeta.pl, która wcześniej jako reporterka ekonomiczna była związana przez ponad 10 lat z telewizją TVN CNBC i TVN24, a także przygotowywała materiały ekonomiczne do głównego wydania „Faktów” TVN.

Od środy, 22 marca br. „Studio Biznes” ogląda emitowane jest w nowej szacie graficznej. Program w odświeżonym wydaniu prowadzi Karolina Hytrek-Prosiecka, odpowiadająca także za część gospodarczą, Tomasz Korniejew, redagujący blok motoryzacyjny oraz Daniel Maikowski, przygotowujący część „TopTech” poświęconą technologii.

Studio Biznes” to program cieszący się dużym zainteresowaniem naszych widzów, łączący w sobie świat biznesu i motoryzacji, co wyróżnia go na tle konkurencji. Po czterech latach od emisji pierwszego odcinka, nadszedł czas na jego odświeżenie. Jestem przekonany, że ogromne doświadczenie Karoliny Hytrek-Prosieckiej i jej charyzma sprawią, że „Studio Biznes” będzie jeszcze ciekawsze dla widza” – mówi Tomasz Korniejew, dyrektor wydawniczy Gazeta.pl i współprowadzący programu.

Jak informuje Agora, „Studio Biznes” to jeden z najpopularniejszych programów wideo Gazeta.pl. Format zadebiutował w 2019 r. i od tej pory cieszy się zainteresowaniem internautów. Średnio wyświetlany jest 3,4 mln razy miesięcznie i prawie 800 tys. razy tygodniowo(dane własne wydawcy).

Komentarze

Powiązane

21.05.24, 08:45
| telewizja / VOD » informacje
TVN Pora na show. 17 kanał FAST w ofercie TVN Warner Bros. Discovery
Koncern TVN Warner Bros. Discovery uruchomił kolejny kanał typu FAST - TVN Pora na show.
20.05.24, 13:42
| telewizja / VOD » seriale
Prosta sprawa. Mateusz Damięcki i Piotr Adamczyk w nowym serialu CANAL+
W serwisie CANAL+ online pojawił się pierwszy odcinek nowej polskiej produkcji „Prosta sprawa”. Najnowsza produkcja oryginalna CANAL+ to kino akcji twórców „Furiozy” oparte na bestsellerze Wojciecha Chmielarza.
20.05.24, 10:50
| telewizja / VOD » informacje
Prawie 10 mln zł. To suma roszczeń spraw przeciwko TVP za materiały wyemitowane w latach 2016-2023
Niemal 10 mln zł – to suma roszczeń spraw przeciwko Telewizji Polskiej za materiały wyemitowane w latach 2016-2023 z powództwa osób i instytucji o naruszenie dóbr osobistych.
18.05.24, 14:51
| telewizja / VOD » informacje
Nakręć się na przyszłość. Szansa dla młodych ludzi na karierę w branży filmowej
Na warsztaty otwierające drogę do pracy przy tworzeniu filmów i seriali zapraszają Krajowa Izba Producentów Audiowizualnych i Netflix.
17.05.24, 17:30
| telewizja / VOD » informacje
Telewizja Polska wybrała dziennikarzy w ramach akcji: Włącz się! Zmieniajmy się razem
Niemal 2 000 osób marzących o pracy w telewizji odpowiedziało na zaproszenie TVP i wzięło udział w projekcie rekrutacyjnym „Włącz się! Zmieniajmy się razem”. Komisja wyłoniła pięciu najlepszych kandydatów w kategoriach: Informacja/Publicystyka, Sport, Rozrywka, Kultura i Pogoda.
16.05.24, 14:30
| telewizja / VOD » badania rynku
Aktualności TVP3 Katowice z dużym skokiem oglądalności. Rośnie widownia serwisów w Szczecinie, Krakowie i Bydgoszczy
Znaczące wzrosty oglądalności w kwietniu br. odnotowały, według danych Nielsen Media, programy informacyjne emitowane na antenach regionalnych TVP. „Aktualności” emitowane w TVP3 Katowice osiągnęły w kwietniu wzrost widowni - w porównaniu z minionym rokiem – aż o 70 proc. 
16.05.24, 13:06
| telewizja / VOD » informacje
Kanały TinyTeen, LingoToons i LangLab dołączyły do oferty Pasjatv
Do oferty firmy dystrybucyjnej Pasjatv trafiły trzy nowe kanały edukacyjne. Nadawcą trzech nowych kanałów TinyTeen, LingoToons i LangLab jest English Club TV Group, który od ponad 15 lat w swoim portfolio posiada kanał English Club TV.
16.05.24, 11:33
| telewizja / VOD » informacje
Nowy skład Komisji Etyki TVP
Władze Telewizji Polskiej SA w likwidacji powołały siedmioro nowych członków Komisji Etyki TVP XIV kadencji.
14.05.24, 23:50
| telewizja / VOD » seriale | kultura » film
Śleboda. Ruszyły zdjęcia do nowego serialu SkyShowtime Original
Serwis SkyShowtime ogłosił rozpoczęcie zdjęć do nowej polskiej produkcji oryginalnej – "Śleboda". Produkcja jest serialową adaptacją popularnego etno-kryminału. W rolach głównych serialu Śleboda wystąpią Maria Dębska, Maciej Musiał i Piotr Pacek.
12.05.24, 12:00
| telewizja / VOD » informacje
Telewizja Polska ogłasza beneficjentów 31. akcji charytatywnej Reklama Dzieciom
Siedemdziesiąt organizacji i placówek zostało beneficjentami 31. akcji charytatywnej „Reklama Dzieciom”, organizowanej przez Telewizję Polską. Dochód ze specjalnego bloku reklamowego wyemitowanego 25 i 26 grudnia 2023 r. w TVP1, wyniósł  1 640 000 zł.  Akcję wsparło piętnastu  reklamodawców.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy