21.03.23, 16:00
Kampania Polskie Mięso Karmi Zmysły będzie promować polskie mięso wieprzowe i dorobiowe
Rozpoczęła się piąta edycja ogólnopolskiej kampanii promocyjno-informacyjnej „Marka Polskie Mięso - Polska Smakuje” organizowana przez Związek Polskie Mięso. W tym roku działania prowadzone są pod hasłem: „Polskie Mięso Karmi Zmysły”. Ambasadorem tegorocznej edycji został kucharz Grzegorz Zawierucha.
Tegoroczna odsłona kampanii to kontynuacja promocji polskiego mięsa wieprzowego i drobiowego oraz ich przetworów. Jej nadrzędnym celem jest informowanie konsumentów o walorach odżywczych i istotnej roli mięsa w codziennej diecie. Kampania ma również dostarczyć odbiorcom wiedzy. Przekaz skoncentrowany jest też na korzystnych aspektach spożywania mięsa drobiowego oraz wieprzowego.
„Poprzez kampanię chcemy przede wszystkim zwiększyć wiedzę konsumentów na temat walorów odżywczych mięsa w zbilansowanej diecie i podkreślić wyjątkową jakość polskiego mięsa wieprzowego i drobiowego” – mówi Tomasz Wesoły, Partner Zarządzający w Brand New Heaven
Komunikacja V edycji kampanii przebiegająca pod hasłem „Polskie Mięso Karmi Zmysły” ma pokazywać, że polskie mięso karmi wszystkie zmysły: wyglądem, smakiem, aromatem, ale też dźwiękiem, który wydaje podczas smażenia czy grillowania oraz tym, jak jego struktura zmienia się w dotyku podczas różnych metod obróbki termicznej. Organizatorzy kampanii chcą pokazać, skąd bierze się smak mięsa, co wpływa na jego aromat, jak wybierać, przechowywać, gotować i serwować polskie mięso, aby stanowiło prawdziwą ucztę dla zmysłów.
W ramach kampanii zaplanowane zostały działania reklamowe w prasie drukowanej (magazyny poradnikowe i lifestyle), internecie (strony kulinarne), lokowanie w programach TV śniadaniowej („DDTVN” i „Pytanie na śniadanie”), w programach Food Network oraz "Ewa gotuje" w Polsacie. Agencja Brand New Heaven szeroko współpracuje również z influencerami przy tym projekcie, jest odpowiedzialna za przygotowanie eventów, konferencji prasowej oraz obecności na konferencji naukowej.
Kampania została w całości sfinansowana z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego oraz Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego.
Specjalista ds. promocji czasopism naukowych
Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie | Warszawa
Przejdź do ofertykierowniczka/kierownik działu PR
Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
21-22.09. 2023 r., Rzeszów.
Komentarze