21.03.23, 07:30

Zmiany w Media Choice. Nowe osoby i awanse

Część zespołu domu mediowego - Media Choice, fot.: materiały prasowe

W ostatnim czasie w domu mediowym Media Choice miały miejsce znaczące zmiany, polegające na rozszerzeniu działalności niektórych działów, co zaowocowało zatrudnieniem nowych pracowników oraz przeprowadzeniem reorganizacji wewnętrznej.

W zespole New Business rolę Sales Managera objęła Izabela Marczak-Spanier, zastępując tym samym Łukasza Matyńskiego (Head of Client Services & Partner), który postanowił przekazać swoje dotychczasowe obowiązki na rzecz pracy nad rozwojem spółki. Marczak-Spanier posiada doświadczenie w zarządzaniu zespołami sprzedażowymi, m.in. pracując wcześniej w spółkach należących do Wirtualna Polska Holding. Jej zadaniem jest przede wszystkim wsparcie i rozwój zespołu New Business, rozszerzenie bazy klientów, a także współpraca z innymi działami i usprawnienie procesów bezpośrednio oraz pośrednio związanych z zarządzanym przez nią obszarem.

Kolejną kluczową zmianą, jest też nowa rola Justyny Białas, która w maju zeszłego roku dołączyła do Media Choice jako Project Manager nowo powstałego działu Kreacji. Teraz Białas awansuje na stanowisko Creative Managera. Tym samym przejęła ona odpowiedzialność za wszelkie działania związane z rozwojem działu - zarówno jeśli chodzi o kwestie formalno-prawne, organizacyjne, jak i planowanie działań rozwojowo-szkoleniowych. 

Zmiany zaszły również w dziale administracji, gdzie funkcję Office Managera przejęła Natalia Książek, która pracę w działach administracji zaczęła w 2007 r., a doświadczenie zdobywała w firmach o globalnym zasięgu i w startupie. W Media Choice Książek odpowiedzialna jest m.in. za wszystkie aspekty związane ze strategią rozwoju oraz koordynacją zadań działu, procesy rozliczeniowe, kwestie administracyjne dotyczące zatrudnienia oraz tworzenie i wdrażanie standardów z obszaru administracji. 

Nowe osoby w Media Choice

Oprócz zmian reorganizacyjnych do zespołu Media Choice dołączyło kilka nowych osób. W siłę rośnie przede wszystkim dział media planningu, do którego w ostatnim czasie dołączyły trzy  osoby – Alicja Stajer, Zuzanna Mreńca i Konrad Tuczyk. Firma bardzo duży nacisk kładzie również na rozwój działu analiz, zatem i w tym obszarze nastąpiły zmiany. Zespół wzmocnił Paweł Świerczewski, który pełni funkcję Digital Analyst i odpowiada za dane, raportowanie i automatyzację procesów w firmie.  

Media Choice - dom mediowy zajmujący się strategicznym planowaniem, kreacją oraz kompleksową obsługą projektów reklamowych, zarówno online, jak i offline. Tworzy go zespół doświadczonych specjalistów, który na co dzień realizuje efektywnościowe i wizerunkowe kampanie w zakresie reklamy online, w swoich działaniach wyróżniając się optymalnym łączeniem komunikacji w kanałach digital, jak również planowaniem i zakupem mediów tradycyjnych. Media Choice specjalizuje się w kampaniach dla branż: FMCG, deweloperskiej, budowalnej, ogrodniczej oraz beauty. Firma posiada status Partnera Google oraz Meta Business Partner.

