16.03.23, 12:15
GLAMOUR zmienia na wszystkich rynkach swój logotyp
Marka GLAMOUR (Burda Media Polska) zmienia logotyp na wszystkich rynkach, na których występują jej magazyny i serwisy. Zmiana logotypu to również nowe otwarcie i wyznaczenie kierunku, w którym brand ma zmierzać w najbliższych latach.
„Nowe wspólne logo dla wszystkich jedenastu edycji GLAMOUR na świecie to podkreślenie międzynarodowości marki GLAMOUR, a także jej wspólnych wartości: wspierania kobiet w ich marzeniach i dążeniach” – mówi Katarzyna Dąbrowska, redaktorka naczelna GLAMOUR. „Gdziekolwiek na świecie – tym realnym i wirtualnym - zobaczycie logo GLAMOUR, będziecie mieć pewność, że trafiliście na jakościowe, dziewczyńskie treści” – dodaje Dąbrowska.
Hasłem przewodnim zmiany jest „For women reshaping the world” („Dla kobiet, które zmieniają świat”). Jak podkreśla wydawnictwo, GLAMOUR na przestrzeni lat zmieniał się wraz ze swoją czytelniczką. Od 2023 r. marka ma odzwierciedlać wartości czytelniczek takie jak otwartość, inkluzywność, wrażliwość społeczną, ale też prezentować znajomość najnowszych trendów i potrzeb pokolenia Z.
„Nowy logotyp GLAMOUR odzwierciedla nasz nowy globalny kierunek – jako silnej marki wzmacniającej pozycję kobiet. Chcieliśmy czegoś, co wygląda ponadczasowo, pięknie działa na platformach cyfrowych i ma klasyczną estetykę, która jednocześnie zwraca się ku przyszłości. Nie mogę się doczekać, aby zobaczyć je we wszystkich 11 Glamourach świata — i w kolejnych” - mówi Deborah Joseph, European Editorial Director.
Ostatni wydany na polskim rynku numer magazynu „GLAMOUR” zaprezentował na swojej okładce wirtualną influencerkę Wero, która ma uosabiać rozpoczęty Rok Przyszłości GLAMOUR. Wero na okładce ma być symbolem nowej ery marki i prezentować kierunek, w jakim idzie brand w Polsce i na całym świecie.
kierowniczka/kierownik działu PR
Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
21-22.09. 2023 r., Rzeszów.
Komentarze