06.02.23, 09:19

Marek Knap dyrektorem artystycznym Burda Media Polska

Marek Knap, fot.: materiały prasowe

Marek Knap objął funkcję dyrektora artystycznego Burda Media Polska. Obecnie jego rola ma charakter nadzorczy nad projektami całej grupy. Knap odpowiada za realizację strategii BMP w obszarze implementacji odpowiedniej komunikacji wizualnej w produktach printowych, webowych, digitalowych oraz video.

Do zadań Knapa w Burda Media Polska należą: odpowiedzialność za proces projektowania graficznego produktów grupy BMP, poprzez tworzenie koncepcji systemów graficznych i identyfikacji wizualnych; odpowiedzialność za kompleksowe opracowanie i aktualizację key visual’a produktów z grupy BMP, w tym opracowanie ich brand book'ów; nadzór merytoryczny nad zespołami graficznymi, foto, video oraz produkcji sesji foto i video w zakresie tworzonych przez nie materiałów wizualnych; współuczestnictwo w ocenie merytorycznej pracowników zatrudnionych na stanowiskach realizujących zadania z obszaru komunikacji wizualnej oraz prowadzenie szkoleń i warsztatów w szerokorozumianym obszarze komunikacji wizualnej.

Kim jest Marek Knap? 

Marek Knap jest projektantem specjalizującym się w grafice edytorskiej i typografii. W ciągu ostatnich 25. lat pełnił funkcję dyrektora artystycznego wielu tytułów prasowych. W swoim dorobku posiada wyróżnione nagrodami projekty: dziennika „Rzeczpospolita” – laureat nagrody Best-Designed Newspaper w 2005 r. (wspólnie z „The Guardian”), magazynów „Ruch Muzyczny” (nagroda Art Front w 2015 roku i Polish Graphic Design w 2018 r.), „Machina” (nagroda Chimera 2006), „Przekrój” i „Tygodnik Powszechny”. W latach 2007-2021 był dyrektorem artystycznym w wydawnictwie Edipresse, współpracując, m.in. z redakcją „VIVA!”. Jako dyrektor artystyczny spełniał się także w pracy nad polskimi edycjami „Marie Claire” i „Newsweeka”. Poza pracą dla Burda Media Polska jest także konsultantem wizualnym Zachęty – Narodowej Galerii Sztuki oraz wykładowcą na Wydziale Grafiki warszawskiej ASP. Nowy dyrektor artystyczny w był w ubiegłym roku autorem rebrandingu Burda Media Polska.

Komentarze

Powiązane

21.03.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 21 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 21 marca?
20.03.23, 06:30
| prasa » informacje
Wyniki finansowe Agory w IV kwartale 2022 r.: przychody spadły o 6 proc.
Wyniki Grupy Agora w IV kwartale 2022 r. nadal pozostawały pod presją warunków gospodarczych i rosnących kosztów operacyjnych, na które dodatkowo negatywnie wpłynęły zdarzenia jednorazowe.
20.03.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 20 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 20 marca?
19.03.23, 13:52
| prasa » informacje
Uroczysta gala plebiscytu Superbohaterka Wysokich Obcasów 2022 już 20 marca
Redakcja „Wysokich Obcasów” 20 marca br. ogłosi, kto zostanie Superbohaterką 2022 roku. Finałowa gala plebiscytu odbędzie się w warszawskim Teatrze Studio. 
19.03.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 19 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 19 marca?
18.03.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 18 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 18 marca?
17.03.23, 07:30
| prasa » informacje
Fundusz na rzecz ukraińskich mediów podsumowuje swoje działania
W marcu 2023 r. minęło 12 miesięcy, od kiedy dziennikarze z Polski, Szwecji, Finlandii, Danii i Norwegii powołali Fundusz na rzecz ukraińskich mediów (Ukrainian Media Fund, UMF), by pomóc przetrwać mediom w Ukrainie.
17.03.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 17 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 17 marca?
16.03.23, 12:15
| prasa » informacje
GLAMOUR zmienia na wszystkich rynkach swój logotyp
Marka GLAMOUR (Burda Media Polska) zmienia logotyp na wszystkich rynkach, na których występują jej magazyny i serwisy. Zmiana logotypu to również nowe otwarcie i wyznaczenie kierunku, w którym brand ma zmierzać w najbliższych latach.
16.03.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 16 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 16 marca?
Subskrybuj RSS działu prasa: rss
Oferty pracy

Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie

Urząd Miasta Krosna | Polska

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty
Konkursy
do 24.05.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 23.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

28.03.2023 r., online.