01.03.23, 15:00

Zakup w ciemno oraz Mamma Mia! nowościami w wiosennej ramówce TTV

"Zakup w ciemno" nowością w wiosennej ramówce TTV, fot.: materiały prasowe

W wiosennej ramówce TTV na antenę powrócą znane formaty, ale także i nowości, a wśród nich „Zakup w ciemno” oraz „Mamma Mia!”.

Od 27 lutego br. emitowany jest format „Gogglebox. Przed telewizorem”. Produkcja emitowana jest od ponad ośmiu lat. Nowe odcinki pojawiać się będą w kolejne poniedziałki o godz. 22.00.

1 marca zadebiutuje nowe reality show „Zakup w ciemno” prosto z hal magazynowych wypełnionych towarami od wielkich sieci handlowych oraz produktami ze zwrotów konsumenckich. W każdym odcinku kilku doświadczonych handlarzy i nie obawiających się ryzyka sprzedawców konkuruje ze sobą walcząc o zdobycie najbardziej wartościowego towaru. Wszyscy uczestnicy licytują wystawione palety pełne produktów, licząc na prawdziwy strzał w dziesiątkę. Za niewielkie pieniądze mogą trafić na markowe ciuchy, drogą elektronikę, ale mogą też spektakularnie przeszarżować. Po wygranej licytacji dowiedzą się, co zawierają zakupione palety i policzą, ile zarobili lub stracili. Emisja od poniedziałku do czwartku o godz. 20.00.

Mamusia już wyjeżdża? 

Także 1 marca pojawi się nowy program „Mamma Mia!”. W każdym odcinku widzowie poznają parę, która przez kilka dni będzie gościć w swoim domu teściową. Kilkudniowe spotkanie obu stron ma sprawdzić i przetestować relacje łączące rodziny ze swoimi teściowymi. Emisja formatu w środy o godz. 22.00.

2 marca powróci program „Życie na kredycie 2”. W trudnej sytuacji znaleźli się bohaterowie „Życia ma kredycie”, którzy w I sezonie programu na oczach widzów postanowili zrobić finansowy rachunek sumienia. Wcześniej nie kontrolowali na co wydają pieniądze i nie potrafili o nich rozmawiać. Jak potoczyły się ich losy? Widzowie będą mogli poznać także dwie nowe rodziny borykające się z topniejącymi oszczędnościami. Emisja po dwa odcinki w czwartki o godz. 22.00 od 2 marca.

Bohaterkami programu TTV „Diabelnie boskie: są kobiety, dla których bajka o kopciuszku, to nie ich bajka. Każda z nich twardo stąpa po ziemi i najlepiej czuje się w swojej skórze. Kochają decydować, błyszczeć i być na fali wznoszącej. W nowym reality show widzowie będą mogli zobaczyć zobaczą, m.in. Izę Macudzińską-Borowiak, Katarzynę „Lalunę” Lirsz oraz Julię von Stein. Pojawią się także nowe twarze: Alex - do niedawna mieszkająca w Londynie singielka, jak również Karina, która na co dzień żyje w Hiszpanii. Emisja po dwa odcinki w piątki, od 3 marca o godz. 22.05.

Drugie połówki wystąpią w 99 – Gra o wszystko

Powraca program „99 – Gra o wszystko VIP3”. Nowością nadchodzącej serii będzie zaproszenie do programu nie tylko osób znanych z anteny TTV. W zupełnie nowych zadaniach, w których liczyć się będzie spryt, sprawność i odrobina szczęścia, wezmą udział również ich drugie połówki. Format będzie emitowany od 4 marca w soboty o godz. 22.00.

