19.01.23, 19:30
#Lepiejbezsmogu – ISOVER rozpoczyna rok kampanią edukacyjną
Kampania ISOVER „Ocieplaj dom, a nie klimat” ma skupiać się na termomodernizacji i płynących z niej korzyściach w postaci zabezpieczenia domów przed kosztowną utratą ciepła, a także ograniczeniu emisji dwutlenku węgla do atmosfery.
Nawet do 70% energii dostarczonej do domu wykorzystywane jest do jego ogrzewania. W kampanii „Ocieplaj dom, a nie klimat” ISOVER zwraca uwagę, że termoizolacja to sposób na oszczędności w kosztach ogrzewania, a jednocześnie w nowej odsłonie programu rządowego „Czyste powietrze” okazja do uzyskania nawet 135 000 dofinansowania.
Kampania edukacyjna w internecie ruszyła z początkiem roku i emitowana będzie do końca lutego br. Kreacje #LBS widoczne są na stronach głównych najpopularniejszych polskich portali, w serwisach lokalnych oraz na kanałach social media. Przez cały styczeń, równolegle trwa komunikacja marki ISOVER na tablicach wielkoformatowych zlokalizowanych przy autostradach i drogach ekspresowych.
Szczegóły dotyczące termomodernizacji oraz możliwości dofinansowania znajdują się na stronie Lepiej Bez Smogu. Tam można też zobaczyć wywiad z ekspertami wyjaśniający możliwość uzyskania dofinansowania w programie „Czyste Powietrze”. Z pomocą dedykowanej zakładki możliwe jest również wyliczenie oszczędności wynikających z termoizolacji oraz pobranie darmowego, poradnikowego e-booka.
Za przygotowanie kampanii odpowiada Mindshare Polska, a kreacje na jej potrzeby stworzyła agencja Advertiva.
Komentarze