23.01.23, 06:30

Podsumowanie 2022 r.: Anna Rajewska (endorfina events)

Anna Rajewska, fot.: materiały prasowe

Anna Rajewska, Client Service Director endorfina events dla portalmedialny.pl podsumowuje 2022 rok w branży eventowej.

Chcąc scharakteryzować 2022 rok nie mam wątpliwości, że powinnam zacząć od „intensywny”. Miniony rok nie należał do monotonnych i przepełnionych rutyną. Doświadczaliśmy wielu wyzwań, które przekładały się na każdą możliwą płaszczyznę życia społecznego i zawodowego.

Pierwszym miesiącom roku wciąż towarzyszyła pandemiczna niepewność, nasi Klienci podchodzili z dużą ostrożnością do organizacji wydarzeń, mając mnóstwo doświadczeń związanych z koniecznością przekładania lub zmian formuł. Dlatego stawialiśmy na eventy online lub realizacje „last minute”, kiedy korporacje zyskiwały śmiałość w organizacji wydarzeń offline. Gdy wszyscy już liczyliśmy na możliwość rozpędzenia swoich planów do maksimum, doświadczyliśmy niewątpliwie jednego z najtrudniejszych momentów ostatnich dekad – Rosja zaatakowała Ukrainę. Wszyscy dobrze pamiętamy dzień, w którym wstrzymaliśmy oddech i skoncentrowaliśmy się na obserwacji rozwoju sytuacji i spontanicznej, czysto altruistycznej chęci niesienia pomocy, każdemu kto jej potrzebował. To był wymagający czas, bo każdy z nas chciał zrobić coś ważnego i wyciągać pomocną dłoń do napływających do naszego kraju sąsiadów (u nas w agencji także powstało wiele inicjatyw oddolnych, ale także indywidualnych, pięknych działań, więc można powiedzieć, że pracowaliśmy na dwa etaty).

Równolegle cały rynek, niezależnie od branży wiedział, że mimo tej niepewności musimy działać na najwyższych obrotach, bo ekonomicznie nie możemy sobie pozwolić na kolejne miesiące zmrożenia gospodarczego. Już na przełomie lutego i marca zaczęliśmy planowanie potężnych wydarzeń kumulujących się w połowie roku – m.in. rozbudowane działania związane z launchem w regionie CEE, były dużym i złożonym projektem, nad którym pracował ogromny zespół agencji i zewnętrznych partnerów, czy kolejną edycję Gali Ekstraklasy, którą mamy zaszczyt od lat produkować we współpracy z telewizją TVP. Równolegle pracowaliśmy nad 30-leciem lidera branży quick service restaurant – sieci McDonald’s – w trakcie, której zrealizowaliśmy jedną z historycznie największych kolacji serwowanych dla grupy prawie 1600 osób w otoczeniu przepięknej scenografii. W kolejnych miesiącach nie zwalnialiśmy nawet na chwilę, nierzadko realizowaliśmy po kilka dużych eventów tego samego dnia a równolegle udało nam się pozyskać wiele kolejnych projektów dla nowych i stałych Klientów. Sezon eventowy zamknęliśmy 28 grudnia realizacją dla BBC na zlecenie agencji Digital Kingdom.

Podsumowując 2022 rok nie mogłabym nie wspomnieć o strukturalnych usprawnieniach, rozwoju i zmianach w agencji. Wraz z moim osobistym sukcesem, który zawdzięczam zaufaniu zarządu endorfiny – awansem na stanowisko Client Service Director udało nam się poszerzyć zespół o grono wspaniałych ludzi i profesjonalistów a także wraz z awansem Dagmary Berki-Kochańskiej na Operations Director, zbudować dwa silne, równolegle działające zespoły, dzięki którym mamy jeszcze większe możliwości skupienia na Klientach i efektowności pracy projektowej.

Niewątpliwie jesteśmy rozpędzeni i gotowi sprostaniu kolejnym wyzwaniom rynku w 2023 roku cały czas wzmacniając i poszerzając strukturę zasobów agencji i portfolio projektowego.

