04.02.23, 10:18

Publicis Groupe z partnerami rozpoczynają globalną kampanię Working with Cancer

Publicis Groupe z partnerami rozpoczynają globalną kampanię „Working with Cancer”, fot.: materiały prasowe

W ramach inicjatywy „Working with Cancer” rozpoczyna się globalna kampania, której celem jest zwrócenie uwagi na potrzebę empatii i wsparcia wobec współpracowników, u których zdiagnozowano nowotwór.

W ubiegłym roku na raka zachorował i leczył się Arthur Sadoun, CEO Publicis Groupe, który powstanie inicjatywy „Working with Cancer” ogłosił 17 stycznia br., podczas Światowego Forum Ekonomicznego w Davos. Do programu dołączyło już wiele najbardziej wpływowych firm na świecie, które wspólnie zobowiązały się do budowania w swoich organizacjach kultury wspierającej osoby dotknięte chorobą nowotworową i nastawionej na pomoc pracownikom w powrocie do zdrowia.

Wśród partnerów założycieli „Working with Cancer” są między innymi: Abbvie, Adobe, Bank of America, BNP Paribas, BT, Citi, Google, Haleon, Labcorp, L'Oréal, Lloyd's, LVMH, Marriott, McDonald's, Meta, Mondelez, Microsoft, MSD, Nestlé, Omnicom, Pepsico, Renault Group, Sanofi, Toyota, Unilever, Verizon oraz Walmart, największy prywatny pracodawca na świecie.

Film Monday punktem centralnym kampanii 

W związku ze Światowym Dniem Walki z Rakiem, który ma miejsce 4 lutego, przesłanie „Working with Cancer” ma teraz dotrzeć do ludzi na całym świecie. W tym celu uruchomiona zostanie globalna kampania reklamowa, której centralnym punktem jest film „Monday”, wyreżyserowany przez Elenę Petitti Di Roreto i Martina de Thuraha. Wielu członków ekipy produkcyjnej doświadczyło raka we własnym życiu, co uniwersalność problemu. Według najnowszych prognoz naukowych, nawet u co drugiej osoby na świecie zostanie zdiagnozowana choroba nowotworowa.

Wartość w pełni zintegrowanej kampanii wyniesie 100 milionów dolarów, przekazanych  na ten cel przez takich partnerów jak: Disney/ABC, NBCU, Warner Bros Discovery, Paramount, Fox, Roku, Snap, iHeart, Tiktok, YouTube, NCM, Screenvision, Clear Channel, Lamar, Zeta i Meta, dzięki czemu spot osiągnie miliard wyświetleń. Przyczyni się do tego również emisja filmu podczas tegorocznej transmisji Super Bowl, a Publicis Groupe będzie pierwszą grupą reklamową na świecie, która zainwestowała w reklamę podczas tego widowiska.

Komentarze

Powiązane

04.12.23, 16:00
| reklama & PR » informacje
Elektryczne Gitary zachęcają do jazdy elektrykami w kampanii Volkswagen Financial Services
Pod hasłem „Jedź elektrykiem jak my!” w grudniu br. ruszyła kampania reklamowa Volkswagen Financial Services. Z udziałem Kuby Sienkiewicza i zespołu Elektryczne Gitary powstał klip reklamowy, a także spot telewizyjny z nową wersją przeboju „Włosy.
04.12.23, 15:03
| reklama & PR » informacje
Tchibo przedłuża na trzy lata współpracę z OMD Group
Agencje OMD Group: OMD oraz Resolution, będą kontynuowały kompleksową obsługę mediową marki Tchibo.
04.12.23, 10:40
| reklama & PR » ludzie
Gabriela Bar-Rutkowska w gronie ekspertów 24/7Communication
Agencja PR 24/7Communication rozbudowuje praktykę Environmental, Social, Governance (ESG). Do grona jej ekspertów dołączyła Gabriela Bar-Rutkowska i objęła stanowisko Senior Communication Advisor / PA & Sustainability.
04.12.23, 09:25
| reklama & PR » informacje
InPost oficjalnym partnerem Newcastle United
Grupa InPost zawarła wieloletnie partnerstwo z klubem piłkarskim Premier League Newcastle United, jednocześnie stając się jego oficjalnym globalnym partnerem w zakresie dostaw.
04.12.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Tiktokerzy śpiewają świąteczną piosenkę w kampanii T-Mobile
W ramach kampanii świątecznej T-Mobile, marka opublikowała teledysk do świątecznej piosenki zaśpiewanej przez tiktokerów. Działania realizuje VMLY&R.
01.12.23, 12:25
| reklama & PR » informacje
Spark Foundry w wyniku przetargu przejmuje obsługę Miele
Agencja mediowa Spark Foundry (Publicis Groupe) rozpoczęła współpracę z firmą Miele – producentem artykułów gospodarstwa domowego premium. Decyzja o wyborze partnera mediowego dla marki Miele została podjęta w drodze przetargu.
01.12.23, 08:54
| reklama & PR » informacje
Daj Coś Od Siebie – Graj, Pomagaj i Wymagaj! Świąteczna loteria marki Tymbark
Marka Tymbark uruchomiła ogólnopolską loterię konsumencką pod hasłem: „Daj Coś Od Siebie – Graj, Pomagaj i Wymagaj!”.
30.11.23, 20:30
| reklama & PR » informacje
Monster Energy z nowym rozdziałem Formuły 1
Po 14 sezonach z zespołem Mercedes- AMG PETRONAS, Monster Energy rozpocznie w 2024 r. swój nowy rozdział w Formule 1.
30.11.23, 19:00
| reklama & PR » informacje
Co dobrego robimy w Hochland dla naszej planety! Temat przewodni kalendarza Hochland Polska 2024
Po raz 17. firma Hochland Polska zaprosiła swoich pracowników, a w tej edycji także dostawców mleka, do wzięcia udziału w konkursie fotograficznym. Najnowszy kalendarz firmowy Hochland Polska to zbiór 12 prac przedstawiających dobre praktyki, które wspierają ochronę naszej planety – po jednym przykładzie na każdy kolejny miesiąc 2024 r.
30.11.23, 16:51
| reklama & PR » informacje
Miliony trafionych prezentów. Humorystyczne spoty w świątecznej kampanii Empiku
W kampanii Empiku prowadzonej pod hasłem „Miliony trafionych prezentów” marka przedstawia swoje benefity: szeroką ofertę, wygodne formy zakupów i promocje. Komunikacja obejmuje telewizję, radio, digital, media społecznościowe i kanały własne marki.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 05.01.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 03.01.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 28.12.23

Do zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.