05.02.23, 14:00
EasyToys prowadzi wirtualną edukację seksualną
Marka EasyToys, wspierana przez agencję Tigers, prowadzi edukację seksualną w Internecie.
EasyToys prowadzi wirtualną kampanię edukacyjną, której celem jest szerzenie wiedzy o różnych aspektach seksualności. W swoją komunikację aktywnie angażuje influencerów, którzy cieszą się renomą i mocną pozycją w sieci. Ponadto, marka zamierza poszerzyć swoje działania, nie tylko na Instagramie, Facebooku i TikToku, ale także w mediach zewnętrznych. EasyToys zamierza również kontynuować bliską współpracę z fundacją SexEd w 2023 r.
Marka zamierza rozwijać swoje kanały komunikacji poprzez zapraszanie do rozmów młodych dorosłych, rodziców, singli czy wieloletnich partnerów. Ważną częścią tworzenia kampanii jest opieranie contentu na wiedzy ekspertów (w tym seksuologów, ginekologów i psychologów) oraz dostosowywanie go do konkretnej grupy docelowej (m.in. poprzez dopasowanie do niej słownictwa, czy ilości informacji).
Od grudnia 2022 r. agencja Tigers wspiera EasyToys w realizacji szeregu nowych kooperacji z influencerami. Ponadto agencja wspiera markę w komunikacji na TikToku i w działaniach PR.
Komentarze