Komentarze

Powiązane

02.06.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Aktorka Olga Kalicka nową ambasadorką marki Garett
Olga Kalicka, aktorka młodego pokolenia znana, m.in. z serialu "Rodzinka.pl", została ambasadorką marki Garett. W nowej kampanii artystka podkreśla wartości takie jak otwartość i samoakceptacja, jednocześnie wspierając zdrowy styl życia.
01.06.23, 15:00
| reklama & PR » informacje
Home Cool Home. Pingwin PanSonik w roli głównej w kampanii Panasonic promującej domową klimatyzację
Firma Panasonic Heating & Cooling Solutions ruszyła z kampanią promocyjną „Home Cool Home”, która ma na celu wsparcie instalatorów poprzez dotarcie do zwykłego Kowalskiego oraz zachęcenie ich do zaopatrzenia się w urządzenia klimatyzacyjne marki. 
01.06.23, 09:42
| reklama & PR » ludzie
Marta Bełza dołącza do Garden of Words, Marta Miller awansuje
Agencja Garden of Words poszerzyła zespół PR i zatrudniła Martę Bełzę na stanowisku Head of Reputation Management. Z kolei Marta Miller awansowała na stanowisko Head of Corporate i będzie odpowiadać za rozwój agencji w zakresie pozyskiwania i prowadzenia projektów z obszaru komunikacji korporacyjnej.
01.06.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Lidl Polska wraz z Anną i Robertem Lewandowskimi zadbają o zdrowie Polaków
29 maja br. Lidl Polska ruszył z nową kampanią "Zadbajmy o siebie!". Sieć wspólnie z Anną i Robertem Lewandowskimi zachęca do budowania zdrowych nawyków.
01.06.23, 06:30
| biznes i technologie » informacje | reklama & PR » informacje
Rebranding stacji paliw Intermarché. Do końca roku zmieni się 10 stacji
Intermarché przeprowadzi rebranding przysklepowych stacji paliw. Mają być bardziej nowoczesne i spójne z kolorystyką sieci.
31.05.23, 19:15
| reklama & PR » informacje
JBB Bałdyga promuje ofertę grillową w digitalu
Ruszyła największa w historii JBB Bałdyga kampania digitalowa promująca ofertę grillową tej marki mięsnej w Polsce. Działania pod hasłem „Grilluje w całej Polsce” potrwają przez najbliższe miesiące.
31.05.23, 16:00
| reklama & PR » ludzie
Aleksandra Rekowska w ekipie agencji MADOGZ
Aleksandra Rekowska dołączyła do zespołu agencji MADOGZ i objęła stanowisko Senior Account Manager. Będzie odpowiedzialna za obsługę komunikacyjną kluczowych klientów agencji.
31.05.23, 12:10
| reklama & PR » ludzie
Dorota Natalia Haller rozstaje się z Huawei CBG
Dorota Natalia Haller zakończyła pracę na stanowisku dyrektorki marketingu, komunikacji i e-commerce w Huawei Consumer Business Group Polska, którą łączyła z rolą wiceprezeski marketingu na region Europy Centralnej i krajów nordyckich w Huawei CBG.
31.05.23, 10:45
| reklama & PR » informacje
Wobler od Publicis Worldwide, Bank BNP Paribas i PZW zbada polskie rzeki
Publicis Worldwide Poland wspólnie z Bankiem BNP Paribas i Polskim Związkiem Wędkarskim stworzyli prototyp woblera, badający zanieczyszczenie polskich wód. Projekt „River Alert” ma być odpowiedzią na katastrofę ekologiczną na Odrze i alarmujące doniesienia o stanie kolejnych polskich rzek.
30.05.23, 17:00
| reklama & PR » informacje
Z miłości do smaku i orzeźwienia! Kampania napojów herbaciano-owocowych HerbaLOVE od Herbapolu
Herbapol-Lublin rusza z kampanią wspierającą napoje herbaLOVE. Hasło „Z miłości do smaku i orzeźwienia!” ma podkreślać wyjątkowość produktów. Działania promujące herbaLOVE będą prowadzone w szerokim zakresie w mediach digitalowych i oparte będą na formacie video oraz angażujących formach.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji czasopism naukowych

Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie | Warszawa

Przejdź do oferty

Stanowisko ds. filmu

Centrum Kultury Zamek w Poznaniu | Poznań

Przejdź do oferty

kierowniczka/kierownik działu PR

Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 02.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.