18.03.23, 13:00
Linkleaders dla mLeasingu o kwasach i zasadach w obsłudze klientów
“Teoria kwasów i zasad, czyli o dobrej chemii w kontaktach z klientami” - to projekt, którego celem jest wypracowanie i wdrożenie jednolitych zasad obsługi klientów mLeasingu (spółki z grupy mBanku). Kampania realizowana przez Linkleaders ma być przykładem na to, jak aktywacje komunikacji wewnętrznej przekładają się na wyniki biznesowe.
“Teoria kwasów i zasad, czyli o dobrej chemii w kontaktach z klientami” dotyczy kluczowej wartości zarówno dla Linkleaders jak i mLeasingu - klientocentryczności. Jak pokazują dane przygotowane przez analityków HubSpot, inwestycje w obsługę klienta opłacają się. Firmy, które dbają o klientów, mają mniejsze koszty pozyskania nowych oraz niższy współczynnik rezygnacji ze współpracy dotychczasowych klientów. Aż 80 proc. badanych deklaruje, że zapłaci więcej za usługę lub produkt, jeśli ich doświadczenia z marką będą satysfakcjonujące. Coraz więcej firm świadomie inwestuje więc w narzędzia, które poprawiają te relacje. Firma mLeasing stawia na budowanie zaangażowania i świadomości na temat klientocentryczności wśród pracowników z wykorzystaniem lean management i CX.
Na bazie chemicznej metafory oraz wprowadzeniu do komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej postaci Doktora Zasady powstała kampania „Teoria Kwasów i Zasad”. Efektem prac jest też Księga standardów obsługi klientów, której osią są cztery receptury, jako składniki sukcesu.
Za działania skierowane do pracowników mLeasingu odpowiada Linkleaders. Zespół employer brandingowy agencji przygotował całościową koncepcję, harmonogram i strategię działań, które promują kampanię wewnątrz organizacji. W dotarciu do pracowników i pracowniczek szczególną rolę odgrywają materiały audiowizualne, takie jak filmy z udziałem ekspertów z branży CX.
Do zadań Linkleaders należą: opracowanie całościowej strategii i koncepcji działań komunikacji wewnętrznej, przygotowanie i dystrybucja materiałów filmowych związanych z kampanią, przygotowanie i realizacja cyklu spotkań (tzw. road show) z pracownikami w różnych lokalizacjach mLeasingu regularne projektowanie treści, grafiki do maili oraz postów w Intranecie oraz tworzenie materiałów BTL, które promują główne zasady obsługi klientów organizacji.
Działania są zaplanowane na 12 miesięcy, z finałem, który nastąpi w czerwcu 2023 r. W najbliższych tygodniach przeprowadzone zostaną warsztaty dla pracowników i pracowniczek, którzy wymienią się ze sobą doświadczeniami z pracy z klientami i wypracują strategie obsługi, w oparciu o Teorię Kwasów i Zasad.
Po stronie mLeasingu za projekt odpowiadają Joanna Sowa i Paweł Bielski. Po stronie Linkleaders prace koordynuje Anna Księżnik.
Specjalista ds. promocji czasopism naukowych
Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie | Warszawa
Przejdź do ofertykierowniczka/kierownik działu PR
Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
21-22.09. 2023 r., Rzeszów.
Komentarze