20.02.23, 17:12
Wawel promuje sprzedaż słodyczy luzem
Trwa kampania Wawel, w ramach której producent realizuje „Konkurs z królewskim gestem” oraz działania wizerunkowe wspierające kluczową dla marki kategorię, jaką są słodycze na wagę. To już kolejna aktywność firmy w ramach przyjętej strategii komunikacji.
„Konkurs z królewskim gestem” jest prowadzony do 26 lutego br. Aby wziąć udział w akcji, trzeba zakupić minimum 200 g słodyczy marki Wawel, dostępnych na wagę w sklepie znajdującym się na terenie Polski, zarejestrować paragon na stronie konkursowej oraz odpowiedzieć na pytanie. Na zwycięzców czekają nagrody rzeczowe: smartfony, przenośne głośniki i zestawy słodyczy. Zwycięzca może przekazać równowartość nagrody na wybrany cel charytatywny wspierany przez Fundację Siepomaga.
Celem kampanii jest budowa świadomości wokół idei zakupu słodyczy na wagę z modułów „Królestwo Dobrego Smaku”, czyli autorskich systemów sklepowych, które umożliwiają komponowanie własnych miksów słodyczy marki Wawel na wagę. Moduły zyskały nowy wygląd, zgodnie z założeniami wdrażanej komunikacji, w której Wawel stawia na swoje mocne strony i skojarzenia z marką: królewskość, jakość i czekoladowość. Poza konkursem konsumenckim zaplanowano szeroką kampanię digitalową, wsparcie materiałami POS w sklepach oraz działania PR.
Specjalista ds. promocji czasopism naukowych
Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie | Warszawa
Przejdź do ofertySpecjalista ds. mediów społecznościowych – Rzecznik Prasowy
Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada-Korzeniowskiego w Gdańsku | Gdańsk
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
21-22.09. 2023 r., Rzeszów.
Komentarze