20.01.23, 20:01
Z IKEA wszystko Ci się ułoży. Nowa kampania promocyjna marki
W wiosennej kampanii promocyjnej IKEA zachęca klientów do lepszej organizacji poprzez odpowiednie poukładanie drobnych przedmiotów.
Celem nowej kampanii IKEI jest zademonstrowanie jak z łatwością i niewielkim kosztem zapanować nad chaosem w mieszkaniu, zaczynając od drobnych przedmiotów. W spotach reklamowych małe przedmioty codziennego użytku urastają do wielkich rozmiarów przez co ciężko sobie z nimi poradzić. Jednak w krytycznym momencie wkracza pracownik IKEI i pokazuje jak uprzątnąć bałagan odpowiednio wykorzystując produkty marki
W ramach projektu powstało łącznie siedem wideo, które są dostępne na YouTube oraz VOD. Za produkcję odpowiada Film Reaktor. Reżyserem spotów jest Michał Sabliński. Scenografią zajęły się Daria Dwornik i Aleksandra Żurawska we współpracy z Katarzyną Jaros-Puzio (Projektantka oraz Krajowa Liderka ds. Architektury Wnętrz, IKEA Retail, Polska). Za strategię, kreację i produkcję odpowiada VMLY&R Polska. Mediami, planowaniem i zakupem zajęła się agencja Wavemaker, komunikacją PR – Garden of Words, a działaniami klubu IKEA Family – Loyality Point.
Ogólnopolska kampania wystartowała 9 stycznia 2023 r. i potrwa do 31 marca 2023 r. Do jej rozpowszechnienia wykorzystywane są szeroko zasięgowe media, takie jak telewizja i digital, a w ramach niego działania display: video (YouTube), serwisy VOD oraz media społecznościowe (Instagram, Facebook, Tik Tok) i współpraca z influencerami.
Wykorzystano także Google i programy lojalnościowo-rabatowe. Pojawią się również nowe treści na kanałach własnych marki. Dodatkowo o kampanii będzie można usłyszeć także w radio oraz serwisach audio. Przygotowano także aktywacje dla Klubowiczów IKEA Family oraz promocje w styczniu i w lutym.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze