02.02.23, 16:00
Robbie Williams rozpoczyna współpracę z marką Felix
Robbie Williams został nowym głosem Felixa – kota i marki z sektora karmy dla kotów. Robbie Williams nagrał nową piosenkę “It’s great to be a cat” na potrzeby nowej kampanii reklamowej Felix.
Firma Nestlé Purina ogłosiła, że Robbie Williams nagrał zupełnie nową piosenkę i stał się nowym głosem kota Felixa. Artysta wystąpił w premierowym filmie marki i zaprezentował nowy utwór w ogólnoeuropejskiej kampanii reklamowej "It's Great To Be a Cat" – „Jak dobrze tak kotem być!”.
Tym samym w 25 stycznia br. marka Felix (wiodąca marka karmy dla kotów w Europie; jest częścią Grupy Nestlé) rozpoczęła trzecią fazę kampanii prowadzoną pod hasłem „Jak dobrze tak kotem być!”. Jako fan Felixa, Robbie stworzył nową piosenkę „It’s great to be a cat”, aby celebrować cudowne, domowe, kocie życie, które wiedzie jedyny w swoim rodzaju Felix.
Kampania jest prowadzona wielokanałowo, zarówno w mediach społecznościowych jak i tradycyjnych. Za działania z zakresu Public Relations odpowiada agencja Weber Shandwick.
Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie
Urząd Miasta Krosna | Polska
Przejdź do ofertySpecjalista ds. promocji
Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze