04.02.23, 10:18
Publicis Groupe z partnerami rozpoczynają globalną kampanię Working with Cancer

W ramach inicjatywy „Working with Cancer” rozpoczyna się globalna kampania, której celem jest zwrócenie uwagi na potrzebę empatii i wsparcia wobec współpracowników, u których zdiagnozowano nowotwór.
W ubiegłym roku na raka zachorował i leczył się Arthur Sadoun, CEO Publicis Groupe, który powstanie inicjatywy „Working with Cancer” ogłosił 17 stycznia br., podczas Światowego Forum Ekonomicznego w Davos. Do programu dołączyło już wiele najbardziej wpływowych firm na świecie, które wspólnie zobowiązały się do budowania w swoich organizacjach kultury wspierającej osoby dotknięte chorobą nowotworową i nastawionej na pomoc pracownikom w powrocie do zdrowia.
Wśród partnerów założycieli „Working with Cancer” są między innymi: Abbvie, Adobe, Bank of America, BNP Paribas, BT, Citi, Google, Haleon, Labcorp, L'Oréal, Lloyd's, LVMH, Marriott, McDonald's, Meta, Mondelez, Microsoft, MSD, Nestlé, Omnicom, Pepsico, Renault Group, Sanofi, Toyota, Unilever, Verizon oraz Walmart, największy prywatny pracodawca na świecie.
Film Monday punktem centralnym kampanii
W związku ze Światowym Dniem Walki z Rakiem, który ma miejsce 4 lutego, przesłanie „Working with Cancer” ma teraz dotrzeć do ludzi na całym świecie. W tym celu uruchomiona zostanie globalna kampania reklamowa, której centralnym punktem jest film „Monday”, wyreżyserowany przez Elenę Petitti Di Roreto i Martina de Thuraha. Wielu członków ekipy produkcyjnej doświadczyło raka we własnym życiu, co uniwersalność problemu. Według najnowszych prognoz naukowych, nawet u co drugiej osoby na świecie zostanie zdiagnozowana choroba nowotworowa.
Wartość w pełni zintegrowanej kampanii wyniesie 100 milionów dolarów, przekazanych na ten cel przez takich partnerów jak: Disney/ABC, NBCU, Warner Bros Discovery, Paramount, Fox, Roku, Snap, iHeart, Tiktok, YouTube, NCM, Screenvision, Clear Channel, Lamar, Zeta i Meta, dzięki czemu spot osiągnie miliard wyświetleń. Przyczyni się do tego również emisja filmu podczas tegorocznej transmisji Super Bowl, a Publicis Groupe będzie pierwszą grupą reklamową na świecie, która zainwestowała w reklamę podczas tego widowiska.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze