27.02.23, 06:30

Wizytę prezydenta Joe Bidena obsłuchiwało ponad 40 reporterów TVN24 i TVN24BiS. 3 mln widzów Faktów każdego dnia

Wizyta Joe Bidena na antenie TVN24, fot.: materiały prasowe

Wizyta prezydenta USA Joe Bidena w Kijowie i Warszawie była historycznym wydarzeniem, które tym samym było ogromnym przedsięwzięciem dla mediów. TVN24, TVN24BiS, Fakty TVN na antenie i w internecie (tvn24.pl, TVN24 GO) relacjonowały non stop przebieg trzydniowej wizyty Bidena. I to właśnie tę antenę wybierali najczęściej widzowie.

Specjalne wydania, relacje na żywo, komentarze gości - antena TVN24 i Fakty były w całości poświęcone wizycie amerykańskiego prezydenta. To w sumie aż 45 godzin programu na żywo. Do relacjonowania stacja zaangażowała ponad 40 reporterów i redaktorów z Warszawy i ośrodków oraz korespondentów zagranicznych - Katarzynę Górniak (Kijów), Marcina Wronę (USA), Andrzeja Zauchę (Lwów). Każdego dnia wizyty pracowało 15 wydawców i 20 producentów oraz cały sztab operatorów, grafików oraz zaplecze techniczne. Do obsługi wizyty stacja wykorzystała 80 kamer, dwa studia, w tym wirtualne oparte na technologii znanej do tej pory z gier komputerowych - Unreal Engine. To studio było centrum relacji wizyty Joe Bidena w Polsce. Kolejne punkty wizyty relacjonowali czołowi dziennikarze stacji i "Faktów", m.in. Monika Olejnik, Anita Werner, Grzegorz Kajdanowicz, Jolanta Pieńkowska, Piotr Jacoń, Łukasz Jedliński, Piotr Kraśko, Michał Sznajder, Mateusz Walczak, Anna Jędrzejowska, Radosław Mróz. Na antenie stacja gościła ponad 40 komentatorów - dziennikarzy, ekspertów, polityków.

Jak podkreśla nadawca, wyzwaniem było pokazanie Joe Bidena w Kijowie i jego podróż do Polski. Najważniejszym punktem pobytu Joe Bidena w Warszawie było przemówienie w Arkadach Kubickiego. Było ono transmitowane w TVN24 i TVN24 BiS oraz TVN24 GO, gdzie było tłumaczone na język polski i ukraiński. Przemówienie jest cały czas dostępne na platformie w trzech wersjach językowych. W tym czasie TVN24 było pierwszą stacją wyboru na rynku - transmisję przemówienia obejrzało ponad 1,68 mln widzów (w grupie All 4+), przy udziale 14,3 proc. Podobnie „Fakty” cieszyły się najlepszą oglądalnością wśród programów informacyjnych. Wydania w te trzy dni śledziło każdego dnia ok. 3 milionów widzów (grupa All 4+) przy udziale w rynku na wysokości 23 proc. (dane: Nielsen Media).

„Po raz kolejny, gdy dzieje się coś istotnego widzowie zwracają się głównie do TVN24 i Faktów. Wiedzą, że tu zawsze mogą liczyć na wiarygodne informacje i mądre, różnorodne komentarze” - mówi Michał Samul, redaktor naczelny TVN24. „Za każdą minutą naszego specjalnego programu stał ogromny zespół ludzi, który ponownie sprostał zadaniu, za co im dziękuję” – dodaje Samul.

Prezydent Joe Biden przed 18.00 w środę, 22 lutego opuścił Polskę, jego wylot został pokazany w trakcie wywiadu Konrada Piaseckiego z prezydentem Andrzejem Dudą. Na antenie TVN24 po raz pierwszy skomentował wizytę Bidena.

CNN w TVN24, TVN24 w CNN

Do Warszawy przyjechali korespondenci z całego świata, w tym dziennikarze stacji CNN, która także należy do grupy medialnej Warner Bros. Discovery. Stacja dzieliła się informacjami i możliwościami technologicznymi. Reporterzy TVN24 pojawiają się na antenie CNN i na odwrót. Wśród korespondentów CNN była Christiane Amanpour, 14-krotna zdobywczyni nagrody Emmy, uznana przez magazyn „Forbes” za jedną ze 100 najbardziej wpływowych kobiet na świecie. W Warszawie z bliska przyglądała się podróży amerykańskiego prezydenta.

