20.03.23, 17:00
Nie wiem. Nie jestem lekarzem. Lipstick Monster, Kinga Sawczuk oraz Damian Tkaczuk zaangażowani w kampanię Galdermy
Galderma producent innowacyjnych produktów dermatologicznych do pielęgnacji, estetyki i leczenia schorzeń skóry rozpoczął kampanię „Nie wiem. Nie jestem lekarzem”, mającej na celu edukację pacjentów z trądzikiem i problemami z cerą. W kampanię zaangażowali się Red Lipstick Monster, Kinga Sawczuk oraz Damian Tkaczuk.
Kampania Galdermy „Nie wiem. Nie jestem lekarzem” ma na celu edukację na temat leczenia i skierowana jest do wszystkich osób, które zmagają się z problemem trądziku. „W dzisiejszym szumie informacyjnym i ilości bodźców, jakie dochodzą do nas z wszelkich mediów i platform społecznościowych, często zaciera się granica pomiędzy rzetelnymi źródłami wiedzy, a fake newsami, pomiędzy „ekspertami” a prawdziwymi autorytetami w danej dziedzinie” – mówi Dawid Kaźmierczak Co – Founder & Chief Content Officer w Polot. „Dlatego celem kampanii „Nie wiem. Nie jestem lekarzem” jest skierowanie uwagi odbiorców z osób cieszących się sporą popularnością w Internecie na autorytety w dziedzinie leczenia trądziku, na lekarzy dermatologów” – dodaje Kaźmierczak.
W kampanię zaangażowali się Red Lipstick Monster, Kinga Sawczuk oraz Damian Tkaczuk. Główną osią kampanii są filmy z udziałem trójki influencerów oraz kreacje kierujące do strony akcji. Prowadzone obecnie działania to pierwsza odsłona kampanii, która potrwa do grudnia br.
Za koncept kreatywny odpowiada agencja Przestrzeń we współpracy z Dawidem Kaźmierczakiem Chief Content Officer Polot. Strategia kampanii, w tym mediowa, powstała we współpracy z agencją mediową Rozgłos, za wdrożenie działań odpowiada Dentsu. Spoty zostały wyprodukowane przez Shootme, reżyserem spotów jest Tomasz Misiukiewicz.
Komentarze