25.03.23, 17:00
Kampania podażowa DESA Unicum zachęca do autentyfikacji sztuki w domach
W DESA Unicum można sprawdzić autentyczność posiadanych obrazów lub pamiątek rodzinnych, wycenić je i sprzedać, do czego DESA zachęca w najnowszej kampanii podażowej w mediach społecznościowych.
DESA Unicum, największy polski dom aukcyjny, zachęca do weryfikacji autentyczności, wyceny przedmiotów, które mogą kryć się w zakamarkach mieszkań. Mogą to być obrazy, rzeźby, precjoza lub przedmioty używkowe. Aby dokonać autentyfikacji należy umówić się z koordynatorami sztuki w DESA Unicum, którzy pomogą poznać bliżej dzieła czy pamiątki rodzinne.
Autorem obecnej w social mediach kampanii podażowej jest Communication Unlimited. Agencja przygotowała filmy odnoszące się do takich kategorii ocenianych w wycenianych przedmiotów jak: Fotografia, Biżuteria, Sztuka Fantastyczna, Sztuka Ulicy, oraz Młoda Sztuka. Communication Unlimited pracuje dla DESA Unicum od 2020 r., zapowiadając i promując w social mediach od 8 do 10 aukcji sztuki w miesiącu, jednocześnie budując wizerunek marki DESA Unicum jako największego i najlepszego domu aukcyjnego w Polsce.
Specjalista ds. promocji czasopism naukowych
Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie | Warszawa
Przejdź do ofertykierowniczka/kierownik działu PR
Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
21-22.09. 2023 r., Rzeszów.
Komentarze