22.03.23, 16:30

VeloBank sponsorem tytularnym wyścigów kolarskich VeloBank VIA Dolny Śląsk

VeloBank angażuje się w sponsoring sportowy, fot.: materiały prasowe

VeloBank rozpoczął współpracę ze Ślęża Sobótka Bike Academy, stowarzyszeniem kultury fizycznej i sportu, organizatorem największego cyklu kolarskich wyścigów szosowych dla amatorów i kolarzy masters VIA Dolny Śląsk.

Bank został głównym i tytularnym sponsorem tegorocznej edycji tego wydarzenia. Jak podkresla firma, objęcie patronatem VeloBank VIA Dolny Śląsk to element realizacji strategii VeloBank, która zakłada angażowanie się w inicjatywy bliskie wartościom klientów oraz ideę fair play.

„Biorąc pod uwagę, że velo to kluczowy składnik naszej nazwy, który kojarzy się z dynamiką i prędkością, objęcie patronatem największej tego typu imprezy w Polsce było dla nas oczywiste. Zwłaszcza, że nie chodzi wyłącznie o nazwę, ale też ideę. Nasza strategia zakłada bycie blisko wartości naszych klientów, a jednymi z nich są dbanie o zdrowie oraz aktywność fizyczną. Ważne jest dla nas również wspieranie idei fair play, która czerpie swoją siłę z pięknych gestów” – mówi Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.

Rozgrywany na terenie województwa dolnośląskiego cykl dziesięciu wyścigów kolarskich jest największą tego typu imprezą sportową w kraju. Amatorzy kolarstwa mają do wyboru dwa dystanse – krótszy, dla mniej zaawansowanych, o długości 30-50 km, oraz dłuższy, dla bardziej wprawionych, o długości 80-100 km. Dodatkowo, w tegorocznej edycji dla uczestników przygotowano wyścigi płaskie, górskie oraz prowadzone w terenie pofałdowanym. Zaplanowano również dwie jazdy indywidualne na czas – jedna na podjeździe z Kowar na przełęcz Okraj, a druga płaska w Gminie Zawonia. Oprócz klasyfikacji indywidualnych, odbędą się również klasyfikacje drużynowe, które co roku cieszą się dużą popularnością.

Zapisy na cykl wyścigów kolarskich ruszyły 20 marca br., a wydarzenie potrwa od kwietnia do października. Całość spięta jest klamrą klasyfikacji generalnej. Podczas finału, który odbędzie się w Sobótce, na podium znajdzie się ponad 250 uczestników, którzy w swoich kategoriach wiekowych zajmowali czołowe lokaty przez cały rok.

Komentarze

Powiązane

17.06.24, 15:10
| reklama & PR » informacje
Rebel Media wygrywa w przetargu grupy spółek Danone
W wyniku przetargu spółek Danone, agencja mediowa Rebel Media zajmie się takimi działaniami w TV, jak: lokowanie produktu czy produkcje dedykowanego contentu dla marek grupy spółek Danone.
17.06.24, 14:24
| reklama & PR » ludzie
Daria Soroka dołączyła do first aid communication team
Do zespołu first aid communication team dołączyła Daria Soroka i objęła stanowisko senior communication managera. W ostatnich latach rozwijała kompetencje w energetyce prowadząc komunikację korporacyjną dla producenta energii odnawialnej.
17.06.24, 09:30
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Szybka piłka w Radiu Zet. Piłkarska kampania promująca Moonsy
Konkurs "Szybka piłka" na antenie Radia ZET oraz szerokie działania w prasie i Internecie na czele ze stronami sportowymi Onet.pl czy drukowaną wersją Przeglądu Sportowego – tak w czasie Euro 2024 promować będą się Moonsy – proteinowe chipsy z soczewicy.
17.06.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Unilever w przetargu wybiera 38 Content Communication
Do grona klientów 38 Content Communication, dołączył Unilever – jeden z największych światowych graczy rynku FMCG. Agencja została wybrana w drodze przetargu i będzie odpowiedzialna za komunikację korporacyjną, przygotowanie i wdrożenie strategii PR, a także pozycjonowanie ekspertów w mediach.
17.06.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Platforma inwestycyjna BeGlobal klientem iProspect
Agencja iProspect (dentsu Polska) została wybrana do obsługi mediowej platformy inwestycyjnej BeGlobal. Działania agencji obejmą przygotowanie i egzekucję kampanii performance oraz afiliację. Współpraca ma charakter długofalowy.
16.06.24, 22:24
| reklama & PR » informacje
Piłkarze Luka Modrić i Bukayo Saka w kampanii Snickers
Z początkiem czerwca br. wystartowała najnowsza kampania Snickers, w której udział biorą gwiazdy piłki nożnej – Luka Modrić i Bukayo Saka. Marka chce pomóc wszystkich entuzjastom futbolowych emocji uniknąć „przypałów".
16.06.24, 16:36
| reklama & PR » informacje
Marka Eduscho zadowolona z wyników kampanii na TikToku
Druga faza kampanii marketingowej marki Eduscho, właśnie się zakończyła. Kreatywne podejście i wykorzystanie innowacyjnych rozwiązań, m.in. FOOH (Fake Out of Home) w mediach społecznościowych przyczyniło się do osiągnięcia wysokich wyników, m.in. w postaci zaangażowania użytkowników na platformie TikTok. 
16.06.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
BECKERS. Malowanie nabiera kolorów. PPG prowadzi kampanię promującą linię plamoodpornych farb
PPG rozpoczął kampanią promującą linię plamoodpornych farb BECKERS Designer Colour. Szeroko zakrojona komunikacja prowadzona pod hasłem „BECKERS. Malowanie nabiera kolorów” obejmuje telewizję, internet, w tym serwisy VOD oraz social media. 
16.06.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Rankomat.pl promuje polisę turystyczną jako gwarancję spokojnego urlopu
Multiporównywarka rankomat.pl rusza z letnią kampanią marketingową, w której skupia się na korzyściach wynikających z posiadania ubezpieczenia podróżnego podczas urlopu za granicą. W reklamach z udziałem ambasadora, Huberta Urbańskiego, marka podkreśla, że zakup polisy to przepis na spokojne i bezpieczne wakacje.
15.06.24, 20:00
| reklama & PR » informacje
Nowi twórcy internetowi w agencji Rokmates
Do agencji influencer marketingu Rokmates dołączyło dziesięciu twórców internetowych, wśród których są m.in. Torii, duet PK Sisters czy Coocharz.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.