Anna Rajewska

W branży wydarzeń obecna jest już blisko od dekady. Obecnie obejmuje stanowisko Client Service Director w endorfina events, wcześniej związana była m.in. z agencjami Imagine Nation i Allegro Agency. Swoje portfolio rozwijała, tworząc projekty, dla klientów z rozmaitych sektorów, od przemysłu farmaceutycznego, firm oferujących produkty finansowe, przez segment FMCG, koncerny paliwowo-energetyczne, firmy produkujące napoje alkoholowe, przemysł tytoniowy, aż po sektor nieruchomości. 

Komentarze

Powiązane

07.06.23, 10:50
| reklama & PR » informacje
Dentsu Creative ponownie zwycięża w przetargu Audi
Dentsu Creative obroniło budżet na obsługę marki Audi. Kontrakt podpisano na okres trzech lat z możliwością przedłużenia o kolejne dwa.
07.06.23, 09:37
| reklama & PR » ludzie
Izabela Albrychiewicz awansowała na stanowisko CEO GroupM CEE. Teraz zarządza 10 rynkami regionu
GroupM, medialna grupa inwestycyjna WPP, powołała Izabelę Albrychiewicz na stanowisko CEO GroupM CEE. Region, którym zarządzać będzie dotychczasowa CEO GroupM Poland, obejmuje aż 10 rynków: Chorwację, Czechy, Bośnię, Węgry, Polskę, Rumunię, Serbię, Słowację, Słowenię i Ukrainę.
07.06.23, 06:30
| reklama & PR » ludzie
Trzy osoby awansowały w agencji Good One PR
W strukturach Good One PR awansowały trzy osoby. W kwietniu br. Marta Paczka objęła funkcję Account Managera, a miesiąc później Jakub Macyszyn Senior Account Executive’a. Na stanowisko Account Executive w marcu br. awansowała natomiast Angelika Zarzycka.
06.06.23, 20:58
| reklama & PR » informacje
Janusz Walczuk ambasadorem marki Garage
Marka Garage inauguruje sezon letnich imprez i festiwali wejściem w długofalową współpracę ambasadorską z raperem Januszem Walczukiem. Zapowiada także cykl imprez zorganizowanych razem z muzycznym kolektywem SO HARD, na których wystąpi znany raper.
06.06.23, 20:08
| reklama & PR » informacje
Agencja Peppermint przygotowała koncepcję graficzną loterii Toffifee
Współpraca Peppermint z marką Toffifee w ramach ogólnopolskiej loterii pod hasłem „Loteria tkwi w Toffifee”, objęła przygotowanie różnorodnych formatów graficznych do promocji kampanii w kanałach online i offline.
06.06.23, 17:56
| reklama & PR » informacje
Antysmogowy mural Max Premium Burgers
MAX Premium Burgers stworzył przy katowickiej restauracji antysmogowy mural nawiązujący do lokalnej architektury i historii. Z jednej strony mural ma podkreślać obecność marki w tej części Polski, z drugiej zachęcać do podążania śladem sieci w kwestii działań na rzecz klimatu.
06.06.23, 16:00
| reklama & PR » informacje
Samochody Toyota Yaris Cross Hybrid do wygrania w loterii Link4
Z okazji swojego dwudziestolecia LINK4 organizuje Loterię Jubileuszową. Do wygrania są samochody Toyota Yaris Cross Hybrid oraz karty paliwowe o wartości 400 zł. W loterii może wziąć udział każdy klient indywidualny. 
06.06.23, 14:10
| reklama & PR » ludzie
Łukasz Trocki przechodzi do KEINO
Łukasz Trocki dołączył do agencji reklamowej KEINO (część ekosystemu komunikacyjnego Chapter2) jako Senior Graphic Designer i Motion Designer.
06.06.23, 10:12
| reklama & PR » ludzie
Agata Brzezińska awansowała w LiquidThread
Agata Brzezińska awansowała na stanowisko Senior Integrated Communication Managerki w agencji digitalowo-contentowej LiquidThread (Publicis Groupe).
06.06.23, 08:30
| reklama & PR » informacje
Santander Bank Polska partnerem tytularnym Santander Letnie Brzmienia 2023
Santander Bank Polska został partnerem tytularnym wakacyjnej trasy koncertowej „Letnie Brzmienia 2023”. Podczas festiwalu na scenie wystąpią popularni polscy artyści, w tym tegoroczni laureaci Fryderyków.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

kierowniczka/kierownik działu PR

Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji czasopism naukowych

Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Strefa Kultury Wrocław | Wrocław

Przejdź do oferty
Konkursy
do 07.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 05.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.