10.01.23, 12:40

Platforma SkyShowtime pozyskała kontent od Warner Bros. Discovery

Logo platformy SkyShowtime, fot.: materiały prasowe

Zawarta umowa między SkyShowtime a Warner Bros. Discovery obejmuje wyłączne prawa w całej Europie do 21 seriali HBO Max European Originals, w tym 168 odcinków stworzonych na podstawie oryginalnych lokalnych scenariuszy. W ofercie SkyShowtime znajdą się również trzy nowe seriale jako SkyShowtime Originals.

Serwis streamingowy SkyShowtime nabył wyłączne prawa do 21 lokalnych seriali Warner Bros. Discovery, wśród których znajdują się produkcjelokalne HBO Max. Umowa, zawarta po przeprowadzeniu konkurencyjnej procedury przetargowej, zapewnia Skyshowtime 168 odcinków – ponad 150 godz. – zarówno nowych, jak i wcześniej emitowanych produkcji oryginalnych. Warunki finansowe nie zostały ujawnione.

Umowa obejmuje, m.in. trzy zupełnie nowe seriale, których produkcja została zakończona i które będą miały swoją światową premierę na platformie SkyShowtime w 2023 r. Nowe seriale, które będą miały premierę jako SkyShowtime Originals, to „ID” (Finlandia i Szwecja), „The Winner” (Czechy i Słowacja) oraz „Warszawianka” (Polska). Dodatkowo, SkyShowtime zaprezentuje II sezon serialu „Tak czy owak” (Hiszpania). Pierwszy sezon tej produkcji będzie dostępny także w serwisie. Inne seriale, które zostały pozyskane w ramach umowy, to produkcje, które niedawno miały premierę w HBO Max, a teraz dostępne będą wyłącznie w SkyShowtime. Są wśród nich, m.in.: „Miasto niedźwiedzia” (Szwecja), „Przybysze” (Norwegia), „Kamikaze” (Dania), „Pożądanie” (Szwecja) i „Informator” (Węgry). SkyShowtime będzie mieć także możliwość nabycia ogólnoświatowych praw do wznowionych seriali, jak również możliwość zamówienia nowych sezonów dla wielu produkcji.

Dzięki umowie, katalog treści proponowanych przez SkyShowtime, obejmować będzie także na kolejnych europejskich rynkach lokalne tytuły. Oprócz dziewięciu wspomnianych produkcji, również 12 innych seriali z biblioteki HBO Max dostępnych będzie na wyłączność w SkyShowtime od marca 2023 r. Wśród tych tytułów są: „Głodni razem” (Czechy), „Foodie Love” (Hiszpania), „Hackerville” (Rumunia), „Módl się, słuchaj i zabijaj” (Szwecja), „Sin Novedad” (Hiszpania), „Prawdziwa gwiazda” (Rumunia), „Ruxx” (Rumunia), „Nieświadomi”(Czechy), „Sukces” (Chorwacja), „Cała reszta” (Hiszpania), „Trefny szmal” (Rumunia) i „Witamy na odludziu” (Norwegia). Wszystkie te seriale dostępne będą dla użytkowników SkyShowtime na wszystkich 22 rynkach.

To przełomowa umowa dla SkyShowtime, zapewniająca nam miejsce w przestrzeni produkcji oryginalnych, znacznie wcześniej niż to było w planach. Jako serwis streamingowy stworzony specjalnie dla Europy, SkyShowtime jest oddany konsumentom na naszych rynkach. Lokalne produkcje są ważną częścią naszej strategii i cieszymy się, że będziemy nowym domem dla seriali czekających na premierę, jak również dla popularnych programów, które spotkały się z uznaniem widzów w krajach nordyckich, Europie Środkowo-Wschodniej i Hiszpanii” - mówi Monty Sarhan, CEO SkyShowtime.

SkyShowtime, który otrzymał w lutym 2022 r. wszystkie wymagane zgody regulacyjne, kontynuuje budowanie własnego zespołu programowego na wszystkich swoich rynkach. Oprócz programów nabytych w ramach wspomnianej umowy, SkyShowtime zwiększa również swoje możliwości w zakresie tworzenia własnych lokalnych produkcji.

Lokalne produkcje oryginalne zawsze stanowiły kluczową część naszej oferty. Cieszymy się, że możemy ogłosić ten pierwszy krok w naszej strategii. Jesteśmy wyjątkowo oddani naszym rynkom i nie możemy doczekać się współpracy z lokalnymi scenarzystami i producentami, aby dostarczyć naszym subskrybentom jeszcze więcej znakomitych historii” – mówi Jon Farrar (Head of Programming w SkyShowtime).

