22.03.23, 16:30

VeloBank sponsorem tytularnym wyścigów kolarskich VeloBank VIA Dolny Śląsk

VeloBank angażuje się w sponsoring sportowy, fot.: materiały prasowe

VeloBank rozpoczął współpracę ze Ślęża Sobótka Bike Academy, stowarzyszeniem kultury fizycznej i sportu, organizatorem największego cyklu kolarskich wyścigów szosowych dla amatorów i kolarzy masters VIA Dolny Śląsk.

Bank został głównym i tytularnym sponsorem tegorocznej edycji tego wydarzenia. Jak podkresla firma, objęcie patronatem VeloBank VIA Dolny Śląsk to element realizacji strategii VeloBank, która zakłada angażowanie się w inicjatywy bliskie wartościom klientów oraz ideę fair play.

„Biorąc pod uwagę, że velo to kluczowy składnik naszej nazwy, który kojarzy się z dynamiką i prędkością, objęcie patronatem największej tego typu imprezy w Polsce było dla nas oczywiste. Zwłaszcza, że nie chodzi wyłącznie o nazwę, ale też ideę. Nasza strategia zakłada bycie blisko wartości naszych klientów, a jednymi z nich są dbanie o zdrowie oraz aktywność fizyczną. Ważne jest dla nas również wspieranie idei fair play, która czerpie swoją siłę z pięknych gestów” – mówi Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.

Rozgrywany na terenie województwa dolnośląskiego cykl dziesięciu wyścigów kolarskich jest największą tego typu imprezą sportową w kraju. Amatorzy kolarstwa mają do wyboru dwa dystanse – krótszy, dla mniej zaawansowanych, o długości 30-50 km, oraz dłuższy, dla bardziej wprawionych, o długości 80-100 km. Dodatkowo, w tegorocznej edycji dla uczestników przygotowano wyścigi płaskie, górskie oraz prowadzone w terenie pofałdowanym. Zaplanowano również dwie jazdy indywidualne na czas – jedna na podjeździe z Kowar na przełęcz Okraj, a druga płaska w Gminie Zawonia. Oprócz klasyfikacji indywidualnych, odbędą się również klasyfikacje drużynowe, które co roku cieszą się dużą popularnością.

Zapisy na cykl wyścigów kolarskich ruszyły 20 marca br., a wydarzenie potrwa od kwietnia do października. Całość spięta jest klamrą klasyfikacji generalnej. Podczas finału, który odbędzie się w Sobótce, na podium znajdzie się ponad 250 uczestników, którzy w swoich kategoriach wiekowych zajmowali czołowe lokaty przez cały rok.

Komentarze

Powiązane

02.06.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Aktorka Olga Kalicka nową ambasadorką marki Garett
Olga Kalicka, aktorka młodego pokolenia znana, m.in. z serialu "Rodzinka.pl", została ambasadorką marki Garett. W nowej kampanii artystka podkreśla wartości takie jak otwartość i samoakceptacja, jednocześnie wspierając zdrowy styl życia.
01.06.23, 15:00
| reklama & PR » informacje
Home Cool Home. Pingwin PanSonik w roli głównej w kampanii Panasonic promującej domową klimatyzację
Firma Panasonic Heating & Cooling Solutions ruszyła z kampanią promocyjną „Home Cool Home”, która ma na celu wsparcie instalatorów poprzez dotarcie do zwykłego Kowalskiego oraz zachęcenie ich do zaopatrzenia się w urządzenia klimatyzacyjne marki. 
01.06.23, 09:42
| reklama & PR » ludzie
Marta Bełza dołącza do Garden of Words, Marta Miller awansuje
Agencja Garden of Words poszerzyła zespół PR i zatrudniła Martę Bełzę na stanowisku Head of Reputation Management. Z kolei Marta Miller awansowała na stanowisko Head of Corporate i będzie odpowiadać za rozwój agencji w zakresie pozyskiwania i prowadzenia projektów z obszaru komunikacji korporacyjnej.
01.06.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Lidl Polska wraz z Anną i Robertem Lewandowskimi zadbają o zdrowie Polaków
29 maja br. Lidl Polska ruszył z nową kampanią "Zadbajmy o siebie!". Sieć wspólnie z Anną i Robertem Lewandowskimi zachęca do budowania zdrowych nawyków.
01.06.23, 06:30
| biznes i technologie » informacje | reklama & PR » informacje
Rebranding stacji paliw Intermarché. Do końca roku zmieni się 10 stacji
Intermarché przeprowadzi rebranding przysklepowych stacji paliw. Mają być bardziej nowoczesne i spójne z kolorystyką sieci.
31.05.23, 19:15
| reklama & PR » informacje
JBB Bałdyga promuje ofertę grillową w digitalu
Ruszyła największa w historii JBB Bałdyga kampania digitalowa promująca ofertę grillową tej marki mięsnej w Polsce. Działania pod hasłem „Grilluje w całej Polsce” potrwają przez najbliższe miesiące.
31.05.23, 16:00
| reklama & PR » ludzie
Aleksandra Rekowska w ekipie agencji MADOGZ
Aleksandra Rekowska dołączyła do zespołu agencji MADOGZ i objęła stanowisko Senior Account Manager. Będzie odpowiedzialna za obsługę komunikacyjną kluczowych klientów agencji.
31.05.23, 12:10
| reklama & PR » ludzie
Dorota Natalia Haller rozstaje się z Huawei CBG
Dorota Natalia Haller zakończyła pracę na stanowisku dyrektorki marketingu, komunikacji i e-commerce w Huawei Consumer Business Group Polska, którą łączyła z rolą wiceprezeski marketingu na region Europy Centralnej i krajów nordyckich w Huawei CBG.
31.05.23, 10:45
| reklama & PR » informacje
Wobler od Publicis Worldwide, Bank BNP Paribas i PZW zbada polskie rzeki
Publicis Worldwide Poland wspólnie z Bankiem BNP Paribas i Polskim Związkiem Wędkarskim stworzyli prototyp woblera, badający zanieczyszczenie polskich wód. Projekt „River Alert” ma być odpowiedzią na katastrofę ekologiczną na Odrze i alarmujące doniesienia o stanie kolejnych polskich rzek.
30.05.23, 17:00
| reklama & PR » informacje
Z miłości do smaku i orzeźwienia! Kampania napojów herbaciano-owocowych HerbaLOVE od Herbapolu
Herbapol-Lublin rusza z kampanią wspierającą napoje herbaLOVE. Hasło „Z miłości do smaku i orzeźwienia!” ma podkreślać wyjątkowość produktów. Działania promujące herbaLOVE będą prowadzone w szerokim zakresie w mediach digitalowych i oparte będą na formacie video oraz angażujących formach.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Strefa Kultury Wrocław | Wrocław

Przejdź do oferty

Stanowisko ds. filmu

Centrum Kultury Zamek w Poznaniu | Poznań

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji czasopism naukowych

Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 02.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.