08.03.23, 16:00
AI Lab w strukturach Dentsu Polska
Dentsu Polska ogłasza utworzenie – nowej struktury zespołu, dedykowanej rozwiązaniom opartym na sztucznej inteligencji. AI Lab ma na celu opracowanie i wdrożenie innowacyjnych rozwiązań dla klientów agencji, wykorzystując możliwości sztucznej inteligencji. Na czele działu stanęła Anna Nowak, Creative Group Head w dentsu Creative.
Jak podkreśla agencja, AI Lab powstał w celu agregowania oraz bieżącego wykorzystania wiedzy z obszaru związanego z wdrożeniami opartymi o wykorzystanie sztucznej inteligencji. Swoimi działaniami ma wspierać wszystkich klientów wewnętrznych i zewnętrznych dentsu Polska. AI Lab jest częścią dentsu Lab, struktury, która od lat zajmuje się wdrażaniem innowacyjnych i awangardowych projektów technologicznych. W skład zespołu wchodzą szefowie kompetencji ze znajomością rynku oraz technolodzy opracowujący i tworzący konkretne narzędzia. Na czele działu stanęła Anna Nowak – Creative Group Head, dentsu Creative.
„W dobie upowszechniania się mechanik uczenia maszynowego zarówno w zastosowaniu projektowym, jak i ogólnodostępnym jesteśmy świadkami prawdziwego boomu na rozwiązania bazujące na sztucznej inteligencji. Warto jednak mieć świadomość tego, że narzędzia te cały czas ewoluują – w związku z czym ewoluują również związane z nimi zagadnienia prawne oraz licencyjne, które warto śledzić na bieżąco” – mówi Anna Nowak, Creative Group Head w dentsu Creative. „Rozwój sztucznej inteligencji i jej zastosowań ma ogromny wpływ na dzisiejsze rynki, w tym na rynek marketingu i reklamy. Agencja doskonale zdaje sobie sprawę z tego, jak ważne jest wykorzystanie nowych technologii, aby dostarczać innowacyjne i skuteczne rozwiązania, które pozwolą osiągnąć zamierzone cele biznesowe” – dodaje Nowak.
Komentarze