27.01.23, 09:00

Value Media wygrywa przetarg mediowy Amica

Logotypy Value Media i Amica, fot.: materiały prasowe

Agencja mediowa Value Media (Group One) wygrała przetarg na obsługę 360 marki Amica w 2023 r.

Agencja Value Media, w wyniku wygranego przetargu, zajmie się obsługą 360 marki Amica — strategią, planowaniem i zakupem mediów online i offline. W zaplanowanych działaniach na br. jest dalszy rozwój obecności marki w digitalu oraz w TV, w tym w zakresie sponsoringu telewizyjnego. Za realizację działań w digitalu: paid social, SEM, programmatic, performance i afiliację odpowiada agencja SalesTube. Pierwsze aktywności online w 2023 r. wystartują w drugiej połowie stycznia.

Agencja już 14 rok z rzędu utrzymuje status partnera biznesowego największego polskiego producenta sprzętu AGD, za którego działania w digitalu odpowiada agencja martech & e-commerce SalesTube (Group One).

Komentarze

Powiązane

22.03.23, 13:49
| reklama & PR » informacje
Bardzo prosty przepis. Wielkanocna aktywacja konsumencka Dan Cake
Pod hasłem „Otwórz, połóż, odpoczywaj” marka Dan Cake zachęca odbiorców, aby zamiast spędzania Świąt na gorączkowych przygotowaniach w kuchni, skorzystali z prostego przepisu od Dan Cake, dając sobie tym samym czas na więcej chwil dla siebie.
22.03.23, 10:03
| reklama & PR » informacje
Filip Gapiński w zespole Fantasyexpo
Filip Gapiński dołączył do ekipy agencji gamingowej Fantasyexpo na stanowisko Lead Creative Strategist.
22.03.23, 08:30
| reklama & PR » ludzie
Awanse w agencji On Board Think Kong
Z początkiem lutego br. Aleksandra Dziwoki i Adrian Moliński z zespołu Social Media oraz Joanna Daszkiewicz i Michał Jarzyna z zespołu Public Relations awansowali w strukturach agencji On Board Think Kong.
22.03.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Starcom wygrywa przetarg FoodWell
Agencje mediowa Starcom (Publicis Groupe), wygrywa przetarg mediowy i tym samym przedłuża współpracę z FoodWell – marką korporacyjną, powstałą z połączenia spółek Bakalland i Purella Superfoods.
21.03.23, 18:33
| reklama & PR » informacje
Rankomat.pl w nowej kampanii edukuje nt. ubezpieczeń komunikacyjnych
Platforma rankomat.pl przygotowała kampanię, ukazującą jak wiele zagrożeń czyha na kierowców każdego dnia. Marka wskazuje w ten sposób, że sytuacje, których nikt z odbiorców nie bierze często pod uwagę, mogą się przydarzyć i przysporzyć nam problemów.
21.03.23, 17:00
| reklama & PR » informacje
WEC Communication ponownie obsłuży ADATA i XPG
Krakowska agencja WEC Communication jest odpowiedzialna za promocję ADATA i XPG w Polsce. Od stycznia br. poszerzyła zakres obsługi dla tajwańskiego producenta z zakresu Public Relations.
21.03.23, 16:00
| reklama & PR » informacje
Kampania Polskie Mięso Karmi Zmysły będzie promować polskie mięso wieprzowe i dorobiowe
Rozpoczęła się piąta edycja ogólnopolskiej kampanii promocyjno-informacyjnej „Marka Polskie Mięso - Polska Smakuje” organizowana przez Związek Polskie Mięso. W tym roku działania prowadzone są pod hasłem: „Polskie Mięso Karmi Zmysły”. Ambasadorem tegorocznej edycji został kucharz Grzegorz Zawierucha.
21.03.23, 14:40
| reklama & PR » informacje
STS pozostanie Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej do 2026 r.
STS, największa firma bukmacherska w Polsce, przedłużył o kolejne lata umowę z PZPN i pozostanie Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej do 31 lipca 2026 r. Bukmacher z drużyną narodową związany jest nieprzerwanie od lipca 2014 r.
21.03.23, 08:30
| reklama & PR » ludzie
Marta Pytkowska i Izabela Gosk wzmacniają zespół komunikacji i marki korporacyjnej Medicover
W marcu br. do Działu Komunikacji i Marki Korporacyjnej Medicover dołączyły dwie nowe osoby – Marta Pytkowska, odpowiadająca za komunikację z mediami, oraz Izabela Gosk, odpowiedzialna za komunikację wewnętrzną. Rozbudowanie i wzmocnienie zespołu komunikacji ma na celu rozszerzenie kompetencji działu i dalsze wspieranie obecności marki w mediach.
21.03.23, 07:30
| reklama & PR » ludzie
Zmiany w Media Choice. Nowe osoby i awanse
W ostatnim czasie w domu mediowym Media Choice miały miejsce znaczące zmiany, polegające na rozszerzeniu działalności niektórych działów, co zaowocowało zatrudnieniem nowych pracowników oraz przeprowadzeniem reorganizacji wewnętrznej.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie

Urząd Miasta Krosna | Polska

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty
Konkursy
do 21.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 20.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

28.03.2023 r., online.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.