21.03.23, 07:30
Zmiany w Media Choice. Nowe osoby i awanse
W ostatnim czasie w domu mediowym Media Choice miały miejsce znaczące zmiany, polegające na rozszerzeniu działalności niektórych działów, co zaowocowało zatrudnieniem nowych pracowników oraz przeprowadzeniem reorganizacji wewnętrznej.
W zespole New Business rolę Sales Managera objęła Izabela Marczak-Spanier, zastępując tym samym Łukasza Matyńskiego (Head of Client Services & Partner), który postanowił przekazać swoje dotychczasowe obowiązki na rzecz pracy nad rozwojem spółki. Marczak-Spanier posiada doświadczenie w zarządzaniu zespołami sprzedażowymi, m.in. pracując wcześniej w spółkach należących do Wirtualna Polska Holding. Jej zadaniem jest przede wszystkim wsparcie i rozwój zespołu New Business, rozszerzenie bazy klientów, a także współpraca z innymi działami i usprawnienie procesów bezpośrednio oraz pośrednio związanych z zarządzanym przez nią obszarem.
Kolejną kluczową zmianą, jest też nowa rola Justyny Białas, która w maju zeszłego roku dołączyła do Media Choice jako Project Manager nowo powstałego działu Kreacji. Teraz Białas awansuje na stanowisko Creative Managera. Tym samym przejęła ona odpowiedzialność za wszelkie działania związane z rozwojem działu - zarówno jeśli chodzi o kwestie formalno-prawne, organizacyjne, jak i planowanie działań rozwojowo-szkoleniowych.
Zmiany zaszły również w dziale administracji, gdzie funkcję Office Managera przejęła Natalia Książek, która pracę w działach administracji zaczęła w 2007 r., a doświadczenie zdobywała w firmach o globalnym zasięgu i w startupie. W Media Choice Książek odpowiedzialna jest m.in. za wszystkie aspekty związane ze strategią rozwoju oraz koordynacją zadań działu, procesy rozliczeniowe, kwestie administracyjne dotyczące zatrudnienia oraz tworzenie i wdrażanie standardów z obszaru administracji.
Nowe osoby w Media Choice
Oprócz zmian reorganizacyjnych do zespołu Media Choice dołączyło kilka nowych osób. W siłę rośnie przede wszystkim dział media planningu, do którego w ostatnim czasie dołączyły trzy osoby – Alicja Stajer, Zuzanna Mreńca i Konrad Tuczyk. Firma bardzo duży nacisk kładzie również na rozwój działu analiz, zatem i w tym obszarze nastąpiły zmiany. Zespół wzmocnił Paweł Świerczewski, który pełni funkcję Digital Analyst i odpowiada za dane, raportowanie i automatyzację procesów w firmie.
Media Choice - dom mediowy zajmujący się strategicznym planowaniem, kreacją oraz kompleksową obsługą projektów reklamowych, zarówno online, jak i offline. Tworzy go zespół doświadczonych specjalistów, który na co dzień realizuje efektywnościowe i wizerunkowe kampanie w zakresie reklamy online, w swoich działaniach wyróżniając się optymalnym łączeniem komunikacji w kanałach digital, jak również planowaniem i zakupem mediów tradycyjnych. Media Choice specjalizuje się w kampaniach dla branż: FMCG, deweloperskiej, budowalnej, ogrodniczej oraz beauty. Firma posiada status Partnera Google oraz Meta Business Partner.
Specjalista ds. promocji czasopism naukowych
Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie | Warszawa
Przejdź do ofertykierowniczka/kierownik działu PR
Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
21-22.09. 2023 r., Rzeszów.
Komentarze