Od 5 marca TTV będzie emitować format „Rzeczy, których nie nauczyła mnie matka”. Malwina Wędzikowska, żyjąca na walizkach stylistka, przekroczyła 40. rok życia i chce przyjrzeć się temu, co jej umknęło oraz czego nie nauczyła się od swojej mamy. Moment jest sprzyjający, niedawno pani Ewa przeszła na emeryturę i planuje przeprowadzić się na mazurską wieś. Małymi krokami chce przeobrazić zaniedbane gospodarstwo w Karwicy w prawdziwy dom. Przed obiema kobietami spore wyzwanie, ponieważ po raz pierwszy po dwudziestu latach spędzą ze sobą dłuższy czas. Prawdziwym testem dla nich będzie próba zrozumienia drugiej strony. Program będzie emitowany w niedziele o godz. 22.00.

Komentarze

Powiązane

23.07.24, 06:00
| telewizja / VOD » informacje
Marcin Bisiorek w Szkle Kontaktowym
Marcin Bisiorek, dziennikarz związany z Radiem 357, pojawił się pierwszy raz w "Szkle Kontaktowym" (TVN24). 
22.07.24, 22:54
| telewizja / VOD » seriale
Ruszyły zdjęcia do Furiozy 2. Film Netflixa zadebiutuje w 2025 roku
Rozpoczęły się zdjęcia do "Furiozy 2", kontynuacji filmu sensacyjnego, który zadebiutuje w 2025 r. na platformie Netflix.
22.07.24, 11:41
| telewizja / VOD » informacje
Piłkarki. Dziewczyny z boiska jesienną w TTV
Serial dokumentalny "Piłkarki. Dziewczyny z boiska" zadebiutuje jesienią w ramówce TTV. Produkcja śledzi rozrywki piłkarskie oraz pokazuje codzienne życie ośmiu kobiecych amatorskich drużyn z całej Polski.
22.07.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje
#ineaczej. INEA z nową kampanią wizerunkową
Do 15 października br. potrwa kampania wizerunkowa firmy INEA. W nowej akcji wykorzystano motyw ucznia i mistrza.  
21.07.24, 08:00
| telewizja / VOD » informacje
Igrzyska Olimpijskie Paris 2024 na Eurosport w Vectrze
Widzowie będą mogli oglądać transmisje Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 na dziesięciu kanałach Eurosport dostępnych w ofercie Vectry. 
20.07.24, 08:00
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Interia i Polsat partnerami Polskiego Komitetu Olimpijskiego i reprezentacji Polski
Grupa Polsat Plus kontynuuje współpracę z Polskim Komitetem Olimpijskim oraz Olimpijską Reprezentacją Polski. Umowa została zawarta na cztery lata z opcją jej przedłużenia. 
19.07.24, 12:30
| telewizja / VOD » informacje
Polsat Box zaproponuje osiem dodatkowych kanałów Eurosport na IO Paris 2024
Abonenci Polsat Box i użytkownicy Polsat Box Go zyskają bezpłatny dostęp do 8 dodatkowych kanałów Eurosport poświęconych Letnim Igrzyskom Olimpijskim. 
19.07.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje | reklama & PR » informacje
Polsat Box Go promuje swoją ofertę w nowej kampanii
Ruszyła kampania reklamowa promująca ofertę Polsat Box Go. Użytkownicy mogą zyskać dostęp do 140 kanałów telewizyjnych. 
18.07.24, 09:53
| telewizja / VOD » informacje
Immergo będzie współpracować z Pasjatv
Immergo, firma działająca na rynku rozwiązań OTT i dystrybucji treści wideo, rozpoczyna współpracę z Pasjatv.
18.07.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
207 reklamodawców promowało podczas EURO 2024 aż 368 marek na antenach TVP
Podczas zakończonych mistrzostw Europy w piłce nożnej, Telewizja Polska zanotowała wzrost przychodów komercyjnych o 12 proc. Wpływy ze sprzedaży reklam dotyczą tradycyjnych mediów jak i online.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Kierownik Działu Marketingu i PR

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista / Specjalistka ds. promocji i organizacji wydarzeń

Wawerskie Centrum Kultury | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. Digital i Social Media

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.