SkyShowtime pojawi się na 22 rynkach

Serwis SkyShowtime został stworzony z myślą o Europie i buduje zespoły w sześciu biurach regionalnych. Aplikacje i biblioteka treści serwisu będą dostępne w 18 różnych językach na 22 rynkach. SkyShowtime jest już dostępny w 12 krajach – od września w Danii, Finlandii, Norwegii i Szwecji, a od listopada 2022 r. w Holandii i Portugalii. Premiera SkyShowtime na pozostałych rynkach – tj. Albania, Andora, Czechy, Węgry, Kosowo, Macedonia Północna, Polska, Rumunia, Słowacja i Hiszpania – jest zaplanowana w I kwartale 2023 r. Oprócz produkcji lokalnych, SkyShowtime zaoferuje premierowy dostęp do kinowych hitów, nowych seriali na wyłączność, treści dla dzieci i całych rodzin oraz wybór tytułów z bibliotek Universal Pictures, Paramount Pictures, Nickelodeon, DreamWorks Animation, Paramount+, SHOWTIME, Sky Studios i Peacock.

Komentarze

Powiązane

17.03.25, 07:00
| TV / VOD » badania rynku
Talk-show Kuby Wojewódzkiego zyskał widzów w nowym paśmie
Pod koniec lutego br. na antenę TVN powrócił Kuba Wojewódzki z nowym sezonem swojego autorskiego talk-show. Tym razem w nowym paśmie – o godz. 20:50. O nowej porze tytuł zyskał blisko 100 tys. nowych widzów.
14.03.25, 16:15
| TV / VOD » informacje
Golden Media Polska zmienia logotyp
Golden Media Polska, producent programów telewizyjnych, po 13 latach zmienia logotyp. Celem jest odświeżenie wizerunku firmy oraz podkreślenie jej otwartości i innowacyjności. 
14.03.25, 13:30
| TV / VOD » informacje
Postaw na milion świętuje 15 lat na antenie i start 30. sezonu
W piątek, 14 marca 2025 r. o godz. 20:45 na antenie TVP2 zadebiutuje 30. sezon teleturnieju „Postaw na milion”. Program po raz pierwszy wyemitowano 5 marca 2011 r., a jego gospodarzem od początku pozostaje Łukasz Nowicki.
13.03.25, 19:45
| TV / VOD » seriale
Porządny człowiek. Pierwszy teaser i zdjęcia z planu nowego thrillera HBO
"Porządny człowiek" to nowa polska produkcja HBO Original – pełen napięcia thriller psychologiczny, który wkrótce zadebiutuje na platformie. Sprawdź najnowszy teaser i zobacz zdjęcia prosto z planu!
13.03.25, 18:15
| TV / VOD » informacje |
Polsat wkracza na Spotify. Pierwsza kampania stacji promująca Must Be The Music
Polsat, przy wsparciu polskiego oddziału Aleph, zrealizował kampanię na Spotify promującą powrót programu „Must Be The Music” po dziewięciu latach przerwy. To pierwsze wykorzystanie tej platformy muzycznej przez stację w celach reklamowych.
13.03.25, 15:30
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Program Didaskalia z nowego studia z autorską scenografią
Minęły dwa lata od premiery pierwszego odcinka „Didaskaliów” (Wirtualna Polska). Program prowadzony przez Patrycjusza Wyżgę, zyskał nowe studio z autorską scenografią.
13.03.25, 11:37
| TV / VOD » ludzie
Konrad Szczęsny zastępcą kierownika ds. kontaktów z mediami i członkiem polskiej delegacji na Konkurs Piosenki Eurowizji 2025
Konrad Szczęsny, prezes OGAE Polska, został zastępcą kierownika ds. kontaktów z mediami i członkiem polskiej delegacji na Konkurs Piosenki Eurowizji 2025.
13.03.25, 08:30
| TV / VOD » badania rynku
Prawie 1,1 mln widzów Awantury o kasę
Dobre wyniki oglądalności zanotował w miniony weekend teleturniej „Awantura o kasę” (Polsat) prowadzony przez Krzysztofa Ibisza.
13.03.25, 07:15
| TV / VOD » badania rynku
Grupa TVP wygrywa weekend. Sanatorium miłości dalej hitem TVP1
W miniony weekend grupa TVP z udziałem na poziomie 20,5 proc., wyprzedziła pozostałe grupy nadawców. Sporą popularnością cieszą się nowe sezony programów „The Voice Kids” i „Sanatorium miłości”.
12.03.25, 16:00
| TV / VOD » seriale
Sprawiedliwi. Trójmiasto. Czwórka liderem w paśmie serialu
Bardzo dobre wyniki i pozycję lidera w swoim paśmie przyniósł Czwórce pierwszy tydzień emisji nowego serialu „Sprawiedliwi. Trójmiasto”.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.