09.02.23, 09:07
Kocham pomimo wszystko. Konkurs i kampania reklamowa w Meloradiu
Meloradio pod hasłem "Kocham pomimo wszystko” przekornie świętuje Walentynki. 8 lutego br. ruszyła zabawa antenowa z przymrużeniem oka oraz kampania reklamowa.
Zadaniem słuchaczy Meloradia jest opisanie wad swojej drugiej połowy, które tak naprawdę wpływają na wyjątkowość relacji w związku. Na autorów najciekawszych zgłoszeń czekają karty podarunkowe do sieci salonów jubilerskich. W każdym z dziewięciu finałów zwycięzca zdecyduje, czy nagrodę odbierze dla siebie czy też, mimo jej wad, przekaże swojej drugiej połowie.
Akcję wspiera kampania w mediach społecznościowych oraz nośnikach zewnętrznych w Warszawie.
Specjalista ds. promocji
Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie
Przejdź do ofertyDyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie
Urząd Miasta Krosna | Polska
Przejdź do ofertyZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze