Fachowiec w… konfesjonale, czyli kolejna odsłona kampanii Atlasa. Firma przedstawia nowy spot reklamowy
Nawiązując do możliwości gruntu, ale także hasła kampanii „Zachowaj czystość z gruntem NKP”, firma przygotowała spot reklamowy gruntu o nowej formule SMART 5.0., którego akcja toczy się w konfesjonale, a głównymi postaciami są Fachowiec i ksiądz. Jest to nieszablonowy pomysł na promocję produktu.
Spot jest dostępny na kanale YouTube. Głównymi postaciami są Fachowiec, który przystępuje do spowiedzi oraz ksiądz. Konwencja oparta jest na dwuznaczności i hasłach nawiązujących do czystości.
- „Grunty to kategoria nieoczywista - próżno szukać ciekawych kreacji reklamowych o tej tematyce. Jednak wieloletnie doświadczenie w pracy z fachowcami pozwala nam lepiej rozumieć ich potrzeby. I tutaj będę nieskromna, ale dzięki tej wiedzy umiemy tworzyć komunikację, która angażuje i skłania wykonawców do dyskusji. Poruszamy się w niestandardowych konceptach, ale tylko takie kampanie mogą zostać zauważone i być wspominane w branży przez lata” - tłumaczy Aneta Dobrzyńska, kierownik komunikacji branżowej Grupy Atlas.
Dotychczas Grunt NKP promowano wielokanałowo, za pomocą specjalnych materiałów wizualnych odwołujących się do zachowania czystości, a także atrakcyjnej oferty promocyjnej. Teraz zdecydowano się na kolejny krok, który był zapowiadany pod koniec grudnia. Projekt od pomysłu po promocję był realizowany przez Atlas wspólnie z komunikatorem Konradem Kacperczykiem. W ramach kampanii pojawią się kolejne nieszablonowe spoty reklamowe, które będą emitowane w pierwszej połowie 2023 roku.
Komentarze