09.03.23, 19:00
Słynne głosy w nowej kampanii platformy Audioteka
8 marca br. miała miejsce premiera nowego spotu reklamowego Audioteki. Krótki klip zabiera widza w animowaną podróż przez historie i gatunki, które można poznać dzięki produkcjom dostępnym w katalogu marki.
W spocie reklamowym Audioteki wzięli udział, m.in. Krystyna Czubówna, Krzysztof Gosztyła i Mariusz Bonaszewski. Za przygotowanie koncepcji odpowiada duet kreatywny Nowakowski/Przerwa, a produkcją zajęło się warszawskie studio Badi-Badi.
Wieloświaty są obecnie jednym z najczęściej pojawiających się motywów w popkulturze. Teorię tę znają fani literatury Rogera Zelazny’ego czy Terry’ego Pratchetta, a o jej rosnącej popularności może świadczyć powodzenie seriali „Dark” czy „Rick i Morty”, a także 11 oscarowych nominacji dla filmu „Wszystko wszędzie naraz”. Wieloświaty są również sposobem na pokazanie kilkunastu tysięcy produkcji dostępnych w bibliotece Audioteki, która w nowym spocie odkrywa część czekających na słuchaczy doświadczeń.
Kampania wideo to nie jedyna nowość zaplanowana przez Audiotekę na ten rok. Oprócz premier nowych superprodukcji audio i podcastów prowadzonych przez specjalistów, serwis pracuje również nad usprawnieniami zwiększającymi komfort korzystania z aplikacji i strony internetowej.
Audioteka działa od 2008 r.
Audioteka powstała w 2008 roku, zostając prekursorem branży audiobooków w Polsce. Obecnie, za pośrednictwem swoich produktów, zapewnia dostęp do katalogu audio po polsku, z biblioteką zawierającą ponad 19 500 pozycji. Audioteka oferuje treści w 11 językach, m.in po niemiecku, czesku, hiszpańsku i turecku. Produkuje ponad 30 tys. godzin treści rocznie na trzy główne platformy - “Audioteka”, “Lecton”, oraz dedykowane pracownikom firm “Inspiro”.
Komentarze