30.01.23, 21:00

IKEA ogłasza współpracę z fotografką Annie Leibovitz

IKEA ogłasza współpracę z fotografką Annie Leibovitz, fot.: materiały prasowe

Amerykańska fotografka Annie Leibovitz w 2023 roku zostanie artystką rezydentką IKEI.

Grupa Ingka, największy franczyzobiorca IKEA, opublikowała niedawno roczny raport „IKEA. Życie w domu 2022”. Metodologia badań zawsze obejmuje wizyty domowe i reprezentatywną dla całego kraju grupę ankietowanych. Z badania przeprowadzonego wśród ponad 37 tys. osób w 37 krajach wynika, że prawie połowa ludzi na świecie (48 proc., w Polsce 37 proc.) ma wrażenie, że obraz kreowany przez media nie odzwierciedla realiów ich życia w domu.

Wspomniany w badaniu rozdźwięk jest punktem wyjścia dla nowego projektu ogłoszonego przez Grupę Ingka w ramach rozszerzenia raportu: współpracy ze znaną amerykańską fotografką Annie Leibovitz, która na początku 2023 roku zostanie artystką rezydentką IKEI.

Leibovitz jest znana z umiejętności zatrzymywania w kadrze wewnętrznego życia swoich bohaterów, których przedstawia w intymnych miejscach i momentach. Siła jej prac polega na ukazywaniu rzeczywistości w sposób odbierany jako szczery i sięganiu w głąb uniwersalnego ludzkiego doświadczenia; wszystko to sprawia, że według sieci meblowej idealnie nadaje się na artystkę rezydentkę raportu „IKEA. Życie w domu”.

Inspiracją dla fotografki będą wnioski z raportu, gdyż stara się ona tworzyć pełne niuansów portrety rzucające światło na to, jak dziś mieszkają ludzie. Podczas kadencji jako artystka rezydentka IKEI Leibovitz będzie podróżować po całym świecie, fotografując ludzi w ich domach w siedmiu różnych krajach: Japonii, Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Włoszech, Indiach, Szwecji i Anglii. Stworzy serię 25 portretów, które naświetlą niuanse życia w domu, tworząc dokument fotograficzny inspirowany raportem „IKEA. Życie w domu”.

Komentarze

Powiązane

23.03.23, 14:00
| reklama & PR » informacje
Streetcom odpowiada za kampanię influencerską dla past Wawrzyniec
Trwa kampania influencerska dla past Wawrzyniec realizowana przez Streetcom. Biorą w niej udział zarówno makro i mikro influencerzy. Kampania jest jednym z pierwszych etapów działań związanych z rebrandingiem i zmianą pozycjonowania popularnych past warzywnych Wawrzyńca.
23.03.23, 11:36
| reklama & PR » informacje
Lubella podkreśla, że w makaronach wykorzystuje jaja od kur z wolnego wybiegu
Ruszyła kolejna odsłona kampanii dla makaronów jajecznych Lubella. Produkty będą widoczne zarówno w TV, jak i na VOD, YouTube oraz nośnikach OOH.
23.03.23, 09:47
| reklama & PR » ludzie
Tomasz Teodorczyk Dyrektorem Zarządzającym Channel Factory Polska
W marcu br. nastąpiła zmiana na stanowisku Dyrektora Zarządzającego Channel Factory Polska – Tomasz Teodorczyk zastąpił Szymona Szmigla.
23.03.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
iCEA Group oLIVE rozpoczynają współpracę
Agencje iCEA Group i oLIVE media rozpoczynają współprace partnerską, dzięki czemu mają poszerzyć zakres oferowanych usług.
23.03.23, 06:30
| reklama & PR » informacje
Media Ready wyprodukowała spoty do kampanii Enterol Forte
Agencja Media Ready przygotowała dwa spoty dla marki Enterol Forte do kampanii TV i online w wersji całorocznej oraz letniej. Agencja odpowiada za ich koncept kreatywny oraz produkcję. Współpraca jest wynikiem wygranego przetargu rozpisanego przez firmę Biocodex Polska.
22.03.23, 20:32
| reklama & PR » informacje
Krakus na Wielkanoc. Marka promuje żurek
W najnowszej kampanii Krakus przedstawia pomysły na wielkonocny żurek.
22.03.23, 17:44
| reklama & PR » informacje
KENWOOD rozszerza współpracę z LoveBrands Group
Marka KENWOOD działająca w sektorze sprzętu drobnego AGD, związana jest z agencją strategicznej komunikacji zintegrowanej LoveBrands Group od kilku lat. W tym roku współpraca z KENWOOD rozszerzona została o kompleksowe działania z zakresu influencer marketingu oraz organizację eventu.
22.03.23, 16:30
| reklama & PR » informacje
VeloBank sponsorem tytularnym wyścigów kolarskich VeloBank VIA Dolny Śląsk
VeloBank rozpoczął współpracę ze Ślęża Sobótka Bike Academy, stowarzyszeniem kultury fizycznej i sportu, organizatorem największego cyklu kolarskich wyścigów szosowych dla amatorów i kolarzy masters VIA Dolny Śląsk.
22.03.23, 15:30
| reklama & PR » informacje
Plan na spokój wg firmy Provident w wiosennej odsłonie kampanii
Agencja MullenLowe Warsaw przygotowała wiosenną odsłonę kampanii firmy pożyczkowej Provident, która będzie prowadzona pod hasłem „Mam plan”. 
22.03.23, 14:29
| reklama & PR » informacje
Czekolady E.Wedel w nowych opakowaniach
E.Wedel wprowadza na rynek czekolady, które przeszły design. Nowa identyfikacja ma wydobywać charakter marki, z jakim kojarzona jest od lat przez Polaków oraz akcentować to, co konsumenci cenią zdaniem firmy w Wedlu najbardziej – pełnię czekoladowego smaku.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty

Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie

Urząd Miasta Krosna | Polska

Przejdź do oferty
Konkursy
do 24.05.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 23.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

28.03.2023 r., online.