30.01.23, 09:17
Zmiany w LTTM. Kamil Bolek i Piotr Bombol odchodzą z zarządu
Grupa LTTM działająca w obszarze influencer marketingu i ekonomii twórców, powołała nową strukturę zarządczą - Executive Committee (zarząd operacyjny).
W skład nowej struktury zarządczej LTTM weszli czołowi liderzy i liderki organizacji: Martyna Adamus (Talents Management Director), Magda Talma (Sales Director), Marcin Pyć (Head of Network Management), Sylwia Kowalska-Haupka (Finance Director), Olga Podzińska (HR Business Partner) oraz Michał Dębski (International Development Director).
„LTTM to ogromna siła na rynku influencer marketingu. W samym 2022 roku grupa zrealizowała na wszystkich platformach social mediowych ponad 2300 projektów na linii marka-influencer i wypłaciła twórcom blisko 70 milionów złotych. Nasza sieć MCN odpowiada za 12 proc. oglądalności YouTube w Polsce” – mówi Marcin Jeziorski, partner w Mediacap, sprawujący nadzór właścicielski nad LTTM. „Mamy ambitne plany dotyczące wzrostu tego biznesu w kolejnych latach. Chcemy, aby najważniejsze decyzje operacyjne zapadały w gronie osób, które od lat stanowią o jego sile – dlatego unowocześniamy strukturę zarządczą spółki. W najbliższym czasie będziemy chcieli jeszcze bardziej wzmocnić kompetencje tego gremium” – dodaje Jeziorski.
Jednocześnie o odejściu z LTTM zdecydowało dwóch członków dotychczasowego Zarządu – Kamil Bolek (CMO) oraz Piotr Bombol (CSO Gameset). Obaj związani byli z grupą od momentu jej stworzenia w 2019 r.
Kim jest Kamil Bolek?
Kamil Bolek pracował w należącej obecnie do grupy LTTM spółce LifeTube od 2014 r. Najpierw jako Strategic Planner, następnie PR & Brand Manager. W 2016 r. objął stanowisko Head of Communication platformy indaHash, po czym w 2017 r. powrócił do LifeTube jako CMO i członek zarządu. Po połączeniu spółek TalentMedia, Gameset i LifeTube w grupę LTTM, odpowiadał za jej komunikację i wizerunek wszystkich marek spółki. W 2020 r. przejął dodatkowo odpowiedzialność za monetyzację sieci partnerskiej, przychody AdSense i rozwój nowych usług dla influencerów, raportował do niego Head of Network Management – Marcin Pyć.
Kim jest Piotr Bombol?
Piotr Bombol jest jednym z założycieli agencji gaming marketingowej Gameset, która powstała w 2017 r. Od momentu fuzji z LTTM w 2020 r. zasiadał w zarządzie Grupy oraz pełnił funkcję Chief Strategy Officer w Gameset. Od tamtego czasu Bombol jest również udziałowcem w LTTM.
Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze