16.02.23, 19:45
Tymbarkowanie. Kampania Publicis Worldwide Polska dla marki Tymbark
Trwa kampania reklamowa Tymbark prowadzona pod hasłem „Tymbarkowanie”, która została przygotowana przez Publicis Worldwide Polska.
Tymbarkowanie to radość ze wspólnego posiłku. Tworzące się przy nim więzi i emocje smakują jeszcze lepiej, gdy towarzyszy im napój Tymbark - taki przekaz ma nieść kampania przygotowana przez Publicis Worldwide Polska dla marki Tymbark. Działania reklamowe obejmują promowanie napojów w dużych opakowaniach i będą prowadzone, m.in. w telewizji i digitalu. Za planowanie mediów odpowiada również należąca do Publicis Groupe agencja mediowa Starcom.
„Wspólny posiłek to często najważniejszy moment dnia. Czas, w którym możemy ze sobą pobyć, rozmawiać, cieszyć i śmiać się, poczuć łączące nas więzi. Często szukamy jednego słowa, które mogłoby oddać atmosferę oraz emocje towarzyszące takiemu spotkaniu. Dlatego stworzyliśmy je. Tymbarkowanie to bycie razem i wartościowy czas spędzany z bliskimi, szczególnie przy wspólnym posiłku” – mówi Paulina Olszak, Account Supervisor Publicis Worldwide Poland.
Stworzona przez agencję kreacja ma podkreślać, że Tymbark to okazje do spotkań z bliskimi. Przygotowany spot inspiruje do Tymbarkowania przy różnych okazjach: randkach, rodzinnych obiadach czy domówkach ze znajomymi.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze