07.02.23, 20:04
Linkleaders marki obsłuży markę ESET na polskim rynku
Do grona klientów praktyki Tech & Services agencji PR i EB Linkleaders dołączyła marka ESET działająca w obszarze rozwiązań cyberbezpieczeństwa. Agencja odpowiada za relacje z mediami i pozycjonowanie ekspertów marki w polskich mediach.
Agencja Linkleaders rozpoczęła stałą obsługę marki ESET na polskim rynku w styczniu br. W ramach współpracy ma skupić się na rozwoju komunikacji korporacyjnej, bieżącym prowadzeniu relacji z mediami oraz pozycjonowaniu ekspertów cyberbezpieczeństwa.
Za zarządzanie projektem współpracy z marką ESET po stronie Linkleaders odpowiada Patrycja Kaleta-Łuczynowicz, Senior PR Consultant z doświadczeniem w branży technologicznej i cyberbezpieczeństwa, oraz Olga Skarżyńska, PR Consultant specjalizująca się w komunikacji korporacyjnej. Strategiczne doradztwo dla klienta zapewnia Paweł Luty, Head of Tech & Services, odpowiedzialny za zarządzanie oraz rozwój praktyki PR dla sektora technologicznego oraz nowoczesnych usług biznesowych.
Wybór agencji został dokonany na podstawie konkursu ofert. Strony nie ujawniają okresu trwania zawartej umowy.
Marka ESET obecna na 200 rynkach
ESET jest globalną firmą zajmującą się bezpieczeństwem cyfrowym,. Z rozwiązań antywirusowych marki korzysta ponad 110 mln użytkowników indywidualnych i ponad 400 tys. przedsiębiorstw. Firma jest obecna na ponad 200 rynkach. ESET od 30 lat rozwija różne technologie cyberbezpieczeństwa oraz angażuje się w szeroko zakrojone działania edukacyjne z zakresu ochrony przed cyberprzestępczością.
Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie
Urząd Miasta Krosna | Polska
Przejdź do ofertyZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze