16.03.23, 08:30
Dominik Strzelec nową twarzą Castoramy
Castorama rozpoczęła współpracę z Dominikiem Strzelcem, ogrodnikiem znanym szerszej publiczności jako gospodarz programów telewizyjnych, w tym „Polowanie na ogród” dostępnym w stacjach TVN, HGTV, TVN Style i na platformie player.pl.
W najnowszym wiosennym sezonie programu „Polowanie na ogród” Dominik Strzelec przeprowadza metamorfozy ogrodów z wykorzystaniem oferty Castoramy. Współpraca obejmuje również szereg innych działań marketingowych, które są kontynuacją rozwoju zaprezentowanej przez sieć kampanii „Castorama. Razem Najlepiej”.
Dominik Strzelec przeprowadził dziesiątki metamorfoz w ogrodach Polaków. Od marca br. Dominik Strzelec będzie dzielił się swoją wiedzą i doświadczeniem z klientami sieci nie tylko w programie, ale pojawi się również w sportach reklamowych, katalogach inspiracji, mediach społecznościowych, gazetkach promocyjnych, a także w dedykowanej kampanii digitalowej.
Strzelec został ambasadorem Castoramy w dwóch kategoriach: Ogród i marki własne narzędzi. W marcu spółka zaprezentowała nowy katalog „Ogrody: razem najlepiej” przygotowany we współpracy z nowym ambasadorem.
Program "Polowanie na Ogród", w którym Dominik Strzelec przeprowadza metamorfozy ogrodów z wykorzystaniem gamy produktów z oferty Castoramy, można oglądać w TVN Style (od soboty, 3 marca br. o godz. 15:20), HGTV (od niedzieli, 12 marca br. o godz. 10:25) i TVN Player (od 20 maja br.).
Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyOd wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.
Komentarze