10.03.23, 10:00
Iga Świątek twarzą nowej kampanii ubezpieczeń komunikacyjnych PZU
PZU wystartował z ogólnopolską kampanią sprzedażową skierowaną do kierowców, w której marka przekonuje, że dzięki kompleksowemu wsparciu ubezpieczyciela właściciel samochodu poradzi sobie nawet w najtrudniejszej sytuacji. Twarzą kampanii PZU została ambasadorka marki - Iga Świątek.
W kampanii poza przedstawieniem korzyści z posiadania ubezpieczenia assistance wskazano kompleksowość usług, szybkość likwidacji szkody, a także atrakcyjne zniżki. "Naszym celem jest zwiększenie świadomości oferty PZU i zachęcenie klientów do jej sprawdzenia. Aby dotrzeć do jak największego grona odbiorców, zaplanowaliśmy działania zarówno w telewizji ogólnopolskiej, radiu, jak i Internecie.” - mówi Łukasz Turkowski.
Kampania sprzedażowa PZU będzie trwała do 28 kwietnia br. Kreacje przygotowała agencja AWX, za ich produkcję odpowiada dom produkcyjny Film Produkcja. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Sigma BIS. Kampanii towarzyszyć będą działania PR oraz komunikacja na profilach Grupy PZU w mediach społecznościowych.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze