23.01.23, 09:53
Mariusz Kukwa zostaje Head of Amplifi w agencji Amplifi (dentsu Polska)
Dentsu Polska tworzy klientocentryczną kulturę - One dentsu. W ciągu ostatnich trzech lat grupa przechodzi transformację struktury. Teraz przyszedł czas na Amplifi i jest to ostatni etap tego procesu. Kluczową rolę w nowej strukturze - Head of Amplifi - objął Mariusz Kukwa.
„Naszą ambicją jest zwiększenie efektywności, ale i budowanie kultury organizacyjnej opartej na pełnej współpracy pomiędzy zespołami i wspólnych wartościach, jednocześnie wzmacniając wizerunek dentsu wśród naszych dostawców i klientów. Celem jest zacieśnienie współpracy pomiędzy działami Client Service, Media Operations, Strategii, New Business oraz Amplifi, abyśmy mogli oferować szybciej rozwiązania, które będą lepsze niż standardy rynkowe oraz przejść z kultury transakcyjnej na współpracę partnerską” - mówi Tomasz Dziekan, COO dentsu Polska & CEE.
W efekcie transformacji zmianie uległa także struktura kadrowa agencji. Kluczową rolę Head of Amplifi objął Mariusz Kukwa, to awans ze stanowiska Head of Multiscreen Investment. W nowej roli Kukwa ma łączyć swoje dotychczasowe obowiązki z obszarami, za które odpowiadał dotychczas Arkadiusz Kawecki, który opuszcza agencję.
Specjalista ds. mediów społecznościowych – Rzecznik Prasowy
Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada-Korzeniowskiego w Gdańsku | Gdańsk
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
21-22.09. 2023 r., Rzeszów.
Komentarze