09.03.23, 16:00
Magdalena Wysocka na czele zespołu Programmatic w Grupie OLX
Grupa OLX zmianach wprowadza zmiany organizacyjne w strukturze zespołu programmatic. Do tej pory każdy z rynków europejskich OLX, m.in. Polska, Ukraina, Rumunia, Bułgaria, Portugalia w obszarze programmatic obsługiwany był przez osobne, samodzielne zespoły zarządzane na szczeblach lokalnych.
Jak podkreśla Grupa OLX, zmiana ma na celu usprawnienie i ujednolicenie wszystkich procesów, migrację rozwiązań oraz sprawniejsze zarządzanie europejską powierzchnią reklamową, którą średnio, dziennie odwiedza 15.3 mln użytkowników.
"Każdy z naszych partnerów, kupujący powierzchnię reklamową w modelu programmatic może bezpośrednio z naszym zespołem załatwić wszystko, co dotyczy rynków europejskich, na których działa Grupa OLX. Poza Europą obsługujemy też Kazachstan, Uzbekistan. W zakres działań zespołu wchodzą dedykowane deale, open auction, sprawy techniczne, partnerstwa” - mówi Magdalena Wysocka. „Szersza perspektywa, działanie pod jednym brandem, wymiana doświadczeń oraz unifikacja procesów, to kierunek rozwoju naszych działań” – dodaje Wysocka.
Magdalena Wysocka w Grupie OLX pracuje od ponad siedmiu lat. Przed obecnym stanowiskiem kolejno pełniła funkcje szefowej ds. przychodów reklamowych i general manager platformy Fixly. Wcześniej przez ponad osiem lat była związana z Google, m.in. jako account manager (zajmowała się m.in. reklamami mobilnymi i współpracą z agencjami SEM) oraz industry manager (odpowiadała za kategorię motoryzacyjną i startupy).
kierowniczka/kierownik działu PR
Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
21-22.09. 2023 r., Rzeszów.
Komentarze