Widzowie TVN24 mogli śledzić każdy ruch amerykańskiego prezydenta dzięki dziesiątkom kamer rozstawionych, m.in. na trasie przejazdu Joe Bidena po Warszawie. Te same zdjęcia mogli zobaczyć na żywo też widzowie CNN. Na antenie CNN pojawiają się też dziennikarze TVN24. Michał Sznajder w łączeniu na żywo opowiadał o reakcji na przemówienie Joe Bidena w Warszawie oraz polskich planach pomocy Ukrainie.

Komentarze

Powiązane

23.07.24, 06:00
| telewizja / VOD » informacje
Marcin Bisiorek w Szkle Kontaktowym
Marcin Bisiorek, dziennikarz związany z Radiem 357, pojawił się pierwszy raz w "Szkle Kontaktowym" (TVN24). 
22.07.24, 22:54
| telewizja / VOD » seriale
Ruszyły zdjęcia do Furiozy 2. Film Netflixa zadebiutuje w 2025 roku
Rozpoczęły się zdjęcia do "Furiozy 2", kontynuacji filmu sensacyjnego, który zadebiutuje w 2025 r. na platformie Netflix.
22.07.24, 11:41
| telewizja / VOD » informacje
Piłkarki. Dziewczyny z boiska jesienną w TTV
Serial dokumentalny "Piłkarki. Dziewczyny z boiska" zadebiutuje jesienią w ramówce TTV. Produkcja śledzi rozrywki piłkarskie oraz pokazuje codzienne życie ośmiu kobiecych amatorskich drużyn z całej Polski.
22.07.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje
#ineaczej. INEA z nową kampanią wizerunkową
Do 15 października br. potrwa kampania wizerunkowa firmy INEA. W nowej akcji wykorzystano motyw ucznia i mistrza.  
21.07.24, 08:00
| telewizja / VOD » informacje
Igrzyska Olimpijskie Paris 2024 na Eurosport w Vectrze
Widzowie będą mogli oglądać transmisje Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 na dziesięciu kanałach Eurosport dostępnych w ofercie Vectry. 
20.07.24, 08:00
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Interia i Polsat partnerami Polskiego Komitetu Olimpijskiego i reprezentacji Polski
Grupa Polsat Plus kontynuuje współpracę z Polskim Komitetem Olimpijskim oraz Olimpijską Reprezentacją Polski. Umowa została zawarta na cztery lata z opcją jej przedłużenia. 
19.07.24, 12:30
| telewizja / VOD » informacje
Polsat Box zaproponuje osiem dodatkowych kanałów Eurosport na IO Paris 2024
Abonenci Polsat Box i użytkownicy Polsat Box Go zyskają bezpłatny dostęp do 8 dodatkowych kanałów Eurosport poświęconych Letnim Igrzyskom Olimpijskim. 
19.07.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje | reklama & PR » informacje
Polsat Box Go promuje swoją ofertę w nowej kampanii
Ruszyła kampania reklamowa promująca ofertę Polsat Box Go. Użytkownicy mogą zyskać dostęp do 140 kanałów telewizyjnych. 
18.07.24, 09:53
| telewizja / VOD » informacje
Immergo będzie współpracować z Pasjatv
Immergo, firma działająca na rynku rozwiązań OTT i dystrybucji treści wideo, rozpoczyna współpracę z Pasjatv.
18.07.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
207 reklamodawców promowało podczas EURO 2024 aż 368 marek na antenach TVP
Podczas zakończonych mistrzostw Europy w piłce nożnej, Telewizja Polska zanotowała wzrost przychodów komercyjnych o 12 proc. Wpływy ze sprzedaży reklam dotyczą tradycyjnych mediów jak i online.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. Digital i Social Media

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Marketingu i PR

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista / Specjalistka ds. promocji i organizacji wydarzeń

Wawerskie Centrum Kultury | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.