18.03.23, 09:36
Przenieś raty i odzyskaj rytm. Bank Pekao S.A. promuje pożyczkę konsolidacyjną
Bank Pekao S.A. w najnowszej kampanii promuje pożyczkę konsolidacyjną na atrakcyjnych warunkach z RRSO 12,54% . Jej autorem jest agencja Leo Burnett.
Realizowane działania Pekao S.A. są kontynuacją koncepcji komunikacji wizualnej opartej na Art brandingu – kojarzeniu marki z działalnością artystów i tym, co dla nich ważne: potrzeb niezależności i samodzielności. Kampania oparta o zasadę 360 jest realizowana w telewizji, na platformach VOD, w kinach, radiu online, mediach społecznościowych, na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz w miejscach sprzedaży. To kolejne działania prowadzone przez Leo Burnett dla Banku Pekao S.A. po wygraniu przetargu w czerwcu 2022 r.
„Art branding stosowany przez nas w komunikacji wizualnej dla Banku Pekao S.A. pozwala nam na dotarcie do osób przedsiębiorczych. Z naszych badań wynika, że poczucie niezależności i samodzielności skłania ludzi do działania i brania kredytów pozwalających na realizowanie pasji. Tym razem odwołujemy się do rocka – muzyki kojarzonej z takimi wartościami – i pokazujemy, jak można odzyskać rytm, korzystając z oferty naszego Klienta” – mówi Marta Tuczyńska, Account Director Leo Burnett Warszawa.
Agencja Leo Burnett odpowiada za przygotowanie treści wideo oraz kreacji, które będą wykorzystywane w mediach zaliczanych do ATL, działaniach w mediach społecznościowych i digitalu, a także w miejscach sprzedaży, gdzie będą miały formę folii na witrynach oddziałów banku, plakatów i ulotek. Na potrzeby telewizji, platform VOD, kina i działań w digitalu powstały spoty o długości 45, 30, 15 oraz 6 sekund. Będzie je można zobaczyć, m.in. w kanałach należących do stacji TVN, Polsat i TVP. W ich przygotowaniu udział wzięły także: dom produkcyjny Lucky Luciano i studio postprodukcyjne Badi Badi. Planowaniem mediów zajęła się agencja mediowa Sigma Bis. Za działania digital odpowiada Sales&More. Social media realizuje Digital Kingdom. Reżyserię powierzono Tomaszowi Knittelowi. Autorem muzyki jest José Manuel Albán Juárez (Manolo).
kierowniczka/kierownik działu PR
Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
21-22.09. 2023 r., Rzeszów.
Komentarze