14.01.23, 22:13
Akcja Anty-Inflacja. Carrefour wspiera klientów w czasach inflacji i rusza z nową kampanią
Rozpoczęła się najnowsza kampania Carrefoura promująca specjalne oferty, które w czasie inflacji mają być wsparciem dla klientów hipermarketu. Koncept strategiczny, idea kreatywna oraz materiały do kampanii zostały przygotowane przez agencję Saatchi & Saatchi.
Osią kampanii jest 30-sekundowy spot telewizyjny z hard-rockową kompozycją muzyczną, która podkreśla mocną odpowiedź Carrefoura na inflację, czyli zestaw specjalnych ofert. Reklama „Akcja Anty-Inflacja” pokazuje, że celem przedstawionej przez firmę propozycji jest wsparcie klientów w czasie, gdy ceny dóbr i usług spowodowane inflacją są mocno podwyższone.
Kampania wystartowała 8 stycznia i obejmuje: telewizję, materiały POS, katalogi, radio i digital. Koncept strategiczny, idea kreatywna oraz materiały przygotowała agencja Saatchi & Saatchi. Spot wyreżyserowała Martyna Iwańska, za produkcję odpowiada Dynamo, postprodukcją zajął się Prodigious. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Arena Media, Pure Play i Performics.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze