10.03.23, 14:00
Tomasz Czerwiński przechodzi do Amplifi (dentsu Polska)
Tomasz Czerwiński dołączył do zespołu Amplifi (dentsu Polska) i objął stanowisko Head of Digital Investment. Czerwiński będzie odpowiedzialny za negocjacje oraz za wykreowanie i realizację polityki inwestycyjnej w mediach digitalowych, a także kierowanie zespołem w składzie: Magdalena Liberska i Ania Lipińska.
Tomasz Czerwiński, nowy Head of Digital Investment w Amplifi (dentsu Polska), przez ostatnie dwa lata pełnił funkcję Digital Trading Directora w grupie Mediabrands. W ramach swojej roli odpowiadał za koordynację współpracy tradingowej grupy w obszarze digitalowym, blisko współpracując między innymi z zespołami agencji UM, Initiative, UM Thrive, Junior Initiative, Reprise oraz Matterkind.
Czerwiński swoją karierę zaczynał w branży mediowej w 2011 r., kiedy to objął stanowisko junior media plannera w agencji Mediacom. Od tamtej pory zdobywał doświadczenie w pracy dla różnych agencji, w tym Zenith, UM i Initiative, gdzie obsługiwał klientów z różnorodnych branż, takich jak FMCG, bankowość, ubezpieczenia, farmacja, turystyka, motoryzacja oraz AGD. Czerwiński już wcześniej był związany z grupą dentsu, wtedy odpowiadał za koordynację i rozwój kompetencji zespołu digitalowego, usług i produktów digitalowych.
kierowniczka/kierownik działu PR
Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa
Przejdź do ofertySpecjalista ds. promocji czasopism naukowych
Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie | Warszawa
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
21-22.09. 2023 r., Rzeszów.
Komentarze