07.02.23, 13:00

Ruszyła loteria marki Grześki. Do wygrania vouchery ze strony Wyjątkowy Prezent

Ruszyła loteria marki Grześki należącej do firmy Colian, fot.: materiały prasowe

1 lutego br. ruszyła loteria marki Grześki należącej do firmy Colian. Do wygrania są vouchery na oferty ze strony Wyjątkowy Prezent.

Aby wziąć udział w loterii należy kupić dowolne Grześki za kwotę minimum 3 zł, zachować paragon i zarejestrować go na stronie konkursowej. Do wygrania jest 1,6 tys. voucherów na asortyment ze strony Wyjątkowy Prezent. Wśród nagród można znaleźć takie oferty jak wizytę w piwnym SPA, jazdę Monster Truckiem czy skok spadochronem. Pula nagród to blisko 190 tys. zł.

„Spełniaj Grzeszki, graj o przeżycia” to akcja, która ma pokazywać pokazuje, jak odpowiadać na potrzeby odbiorców i łączyć ze sobą różne media, by budować spójny, wielokanałowy przekaz. Loterii towarzyszy szerokie wsparcie promocyjne oparte o spoty TV, zasięgowe działania digital, kreację OOH oraz materiały instore. Dodatkowo do loterii zachęcają promocyjne opakowania. Kampania jest także wspierana przez wybranych influencerów oraz działania w mediach społecznościowych marki Grześki.

Widoczność kampanii poszerzają również działania w kanałach on- i off-line partnera – strona internetowa oraz ekspozycje w galeriach handlowych. Akcja realizowana jest na platformie komunikacji „Każdy ma swoje Grzeszki”, którą marka Grześki prowadzi od 2020 r. Loteria trwa od 1 lutego do 28 marca 2023 r.

Nad całościową realizacją przedsięwzięcia czuwa NAV agency. Agencja odpowiada za koncepcję kreatywną, kreację materiałów komunikacyjnych, a także opracowanie mechaniki i kompleksową obsługę loterii. 

Komentarze

Powiązane

30.11.23, 10:58
| reklama & PR » informacje
Cukier Królewski akcję ramach akcji Piecz, Przerabiaj, Podziel się uruchamia lodówki społeczne
Marka Cukier Królewski wzmacnia i rozwija kampanię „Piecz, Przerabiaj, Podziel się” i. „Królewski” w myśl hasła „Gdzie dobro króluje, nic się nie marnuje”, wspólnie z Fundacją Weź Pomóż, uruchamia lodówki społeczne.
30.11.23, 09:35
| reklama & PR » informacje
Wafelki Góralki będą dalej współpracować z Dziadkiem do orzechów
Producent wafelków Góralki, IDC Polonia, podjął decyzję o przedłużeniu współpracy z agencją reklamową Dziadek do orzechów. Będzie to czwarty rok współpracy między marką a agencją.
30.11.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
SEM House z Grupy RTB House debiutuje na rynku digital marketingu
Globalna spółka MarTech, RTB House, ogłosiła powstanie agencji digitalowej SEM House, skupiającej się głównie na planowaniu i realizacji usług marketingu w przeglądarkach internetowych.
29.11.23, 18:43
| reklama & PR » informacje
Starcom wygrywa przetarg Amnesty International
Agencja mediowa Starcom (Publicis Groupe) wygrała przetarg mediowy i rozpoczyna współpracę z Amnesty International Polska – organizacją pozarządową działającą w obronie praw człowieka.
29.11.23, 16:00
| reklama & PR » informacje
ORLEN przedłuża na trzy kolejne lata współpracę z Robertem Kubicą
Robert Kubica przez kolejne trzy lata będzie kontynuować współpracę z ORLENEM jako jeden z głównych ambasadorów marki koncernu.
29.11.23, 14:45
| reklama & PR » informacje
DDB Warsaw wygrywa w przetargu Allegro na obsługę strategiczną i kreatywną
Przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Allegro wygrała agencja DDB Warsaw. Podmiot będzie obsługiwać Allegro na rynku polskim i czeskim, a docelowo również na pozostałych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
29.11.23, 13:30
| reklama & PR » informacje
Mars Wrigley promuje limitowaną świąteczną ofertę produktów
Mars Wrigley przygotował limitowaną ofertę produktów marek M&M’s oraz Maltesers. Dodatkowo w telewizji oraz mediach społecznościowych można zobaczyć dedykowaną reklamę M&M’s.
29.11.23, 09:30
| reklama & PR » informacje
Streetcom zwycięzcą przetargu na dwie kampanie dla Purina
Agencja Streetcom wygrała przetarg na realizację dwóch projektów dla marki Purina. W ramach wygranego przetargu agencja odpowiada za realizację kampanii influencer marketingowych dla specjalistycznych linii produktów Purina Dentalife i Purina ProPlan Cat Sterilised.
29.11.23, 08:30
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Biuro Reklamy TVP przeprowadzi aukcję na sponsoring aplikacji TVP Sport
Biuro Reklamy TVP przedstawiło zasady aukcji w aplikacjach TVP SPORT. Licytacja odbędzie się w dniach 12-14 grudnia br., a jej przedmiotem będzie sponsoring aplikacji na wyłączność.
29.11.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Marka kosmetyków Gisada klientem oLIVE media
Szwajcarska marka luksusowych kosmetyków Gisada, dostępnych w sieci Douglas, powierzyła obsługę działań PR na polskim rynku agencji oLIVE media.