29.01.23, 09:00

Cleo twarzą kampanii serków wiejskich Almette

Cleo twarzą kampanii serków wiejskich Almette, fot.: materiały prasowe

Piosenkarka Cleo została twarzą kampanii serków wiejskich Almette pod hasłem „Gdy przyjemność chodzi Ci po głowie!”.

W 2023 r. marka Almette kontynuuje silne wsparcie reklamowe linii serków wiejskich. Reklamowane serki to trzy nowe na rynku warianty smakowe. W spotach reklamowych kampanii Cleo, w rytm swojego przeboju „Za krokiem krok”, zachwyca się smakiem serków Almette  i namawia do ich spróbowania każdego, komu „przyjemność chodzi po głowie”.

Kampania wizerunkowa obejmuje obecność w telewizji, internecie i w punktach sprzedaży, a w mediach społecznościowych. Cleo wspierają topowi influencerzy. Ponadto serki wiejskie Almette będą także bohaterami specjalnej akcji tanecznej na Tik-Toku, podczas której sama Cleo oraz inni twórcy, do których należy m.in. Qczaj, pokażą swoje przerwy na chwile przyjemności z Almette, tańcząc w rytm „Gdy przyjemność chodzi Ci po głowie!” i zachęcając do wspólnej zabawy.

Komentarze

Powiązane

27.03.23, 12:41
| reklama & PR » ludzie
Alicja Miklaszewska-Kowalczuk dyrektorką zarządzającą połączonych struktur OMD
Agencja mediowa OMD kontynuuje swoją transformację, co przekłada się na zmiany strukturalne w firmie. Zarządzanie agencją OMD przejęła dotychczasowa dyrektor zarządzająca OMD Annalect, Alicja Miklaszewska-Kowalczuk. Z firmą rozstają się Anna Podskarbi i Robert Plesko.
27.03.23, 11:24
| reklama & PR » informacje
Mindshare wygrywa przetarg marki Perla PEŁNA DOBRA
Agencja mediowa Mindshare (GroupM), powiększyła portfolio swoich klientów o markę Perla Pełna Dobra –producenta hummusu i śródziemnomorskich przekąsek antipasti.
26.03.23, 19:50
| reklama & PR » informacje
KERRIS dla tołpy
Agencja KERRIS realizuje kampanię promującą kosmetyki z linii tołpa. dermo face sebio.
26.03.23, 13:19
| reklama & PR » informacje
Piotr Adamczyk i Magdalena Boczarska w kampanii reklamowej 1,5 proc. Fundacji Happy Kids
W związku z okresem rozliczeń podatkowych, Fundacja Happy Kids rozpoczęła kampanię na YouTube i Facebooku, zachęcającą do wsparcia Rodzinnych Domów Dziecka, które mają pod swoją opieką. W materiałach promocyjnych można usłyszeć głos aktorów – Magdaleny Boczarskiej i Piotra Adamczyka.
25.03.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
Škoda z pierwszym w Polsce spotem reklamowym w technologii Dolby Atmos
Škoda, jako pierwsza marka w Polsce, zaprezentowała spot wykonany w nowoczesnej technologii dźwięku przestrzennego Dolby Atmos. Spot powstał, aby uświetnić 20-lecie współpracy z Tatrzańskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym.
25.03.23, 17:00
| reklama & PR » informacje
Kampania podażowa DESA Unicum zachęca do autentyfikacji sztuki w domach
W DESA Unicum można sprawdzić autentyczność posiadanych obrazów lub pamiątek rodzinnych, wycenić je i sprzedać, do czego DESA zachęca w najnowszej kampanii podażowej w mediach społecznościowych.
25.03.23, 09:00
| reklama & PR » informacje
Lidl został Oficjalnym Partnerem UEFA EURO 2024
Lidl został globalnym partnerem UEFA zarówno podczas europejskich eliminacji w 2023 roku, jak i turnieju finałowego w 2024 roku.
24.03.23, 19:29
| reklama & PR » informacje
Tomasz Zubilewicz prezentuje pogodę Na Żywo z PS5
Firma Sony Interactive Entertainment zaprezentowała specjalną prognozę pogody prowadzoną przez Tomasza Zubilewicza – PS5 Na Żywo.
24.03.23, 13:38
| reklama & PR » informacje
Każdy z nas oszczędza. Kaufland promuje program lojalnościowy
Agencja Kalicińscy stworzyła koncept kreatywny kampanii wprowadzającej na polski rynek program lojalnościowy Kaufland Card. Motywem przewodnim komunikacji jest piosenka “Każdy z nas oszczędza”, czyli autorski aranż utworu “Everybody Dance Now” oraz roztańczony spot prezentujący radość płynącą z oszczędzania z Kaufland Card.
24.03.23, 11:50
| reklama & PR » informacje
Zaufaj nauce, a nie magii. H2O realizuje kolejny spot w 3D dla Intermag
Agencja H2O po realizacji serii trzech poprzednich spotów w technologii 3D dla produktów Tytanit, Optysil, Vanadoo, przygotowała kolejny projekt. Najnowszy spot jest bazą do realizacji międzynarodowej kampanii dedykowanej flagowym produktom w portfolio producenta.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty

Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie

Urząd Miasta Krosna | Polska

Przejdź do oferty
Konkursy
do 24.05.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 23.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

28.03.2023 r., online.