24.01.23, 17:58
Razem rozgrzewamy serca. Lavazza sponsorem Finału WOŚP
Lavazza, włoska firma kawowa, kontynuuje współpracę jako sponsor Finału WOŚP. W związku z 31. Finałem marka zaplanowała szereg aktywności, w tym konkurs pod hasłem „Razem rozgrzewamy serca”, którego główną nagrodą jest udział w Finale WOŚP w Warszawie.
Celem zbliżajacego się 31. Finału WOŚP jest zakup sprzętu do szybkiej identyfikacji bakterii, którymi zakażenie może doprowadzić do sepsy. Po raz pierwszy w historii Orkiestry zakupione urządzenia posłużą nie określonej grupie wiekowej pacjentów, ale wszystkim, którzy tego sprzętu będą potrzebować. Tradycyjna kwesta na ulicach odbędzie się 29 stycznia.
Lavazza zaplanowała liczne aktywności związane z Finałem WOŚP, w tym specjalne aukcje w których można wylicytować: trzy kursy Barista Basic w warszawskim Centrum Treningowym Lavazza prowadzone przez głównego trenera Lavazza w Polsce Arkadiusza Domurada; dwa Pakiety Lavazza w którego skład oprócz włoskiej kawy wchodzą, m.in. kawiarka Lavazza Carmencita, french press oraz łyżeczki i kubek z logo Lavazza; a także voucher dla dwóch osób do restauracji Nuta Chefa Andrea Camastry, ambasadora marki Lavazza.
Marka w dzień Finału wesprze również wolontariuszy. Do 20 sztabów z ekspresami do kawy zostanie dostarczonych 1 tys. kapsułek i kubeczków, ponad 2 tys. opakowań kawy, a także 2 tys. silikonowych kubków do kawy dla wolontariuszy.
W dniu Finału Lavazza zorganizuje strefę partnerską pod Pałacem Kultury i Nauki w której będzie podejmować gości kawą, w studiu funkcjonować będzie profesjonalna kawiarnia obsługiwana przez baristów Lavazza.
Podobnie jak w ubiegłym roku, w wybranych sieciach handlowych dostępna będzie, przygotowana specjalnie z okazji 31. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, edycja kawy Lavazza Qualità Oro w eleganckiej puszce z logo WOŚP.
Dodatkową atrakcją z okazji Finału jest konkurs Lavazza „Razem rozgrzewamy serca”. Aby do niego dołączyć, potencjalny uczestnik musi zakupić dowolną kawę Lavazza w sklepie lub sieci restauracji DaGrasso, następnie zarejestrować paragon na stronie akcji oraz odpowiedzieć na pytanie konkursowe. Do zdobycia jest specjalne zaproszenie na Finał dla czterech osób, który odbędzie się 29 stycznia w Warszawie. Nagroda obejmuje także nocleg, zwrot kosztów podróży, zwiedzanie backstage’u studia telewizyjnego 31. Finału WOŚP oraz występ z ekipą Lavazza podczas telewizyjnego wejścia na żywo. Wygrać można także oficjalne składane silikonowe kubki Lavazza&WOŚP wraz z kawą Lavazza. Każda osoba, która weźmie udział w konkursie otrzyma prezent – e-Book z przepisem na wyborną kawę.
Aktywnościom związanym z 31. Finałem WOŚP towarzyszą kampania reklamowa w telewizji oraz Internecie, aktywacja konsumencka w punktach sprzedaży oraz sieci restauracji DaGrasso, komunikacja w mediach społecznościowych oraz działania z influencerami prowadzone przez agencję Cut The Mustard, a także działania PR, za które odpowiada Solski Communications.
Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie
Urząd Miasta Krosna | Polska
Przejdź do ofertySpecjalista ds. promocji
Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze