10.03.23, 11:00
Kampania reklamowa linii Kubuś Immuno. Marka wprowadziła nowe produkty
Wystartowała kampania dla linii Kubuś Immuno przypominająca o sposobie na wspieranie odporności na przełomie zimy i wiosny. W nowej linii pojawią się produkty zawierające witaminę C i cynk.
W nowej kampanii Kubuś przypomina, że o odporność najmłodszych można zadbać dzięki produktom z linii Kubuś Immuno, zawierającym witaminę C i cynk, które pomagają w prawidłowym funkcjonowaniu układu odpornościowego. Kubuś Immuno to owocowo-marchwiowe soczki oraz musy, dostępne są w trzech wariantach smakowych: gruszka-czarny bez, malina-dzika róża, mango-acerola.
Kampania emitowana jest w telewizji oraz digitalu, a także w przychodniach POZ w całej Polsce. Agencją reklamową odpowiedzialną za spot jest Brainbox, za bannery odpowiada agencja DotPartners. Studiem postprodukcyjnym spotu jest Xantus, a domem mediowym agencja Starcom. Produkcję spotu zrealizował Dom Produkcyjny Grupy Maspex.
W portfolio marki Kubuś znajdują się owocowe i marchwiowo-owocowe soki 100% oraz musy, orzeźwiające napoje, woda smakowa oraz źródlana niegazowana. Do żadnego ze swoich produktów Kubuś nie dodaje cukru. Z hasłem „Rusz się z Kubusiem” marka zachęca najmłodszych do próbowania swoich sił w różnych dyscyplinach sportu, w duchu zabawy. Oprócz Kubusiowej Ligi Narciarza organizowanej w sezonie zimowym, przez cały rok marka zachęca dzieci do uprawiania, m.in. piłki nożnej, pływania, kolarstwa, biegania czy wspinaczki.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze