02.02.23, 13:32

IT depends. On you. Kampania the:protocol

KV kampanii the:protocol, fot.: materiały prasowe

theprotocol.it (serwis z ofertami pracy dla specjalistów z branży IT) rusza z kampanią mediową i influencerską. Przekaz jest kierowany do tych, którzy w nowym roku chcą zmienić pracę i potrzebują bodźców mobilizujących ich do poszukiwań.

Portal theprotocol.it łączy pracodawców ze specjalistami IT. Ma być odpowiedzią na potrzebę ujednolicania standardów w ogłoszeniach o pracę w IT oraz potrzebę operowania konkretami w ofertach pracy – podawaniem opisów projektów, trybu pracy czy warunków zatrudnienia.

Branża IT stała się egalitarną branżą, w której funkcjonują różni specjaliści i specjalistki, nie tylko w rolach deweloperskich. Pomysłodawcy the:protocol bazują na wieloletniej praktyce i danych analitycznych. Dlatego w nowym roku chcemy pomóc w sprawnym i precyzyjnym znalezieniu odpowiednich ofert pracy m.in. tym, którzy rozglądają się za nowymi wyzwaniami zawodowymi, zmieniają branżę, wracają z urlopów rodzicielskich i szukają pracy przy projektach, nad którymi naprawdę chcą pracować” – mówi Piotr Trzmiel, Head of Growth the:protocol.

Kampania the:protocol prowadzona pod hasłem „IT depends. On You” osadzona jest w tematyce postanowień noworocznych i refleksji związanych z chęcią zmiany w karierze. Cały koncept oparto na przedstawieniu bolączek PROsów IT, związanych z ich codzienną pracą. W dystrybucji wykorzystano media media społecznościowe, współpracę z branżowymi influencerami, prasę online oraz wspierające kanały marki – the:blog i the:procast. Claim spinający całą komunikację to hasło „IT depends. On You”.

Kampania w mediach branżowych

W kreacjach kampanii pojawią się kontekstowe hasła odnoszące się do codzienności wielu specjalistów i specjalistek IT, zawierające powtarzalny element: „IT depends. On You”. Dodatkowo kreacje kampanijne pojawią się w mediach branżowych takich jak: Antyweb, IT week, Programista na swoim, PC World, Geek Week, bezprawnik.pl, dobreprogramy.pl, polygamia.pl, Instalki, CD-Action i na wybranych portalach technologicznych grupy WP.

Kampanię wspiera konkurs organizowany za pośrednictwem fanpage’a the:protocol, w którym można wygrać vouchery do sklepu Komputronik oraz gadżety serwisu theprotocol.it. Komunikacji towarzyszy szeroka współpraca z branżowymi influencerami: Piotr Programista. Instalki, Davitech, Szhakal, niantyfan, Damian Olszewski – Praktycznie o pieniądzach.

Kampania wystartowała 12 stycznia i potrwa do końca lutego br. Za jej realizację odpowiedzialna jest agencja 25wat.

Komentarze

Powiązane

18.04.24, 21:19
| reklama & PR » informacje
More Bananas i Semcore będą współpracować
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Firmy chcą wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
18.04.24, 16:55
| reklama & PR » ludzie
Łukasz Kujawa w szeregach agencji Wills Integrated
Do zespołu wrocławskiej agencji Wills Integrated dołączył Łukasz Kujawa i objął stanowisko Account Managera.
18.04.24, 13:23
| reklama & PR » informacje
Sprawne i zadbane auto. Wydanie specjalne magazynu Motor
15 kwietnia br. ukazało się wydanie specjalne tygodnika Motor – „Sprawne i zadbane auto” (Wydawnictwo Bauer).
18.04.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
BOLTON Polska wybiera Streetcom. Agencja zajmie się markami Rio Mare i Meglio
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od dwóch lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
17.04.24, 18:51
| reklama & PR » informacje
PR Hub współpracuje z Instytutem Psychologii Polskiej Akademii Nauk
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego.
17.04.24, 15:00
| reklama & PR » informacje
VeloBank w przetargu wybiera Initiative
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital.
17.04.24, 11:53
| reklama & PR » ludzie
Paweł Cholewa i Kamil Kuć przechodzą do McCANN
W kwietniu br. do McCANN, dołączył nowy team kreatywny w składzie Paweł Cholewa jako Senior Art Director i Head of Design oraz Kamil Kuć jako Senior Copywriter.
17.04.24, 11:07
| reklama & PR » ludzie
Jakub Różycki prezesem Lifetube’a
Stanowisko prezesa Lifetube’a objął Jakub Różycki, manager z ponad piętnastoletnim doświadczeniem, zdobytym m.in. w McKinsey, Allegro i Shoppee.
17.04.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Start it well. Well Fitness w kampanii promuje treningi medyczne i współpracę z Rehasport
Well Fitness wystartowało z kampanią "Start it well", która promuje treningi medyczne i ogłasza swoją współpracę z Rehasport.
17.04.24, 06:30
| reklama & PR » ludzie
endorfina events stworzyła dział dedykowany Creative Influencer Marketingowi. Na jego czele Natalia Kapuza
Agencja endorfina events tworzy dział dedykowany Creative Influencer Marketingowi, na którego czele stanęła Natalia Kapuza, Head of Creative Marketing. W ramach dalszego poszerzania kompetencji zespół pod przewodnictwem Kapuzy, rozwijać będzie działania in-house w obszarze influencer marketingu.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden zestaw. Wariant kolorystyczny może różnić się od tego na zdjęciu w informacji w zależności od stanu magazynu.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy