27.01.23, 09:00
Value Media wygrywa przetarg mediowy Amica
Agencja mediowa Value Media (Group One) wygrała przetarg na obsługę 360 marki Amica w 2023 r.
Agencja Value Media, w wyniku wygranego przetargu, zajmie się obsługą 360 marki Amica — strategią, planowaniem i zakupem mediów online i offline. W zaplanowanych działaniach na br. jest dalszy rozwój obecności marki w digitalu oraz w TV, w tym w zakresie sponsoringu telewizyjnego. Za realizację działań w digitalu: paid social, SEM, programmatic, performance i afiliację odpowiada agencja SalesTube. Pierwsze aktywności online w 2023 r. wystartują w drugiej połowie stycznia.
Agencja już 14 rok z rzędu utrzymuje status partnera biznesowego największego polskiego producenta sprzętu AGD, za którego działania w digitalu odpowiada agencja martech & e-commerce SalesTube (Group One).
Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie
Urząd Miasta Krosna | Polska
Przejdź do ofertySpecjalista ds. promocji
Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze