30.01.23, 09:17

Zmiany w LTTM. Kamil Bolek i Piotr Bombol odchodzą z zarządu

Zmiany w LTTM, fot.: materiały prasowe

Grupa LTTM działająca w obszarze influencer marketingu i ekonomii twórców, powołała nową strukturę zarządczą - Executive Committee (zarząd operacyjny).

W skład nowej struktury zarządczej LTTM weszli czołowi liderzy i liderki organizacji: Martyna Adamus (Talents Management Director), Magda Talma (Sales Director), Marcin Pyć (Head of Network Management), Sylwia Kowalska-Haupka (Finance Director), Olga Podzińska (HR Business Partner) oraz Michał Dębski (International Development Director).

„LTTM to ogromna siła na rynku influencer marketingu. W samym 2022 roku grupa zrealizowała na wszystkich platformach social mediowych ponad 2300 projektów na linii marka-influencer i wypłaciła twórcom blisko 70 milionów złotych. Nasza sieć MCN odpowiada za 12 proc. oglądalności YouTube w Polsce” – mówi Marcin Jeziorski, partner w Mediacap, sprawujący nadzór właścicielski nad LTTM. „Mamy ambitne plany dotyczące wzrostu tego biznesu w kolejnych latach. Chcemy, aby najważniejsze decyzje operacyjne zapadały w gronie osób, które od lat stanowią o jego sile – dlatego unowocześniamy strukturę zarządczą spółki. W najbliższym czasie będziemy chcieli jeszcze bardziej wzmocnić kompetencje tego gremium” – dodaje Jeziorski.

Jednocześnie o odejściu z LTTM zdecydowało dwóch członków dotychczasowego Zarządu – Kamil Bolek (CMO) oraz Piotr Bombol (CSO Gameset). Obaj związani byli z grupą od momentu jej stworzenia w 2019 r.

Kim jest Kamil Bolek?

Kamil Bolek pracował w należącej obecnie do grupy LTTM spółce LifeTube od 2014 r. Najpierw jako Strategic Planner, następnie PR & Brand Manager. W 2016 r. objął stanowisko Head of Communication platformy indaHash, po czym w 2017 r. powrócił do LifeTube jako CMO i członek zarządu. Po połączeniu spółek TalentMedia, Gameset i LifeTube w grupę LTTM, odpowiadał za jej komunikację i wizerunek wszystkich marek spółki. W 2020 r. przejął dodatkowo odpowiedzialność za monetyzację sieci partnerskiej, przychody AdSense i rozwój nowych usług dla influencerów, raportował do niego Head of Network Management – Marcin Pyć.

Kim jest Piotr Bombol?

Piotr Bombol jest jednym z założycieli agencji gaming marketingowej Gameset, która powstała w 2017 r. Od momentu fuzji z LTTM w 2020 r. zasiadał w zarządzie Grupy oraz pełnił funkcję Chief Strategy Officer w Gameset. Od tamtego czasu Bombol jest również udziałowcem w LTTM.

Komentarze

Powiązane

01.03.24, 12:11
| reklama & PR » informacje
KERRIS obsłuży PayPo
Agencja KERRIS odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze social ads performance marketing PayPo – firmy działającej w obszarze płatności odroczonych w Polsce.
01.03.24, 10:36
| reklama & PR » informacje
Heima PR pracuje dla Naukowej Fundacji Polpharmy
Na początku br. do klientów agencji Heima PR dołączyła Naukowa Fundacja Polpharmy, której misją jest wspieranie rozwoju nauk medycznych i farmaceutycznych poprzez finansowanie badań w tych dziedzinach.
29.02.24, 14:20
| reklama & PR » ludzie
Jakub Macyszyn przechodzi z Good One PR do KPRM
W lutym br., Jakub Macyszyn rozpoczął pracę na stanowisku eksperta w Sekretariacie Przewodniczącej Komitetu ds. Pożytku Publicznego, Minister ds. Społeczeństwa Obywatelskiego Agnieszki Buczyńskiej.
29.02.24, 08:30
| reklama & PR » ludzie
Katarzyna Wójtowicz na stanowisku Corporate Director PR Big Picture
Big Picture, firma doradcza PR i public affairs zarządzana przez Hannę Waśko i Helenę Korniejew, wprowadza nową organizację zespołu PR korporacyjnego.
29.02.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Agencja Ro w Stowarzyszeniu Agencji Public Relations
Agencja Ro grona została członkiem Stowarzyszenia Agencji Public Relations. To 39. agencja w szeregach SAPR.
28.02.24, 19:51
| reklama & PR » informacje
Mural w stolicy promuje Familijne Wieczory Filmowe
Prace nad muralem promującym tegoroczne „Familijne Wieczory Filmowe – Premiery dobiegły końca. To kolejna inicjatywa marki Familijne, która po szeroko zakrojonych działaniach w kinach, rusza z czwartą odsłoną aktywacji konsumenckiej.
28.02.24, 13:30
| reklama & PR » ludzie
Barbara Kai Kaniewska i Vincent Prochoroff na pokładzie Papaya Roster
Papaya Roster wzmacnia swój zespół. Do ekipy Papaya Roster dołączyli operatorzy Barbara Kai Kaniewska i Vincent Prochoroff.
28.02.24, 11:30
| reklama & PR » informacje
On Board Think Kong pracuje dla EIT Health Innostars
EIT Health Innostars rozpoczyna współpracę z agencją On Board Think Kong. Współpraca z agencją OBTK obejmuje promocję realizowanych przez EIT Health InnoStars inicjatyw w branży healthcare, w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i Południowej.
28.02.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Dagmara Witek-Kuśmider w Creative LIAisons Global Coaching Academy 2024
Dagmara Witek-Kuśmider, Chief Creative Officer Publicis Worldwide Poland, jest jedyną przedstawicielką polskiej branży reklamowej, która dołączyła do grona mentorów tegorocznej edycji wirtualnego programu Creative LIAisons Global Coaching Academy.
27.02.24, 18:30
| reklama & PR » ludzie
Wioletta Batóg Prezesem Zarząd MB Mobile. Wcześniej pracowała w MediaMarktSaturn Polska
Wioletta Batóg została Prezesem Zarządu MB Mobile. Do zarządu spółki dołączyła również Diana Putaj w funkcji Wiceprezesa Zarządu.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

27.02.2024 r., godz. 15.00, online.