22.03.23, 20:32
Krakus na Wielkanoc. Marka promuje żurek
W najnowszej kampanii Krakus przedstawia pomysły na wielkonocny żurek.
Tradycyjnego żurku nie może zabraknąć na świątecznym stole. Jednak sposoby na jego przygotowanie mogą być dowolne i odpowiadać na nowoczesne trendy czy indywidualne preferencje. To tradycja wyniesiona z domu, która nie przemija, ale jak przekonuje marka zyskuje nowy charakter.
W ramach świątecznej kampanii Krakus prezentuje trzy sposoby na żurek w trzech oddzielnych, sześciosekundowych spotach. Działania będą prowadzone w kanale digital (YouTube, social media, telewizja internetowa).
Media zakupił Starcom. Za filmy odpowiada Punchline, za pozostałe działania Trzask!
Specjalista ds. promocji czasopism naukowych
Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie | Warszawa
Przejdź do ofertykierowniczka/kierownik działu PR
Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
21-22.09. 2023 r., Rzeszów.
Komentarze