18.03.23, 09:36

Przenieś raty i odzyskaj rytm. Bank Pekao S.A. promuje pożyczkę konsolidacyjną

KV kampanii PEKAO S.A., fot.: materiały prasowe

Bank Pekao S.A. w najnowszej kampanii promuje pożyczkę konsolidacyjną na atrakcyjnych warunkach z RRSO 12,54% . Jej autorem jest agencja Leo Burnett.

Realizowane działania Pekao S.A. są kontynuacją koncepcji komunikacji wizualnej opartej na Art brandingu – kojarzeniu marki z działalnością artystów i tym, co dla nich ważne: potrzeb niezależności i samodzielności. Kampania oparta o zasadę 360 jest realizowana w telewizji, na platformach VOD, w kinach, radiu online, mediach społecznościowych, na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz w miejscach sprzedaży. To kolejne działania prowadzone przez Leo Burnett dla Banku Pekao S.A. po wygraniu przetargu w czerwcu 2022 r.

Art branding stosowany przez nas w komunikacji wizualnej dla Banku Pekao S.A. pozwala nam na dotarcie do osób przedsiębiorczych. Z naszych badań wynika, że poczucie niezależności i samodzielności skłania ludzi do działania i brania kredytów pozwalających na realizowanie pasji. Tym razem odwołujemy się do rocka – muzyki kojarzonej z takimi wartościami – i pokazujemy, jak można odzyskać rytm, korzystając z oferty naszego Klienta” – mówi Marta Tuczyńska, Account Director Leo Burnett Warszawa.

Agencja Leo Burnett odpowiada za przygotowanie treści wideo oraz kreacji, które będą wykorzystywane w mediach zaliczanych do ATL, działaniach w mediach społecznościowych i digitalu, a także w miejscach sprzedaży, gdzie będą miały formę folii na witrynach oddziałów banku, plakatów i ulotek. Na potrzeby telewizji, platform VOD, kina i działań w digitalu powstały spoty o długości 45, 30, 15 oraz 6 sekund. Będzie je można zobaczyć, m.in. w kanałach należących do stacji TVN, Polsat i TVP. W ich przygotowaniu udział wzięły także: dom produkcyjny Lucky Luciano i studio postprodukcyjne Badi Badi. Planowaniem mediów zajęła się agencja mediowa Sigma Bis. Za działania digital odpowiada Sales&More. Social media realizuje Digital Kingdom. Reżyserię powierzono Tomaszowi Knittelowi. Autorem muzyki jest José Manuel Albán Juárez (Manolo).

Komentarze

Powiązane

21.06.24, 13:46
| reklama & PR » ludzie
Bartłomiej Chmiel jako Account Manager dołącza do Open Mobi
Z początkiem kwietnia br., Bartłomiej Chmiel dołączył do agencji digitalowej Open Mobi. Na stanowisku Account Managera będzie odpowiadał za obszar pozyskiwania klientów z branży e-commerce.
21.06.24, 11:02
| reklama & PR » informacje
Change Serviceplan i Media Republic z nową kampanią Maślanki Mrągowskiej Tyle dobra
Maślanka Mrągowska powraca z nową kampanią pod ideą kreatywną “Tyle dobra”, w nowej, odświeżonej formule. Działania przygotowane przez należącą do Group One agencję Change Serviceplan obejmują kampanię telewizyjną, digitalową, akcje konsumenckie i współpracę z influencerami.
21.06.24, 09:22
| reklama & PR » informacje
Nowa kampania Bułeczek Mlecznych Dan Cake skierowana do nowych grup docelowych
Wystartowała kampania Bułeczek Mlecznych Dan Cake. Tym razem marka postawiła na nowe grupy docelowe i konteksty spożywania swoich produktów. Oprócz konkursowej aktywacji konsumenckiej zaplanowane są m.in. aktywności w środowiskach gamingowych, współprace z influencerami, kampania DOOH oraz działania w digitalu.
21.06.24, 06:30
| reklama & PR » informacje | kultura » film
Agencji K+Group odpowiada za promocję filmu Rodzina Treflików
Trefliki, bohaterowie serialu animowanego „Rodzina Treflików”, w listopadzie br. trafią na wielki ekran. Szczegóły świątecznej produkcji zostaną ujawnione dwa miesiące przed premierą, ale już teraz rozpoczynają się działania związane z kinowym debiutem Treflikowych bohaterów. Za działania związane z promocją filmu będzie odpowiedzialna agencja K+Group.
20.06.24, 21:30
| reklama & PR » ludzie
Michał Fortowski awansował w Multikino Media
W maju br. Michał Fortowski awansował na stanowisko Partnership Managera w Dziale Sprzedaży Korporacyjnej Biura Reklamy Multikino Media.
20.06.24, 20:30
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Czuba Dyrektorem Rozwoju i Sprzedaży Wideo w Grupie ZPR Media
Ewelina Czuba objęła stanowisko Dyrektora Rozwoju i Sprzedaży Wideo w Grupie ZPR Media. Odpowiedzialna będzie za zarządzanie zespołem sprzedaży, realizację planów sprzedażowych i strategii Grupy ZPR Media, a także za budowanie relacji biznesowych z kluczowymi klientami i domami mediowymi.
20.06.24, 16:30
| reklama & PR » informacje
Marka Chantarelle wybiera Agencję PR Get in Touch
10 czerwca br., butikowa Agencja PR Get in Touch rozpoczęła współpracę z marką kosmetyków Chantarelle.
20.06.24, 08:30
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Promocje sprawdza się w BLIX. Grupa BLIX chce dotrzeć do 12 mln osób
Aplikacja BLIX ruszyła z najsilniejszą, najdłuższą i najbardziej kompleksową kampanią wizerunkową w historii niezależnych aplikacji typu drive2store. Działania mają być skoncentrowane w sferze online i prowadzone w sposób ciągły. 
19.06.24, 20:45
| reklama & PR » informacje
Mistrzowska akcja promocyjna cashback marki Hisense
Agencja UNIQUE ONE organizuje dla marki Hisense, Oficjalnego Partnera UEFA EURO 2024, ogólnopolską akcję promocyjną cashback ze zwrotem gwarantowanym.
19.06.24, 19:17
| reklama & PR » ludzie
Ola Głębicka awansowała w Iberionie. Odpowiada za strategię komunikacji firmy
Od czerwca br. Ola Głębicka odpowiada za strategię komunikacji Grupy Iberion i jej produktów, w tym za działania wizerunkowe. Będzie raportować bezpośrednio do Maksymiliana Tomanka, wiceprezesa i współwłaściciela grupy Iberion.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.