01.02.23, 14:00

Ekspert ALDI Poleca. ALDI promuje marki własne

„Ekspert ALDI poleca" – ALDI promuje marki własne, fot.: materiały prasowe

„Ekspert ALDI Poleca” – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja promująca marki własne ALDI.

Marki własne to podstawa funkcjonowania ALDI. Ich udział w obrotach ALDI wynosi ok. 80 proc. Na koniec ubiegłego roku Prezes Zarządu ALDI Wojciech Łubieński zapowiedział rozpoczęcie prac nad ujednoliceniem portfela marek własnych w skali całej grupy. Ten proces ma obniżyć koszty, ale też zapewnić większą rozpoznawalność brandów ALDI.

Inicjatywa „Ekspert ALDI poleca” ma przybliżyć klientom asortyment marek własnych sieci oraz jakości ich certyfikacji, angażując wewnętrznych ekspertów. Do inicjatywy dyskonter zaangażował dwudziestu ekspertów dedykowanych konkretnym grupom produktowym.

W ramach kampanii, każdy z ekspertów w dedykowanej przestrzeni w gazetce i online opowiada o zaletach oraz o jakości danego produktu z asortymentu marek własnych ALDI. Inicjatywą objęte są zarówno produkty z sekcji food, jak i non food. Marki własne ciągle cieszą się uznaniem wśród naszych klientów, i stanowią około 80 proc. sprzedawanych produktów. Realizując projekt Ekspert ALDI Poleca chcieliśmy wzmocnić ten trend. Pozwalamy klientom zajrzeć do nas „od środka” i dowiedzieć się więcej o tym, jak pracujemy i dbamy o utrzymanie jakości marek własnych ALDI. Nie bazujemy na sloganach reklamowych, a pokazujemy znacznie więcej. To właśnie tak w ALDI realizujemy marketing treści i nieustannie zbliżamy się do klientów odpowiadając nie tylko na ich potrzeby, ale i zaspakajając i ciekawość, budując relacje” - mówi Agnieszka Barańska Dyrektor Obszaru Marketingu i Komunikacji.

Kampania „Ekspert ALDI poleca" rozpoczęła się 23 stycznia 2023 r. Za kreacje w gazetkach odpowiada Agencja Freundschaft, za inne kreacje w ramach kampanii odpowiada Agencja OPUS B. Koncept komunikacji opracowano w ramach struktur wewnętrznych sieci wraz ze współpracą agencji.

Komentarze

Powiązane

23.03.23, 15:00
| reklama & PR » ludzie
Marcin Boroszko Konsultantem Channel Factory Polska
W marcu br., do Channel Factory Polska dołączył Marcin Boroszko, który będzie pełnić rolę Konsultanta.
23.03.23, 14:00
| reklama & PR » informacje
Streetcom odpowiada za kampanię influencerską dla past Wawrzyniec
Trwa kampania influencerska dla past Wawrzyniec realizowana przez Streetcom. Biorą w niej udział zarówno makro i mikro influencerzy. Kampania jest jednym z pierwszych etapów działań związanych z rebrandingiem i zmianą pozycjonowania popularnych past warzywnych Wawrzyńca.
23.03.23, 11:36
| reklama & PR » informacje
Lubella podkreśla, że w makaronach wykorzystuje jaja od kur z wolnego wybiegu
Ruszyła kolejna odsłona kampanii dla makaronów jajecznych Lubella. Produkty będą widoczne zarówno w TV, jak i na VOD, YouTube oraz nośnikach OOH.
23.03.23, 09:47
| reklama & PR » ludzie
Tomasz Teodorczyk Dyrektorem Zarządzającym Channel Factory Polska
W marcu br. nastąpiła zmiana na stanowisku Dyrektora Zarządzającego Channel Factory Polska – Tomasz Teodorczyk zastąpił Szymona Szmigla.
23.03.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
iCEA Group oLIVE rozpoczynają współpracę
Agencje iCEA Group i oLIVE media rozpoczynają współprace partnerską, dzięki czemu mają poszerzyć zakres oferowanych usług.
23.03.23, 06:30
| reklama & PR » informacje
Media Ready wyprodukowała spoty do kampanii Enterol Forte
Agencja Media Ready przygotowała dwa spoty dla marki Enterol Forte do kampanii TV i online w wersji całorocznej oraz letniej. Agencja odpowiada za ich koncept kreatywny oraz produkcję. Współpraca jest wynikiem wygranego przetargu rozpisanego przez firmę Biocodex Polska.
22.03.23, 20:32
| reklama & PR » informacje
Krakus na Wielkanoc. Marka promuje żurek
W najnowszej kampanii Krakus przedstawia pomysły na wielkonocny żurek.
22.03.23, 17:44
| reklama & PR » informacje
KENWOOD rozszerza współpracę z LoveBrands Group
Marka KENWOOD działająca w sektorze sprzętu drobnego AGD, związana jest z agencją strategicznej komunikacji zintegrowanej LoveBrands Group od kilku lat. W tym roku współpraca z KENWOOD rozszerzona została o kompleksowe działania z zakresu influencer marketingu oraz organizację eventu.
22.03.23, 16:30
| reklama & PR » informacje
VeloBank sponsorem tytularnym wyścigów kolarskich VeloBank VIA Dolny Śląsk
VeloBank rozpoczął współpracę ze Ślęża Sobótka Bike Academy, stowarzyszeniem kultury fizycznej i sportu, organizatorem największego cyklu kolarskich wyścigów szosowych dla amatorów i kolarzy masters VIA Dolny Śląsk.
22.03.23, 15:30
| reklama & PR » informacje
Plan na spokój wg firmy Provident w wiosennej odsłonie kampanii
Agencja MullenLowe Warsaw przygotowała wiosenną odsłonę kampanii firmy pożyczkowej Provident, która będzie prowadzona pod hasłem „Mam plan”. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie

Urząd Miasta Krosna | Polska

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty
Konkursy
do 24.05.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 23.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

28.03.2023 r., online.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.