21.03.23, 07:30

Zmiany w Media Choice. Nowe osoby i awanse

Część zespołu domu mediowego - Media Choice, fot.: materiały prasowe

W ostatnim czasie w domu mediowym Media Choice miały miejsce znaczące zmiany, polegające na rozszerzeniu działalności niektórych działów, co zaowocowało zatrudnieniem nowych pracowników oraz przeprowadzeniem reorganizacji wewnętrznej.

W zespole New Business rolę Sales Managera objęła Izabela Marczak-Spanier, zastępując tym samym Łukasza Matyńskiego (Head of Client Services & Partner), który postanowił przekazać swoje dotychczasowe obowiązki na rzecz pracy nad rozwojem spółki. Marczak-Spanier posiada doświadczenie w zarządzaniu zespołami sprzedażowymi, m.in. pracując wcześniej w spółkach należących do Wirtualna Polska Holding. Jej zadaniem jest przede wszystkim wsparcie i rozwój zespołu New Business, rozszerzenie bazy klientów, a także współpraca z innymi działami i usprawnienie procesów bezpośrednio oraz pośrednio związanych z zarządzanym przez nią obszarem.

Kolejną kluczową zmianą, jest też nowa rola Justyny Białas, która w maju zeszłego roku dołączyła do Media Choice jako Project Manager nowo powstałego działu Kreacji. Teraz Białas awansuje na stanowisko Creative Managera. Tym samym przejęła ona odpowiedzialność za wszelkie działania związane z rozwojem działu - zarówno jeśli chodzi o kwestie formalno-prawne, organizacyjne, jak i planowanie działań rozwojowo-szkoleniowych. 

Zmiany zaszły również w dziale administracji, gdzie funkcję Office Managera przejęła Natalia Książek, która pracę w działach administracji zaczęła w 2007 r., a doświadczenie zdobywała w firmach o globalnym zasięgu i w startupie. W Media Choice Książek odpowiedzialna jest m.in. za wszystkie aspekty związane ze strategią rozwoju oraz koordynacją zadań działu, procesy rozliczeniowe, kwestie administracyjne dotyczące zatrudnienia oraz tworzenie i wdrażanie standardów z obszaru administracji. 

Nowe osoby w Media Choice

Oprócz zmian reorganizacyjnych do zespołu Media Choice dołączyło kilka nowych osób. W siłę rośnie przede wszystkim dział media planningu, do którego w ostatnim czasie dołączyły trzy  osoby – Alicja Stajer, Zuzanna Mreńca i Konrad Tuczyk. Firma bardzo duży nacisk kładzie również na rozwój działu analiz, zatem i w tym obszarze nastąpiły zmiany. Zespół wzmocnił Paweł Świerczewski, który pełni funkcję Digital Analyst i odpowiada za dane, raportowanie i automatyzację procesów w firmie.  

Media Choice - dom mediowy zajmujący się strategicznym planowaniem, kreacją oraz kompleksową obsługą projektów reklamowych, zarówno online, jak i offline. Tworzy go zespół doświadczonych specjalistów, który na co dzień realizuje efektywnościowe i wizerunkowe kampanie w zakresie reklamy online, w swoich działaniach wyróżniając się optymalnym łączeniem komunikacji w kanałach digital, jak również planowaniem i zakupem mediów tradycyjnych. Media Choice specjalizuje się w kampaniach dla branż: FMCG, deweloperskiej, budowalnej, ogrodniczej oraz beauty. Firma posiada status Partnera Google oraz Meta Business Partner.

Komentarze

Powiązane

21.06.24, 15:04
| reklama & PR » informacje
Ewa Swoboda ambasadorką NEONAIL
Ewa Swoboda - obecnie wicemistrzyni świata w biegu na dystansie 60 metrów, została ambasadorką marki NEONAIL.
21.06.24, 13:46
| reklama & PR » ludzie
Bartłomiej Chmiel jako Account Manager dołącza do Open Mobi
Z początkiem kwietnia br., Bartłomiej Chmiel dołączył do agencji digitalowej Open Mobi. Na stanowisku Account Managera będzie odpowiadał za obszar pozyskiwania klientów z branży e-commerce.
21.06.24, 11:02
| reklama & PR » informacje
Change Serviceplan i Media Republic z nową kampanią Maślanki Mrągowskiej Tyle dobra
Maślanka Mrągowska powraca z nową kampanią pod ideą kreatywną “Tyle dobra”, w nowej, odświeżonej formule. Działania przygotowane przez należącą do Group One agencję Change Serviceplan obejmują kampanię telewizyjną, digitalową, akcje konsumenckie i współpracę z influencerami.
21.06.24, 09:22
| reklama & PR » informacje
Nowa kampania Bułeczek Mlecznych Dan Cake skierowana do nowych grup docelowych
Wystartowała kampania Bułeczek Mlecznych Dan Cake. Tym razem marka postawiła na nowe grupy docelowe i konteksty spożywania swoich produktów. Oprócz konkursowej aktywacji konsumenckiej zaplanowane są m.in. aktywności w środowiskach gamingowych, współprace z influencerami, kampania DOOH oraz działania w digitalu.
21.06.24, 06:30
| reklama & PR » informacje | kultura » film
Agencji K+Group odpowiada za promocję filmu Rodzina Treflików
Trefliki, bohaterowie serialu animowanego „Rodzina Treflików”, w listopadzie br. trafią na wielki ekran. Szczegóły świątecznej produkcji zostaną ujawnione dwa miesiące przed premierą, ale już teraz rozpoczynają się działania związane z kinowym debiutem Treflikowych bohaterów. Za działania związane z promocją filmu będzie odpowiedzialna agencja K+Group.
20.06.24, 21:30
| reklama & PR » ludzie
Michał Fortowski awansował w Multikino Media
W maju br. Michał Fortowski awansował na stanowisko Partnership Managera w Dziale Sprzedaży Korporacyjnej Biura Reklamy Multikino Media.
20.06.24, 20:30
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Czuba Dyrektorem Rozwoju i Sprzedaży Wideo w Grupie ZPR Media
Ewelina Czuba objęła stanowisko Dyrektora Rozwoju i Sprzedaży Wideo w Grupie ZPR Media. Odpowiedzialna będzie za zarządzanie zespołem sprzedaży, realizację planów sprzedażowych i strategii Grupy ZPR Media, a także za budowanie relacji biznesowych z kluczowymi klientami i domami mediowymi.
20.06.24, 16:30
| reklama & PR » informacje
Marka Chantarelle wybiera Agencję PR Get in Touch
10 czerwca br., butikowa Agencja PR Get in Touch rozpoczęła współpracę z marką kosmetyków Chantarelle.
20.06.24, 08:30
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Promocje sprawdza się w BLIX. Grupa BLIX chce dotrzeć do 12 mln osób
Aplikacja BLIX ruszyła z najsilniejszą, najdłuższą i najbardziej kompleksową kampanią wizerunkową w historii niezależnych aplikacji typu drive2store. Działania mają być skoncentrowane w sferze online i prowadzone w sposób ciągły. 
19.06.24, 20:45
| reklama & PR » informacje
Mistrzowska akcja promocyjna cashback marki Hisense
Agencja UNIQUE ONE organizuje dla marki Hisense, Oficjalnego Partnera UEFA EURO 2024, ogólnopolską akcję promocyjną cashback ze zwrotem gwarantowanym.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.