29.01.23, 09:00
Cleo twarzą kampanii serków wiejskich Almette
Piosenkarka Cleo została twarzą kampanii serków wiejskich Almette pod hasłem „Gdy przyjemność chodzi Ci po głowie!”.
W 2023 r. marka Almette kontynuuje silne wsparcie reklamowe linii serków wiejskich. Reklamowane serki to trzy nowe na rynku warianty smakowe. W spotach reklamowych kampanii Cleo, w rytm swojego przeboju „Za krokiem krok”, zachwyca się smakiem serków Almette i namawia do ich spróbowania każdego, komu „przyjemność chodzi po głowie”.
Kampania wizerunkowa obejmuje obecność w telewizji, internecie i w punktach sprzedaży, a w mediach społecznościowych. Cleo wspierają topowi influencerzy. Ponadto serki wiejskie Almette będą także bohaterami specjalnej akcji tanecznej na Tik-Toku, podczas której sama Cleo oraz inni twórcy, do których należy m.in. Qczaj, pokażą swoje przerwy na chwile przyjemności z Almette, tańcząc w rytm „Gdy przyjemność chodzi Ci po głowie!” i zachęcając do wspólnej zabawy.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze