30.01.23, 09:17

Zmiany w LTTM. Kamil Bolek i Piotr Bombol odchodzą z zarządu

Zmiany w LTTM, fot.: materiały prasowe

Grupa LTTM działająca w obszarze influencer marketingu i ekonomii twórców, powołała nową strukturę zarządczą - Executive Committee (zarząd operacyjny).

W skład nowej struktury zarządczej LTTM weszli czołowi liderzy i liderki organizacji: Martyna Adamus (Talents Management Director), Magda Talma (Sales Director), Marcin Pyć (Head of Network Management), Sylwia Kowalska-Haupka (Finance Director), Olga Podzińska (HR Business Partner) oraz Michał Dębski (International Development Director).

„LTTM to ogromna siła na rynku influencer marketingu. W samym 2022 roku grupa zrealizowała na wszystkich platformach social mediowych ponad 2300 projektów na linii marka-influencer i wypłaciła twórcom blisko 70 milionów złotych. Nasza sieć MCN odpowiada za 12 proc. oglądalności YouTube w Polsce” – mówi Marcin Jeziorski, partner w Mediacap, sprawujący nadzór właścicielski nad LTTM. „Mamy ambitne plany dotyczące wzrostu tego biznesu w kolejnych latach. Chcemy, aby najważniejsze decyzje operacyjne zapadały w gronie osób, które od lat stanowią o jego sile – dlatego unowocześniamy strukturę zarządczą spółki. W najbliższym czasie będziemy chcieli jeszcze bardziej wzmocnić kompetencje tego gremium” – dodaje Jeziorski.

Jednocześnie o odejściu z LTTM zdecydowało dwóch członków dotychczasowego Zarządu – Kamil Bolek (CMO) oraz Piotr Bombol (CSO Gameset). Obaj związani byli z grupą od momentu jej stworzenia w 2019 r.

Kim jest Kamil Bolek?

Kamil Bolek pracował w należącej obecnie do grupy LTTM spółce LifeTube od 2014 r. Najpierw jako Strategic Planner, następnie PR & Brand Manager. W 2016 r. objął stanowisko Head of Communication platformy indaHash, po czym w 2017 r. powrócił do LifeTube jako CMO i członek zarządu. Po połączeniu spółek TalentMedia, Gameset i LifeTube w grupę LTTM, odpowiadał za jej komunikację i wizerunek wszystkich marek spółki. W 2020 r. przejął dodatkowo odpowiedzialność za monetyzację sieci partnerskiej, przychody AdSense i rozwój nowych usług dla influencerów, raportował do niego Head of Network Management – Marcin Pyć.

Kim jest Piotr Bombol?

Piotr Bombol jest jednym z założycieli agencji gaming marketingowej Gameset, która powstała w 2017 r. Od momentu fuzji z LTTM w 2020 r. zasiadał w zarządzie Grupy oraz pełnił funkcję Chief Strategy Officer w Gameset. Od tamtego czasu Bombol jest również udziałowcem w LTTM.

Komentarze

Powiązane

11.09.24, 17:00
| reklama & PR » ludzie
Magda Oleś-Stangrodzka awansuje w Big Picture
Na początku września br. Magda Oleś-Stangrodzka awansowała na stanowisko Senior PR Consultant w Big Picture. Agencja tłumaczy awans w związku z rozwojem praktyki komunikacji korporacyjnej. 
10.09.24, 21:00
| reklama & PR » informacje
Julka Żugaj i Kuba Patec Patecki ambasadorami kampanii płatków śniadaniowych Lubella
W najnowszej kampanii marki Lubella, odbiorcy będą mogli stworzyć własny avatar za pomocą fungeneratora AI od Lubelli i znaleźć się na limitowanym opakowaniu płatków Lubella Choco Kulki. Akcję wspiera również konkurs.
10.09.24, 19:30
| reklama & PR » informacje
Dziadek do orzechów wygrywa w przetargu napojów roślinnych Inka
Marka napojów roślinnych Inka wybrała w przetargu na aktywację konsumencką agencję Dziadek do orzechów.
10.09.24, 18:00
| reklama & PR » ludzie
Jacek Celiński przechodzi do Adlook
Jacek Celiński dołączył do Adlook i objął stanowisko VP of Growth CEE. W spółce będzie za wzrost sprzedaży w Europie Środkowo-Wschodniej.
10.09.24, 17:00
| reklama & PR » informacje
Wills Integrated działania obsłuży marki ISOVER, RIGIPS, WEBER i Maris
Wills Integrated, wrocławska agencja strategiczno-komunikacyjna, wygrała przetarg na obsługę public relations marek ISOVER, RIGIPS, WEBER i Maris wchodzących w skład międzynarodowej grupy Saint-Gobain.
10.09.24, 16:00
| reklama & PR » informacje
Zalando wprowadza nową strategią pozycjonowania
Zalando zmienia strategię pozycjonowania marki. Nowy kierunek, zainaugurowany kampanią „W co mam się ubrać?” na jesień-zimę 2024, ma koncentrować się na wzmacnianiu pewności siebie klientów w wyrażaniu własnego stylu oraz zaspokajaniu ich zmieniających się potrzeb, poprzez jakość, styl życia i inspiracje.
10.09.24, 13:49
| reklama & PR » ludzie
LiquidThread: cztery awanse managerskie w agencji
W wyniku wewnętrznych awansów w agencji digitalowo-contentowa LiquidThread (Publicis Groupe), Monika Zawadzka, objęła stanowisko Senior Content Solutions Managerki, a Magdalena Sajpel awansowała na stanowisko Creative Design Lead. Nowymi Integrated Communication Managerkami zostały Dominika Stryjewska-Bugała oraz Anna Górecka.
10.09.24, 12:58
| reklama & PR » informacje
Najlepsza Coca‑Cola Ever? Coca-Cola mówi głosem Krystyny Czubównej, Sary James i Bartłomieja Topy
W nowej odsłonie kampanii „Najlepsza Coca‑Cola Ever?” produkty dosłownie „mówią same za siebie”. Dzieje się to za sprawą współpracy z trzema osobowościami świata kultury i rozrywki oraz wykorzystaniu najnowszych technologii.
10.09.24, 09:55
| reklama & PR » informacje
OMD Group digitalowo obsłuży Pracuj.pl dla Firm
OMD Group wygrała przetarg na kompleksową obsługę działań online dla Pracuj.pl dla Firm, części biznesu Grupy Pracuj S.A. kierującego ofertę do segmentu MŚP.
09.09.24, 23:21
| reklama & PR » informacje
T-Mobile promuje T Business
Ruszyła kampania marki T-Mobile na temat T Business – oferty kompleksowych rozwiązań składającej się z siedmiu różnych linii produktowych.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja

Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice

Przejdź do oferty

Stanowisko ds. promocji i komunikacji

Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni

Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 11.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.