10.01.23, 10:53
AMS rozliczy się z klientami sieci Digital Indoor w modelu CPM DOOH
Od 1 stycznia br. klienci AMS korzystają z rozliczenia kampanii Digital Indoor w modelu CPM DOOH (cost per mile). Jej walutą, analogicznie jak w mediach online, są wyłącznie realne wyświetlenia.
Rozliczanie kampanii w modelu CPM DOOH torynkowa innowacja. Ta forma rozliczania była znana do tej pory z reklam internetowych. Modelzostał zastosowany po raz pierwszy w odniesieniu do rynku reklamy OOH w ubiegłym roku. Wówczas rozliczenie dostępne było dla oferty Digital Cityscreen AMS.
„Rok 2022 był przełomowy pod względem naszych doświadczeń w obszarze innowacji DOOH. Jednym z nowych rozwiązań, które przeszły pomyślnie fazę testów, było wdrożenie modelu rozliczeń kampanii znanego dotąd z internetu. Przed nami kolejny krok – wdrażamy CPM DOOH na szerszą skalę, co przełoży się na dalsze zwiększenie elastyczności oferty OOH, szybkości reakcji i adaptacji na zmiany” – mówi Radosław Gołąb, dyrektor ds. rozwoju oferty Digital w AMS.
Oferta Digital Indoor AMS obejmuje 58 galerii handlowych zlokalizowanych w 20 polskich aglomeracjach. Miesięczny zasięg techniczny to 43 proc. wszystkich mieszkańców Polski.
Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie
Urząd Miasta Krosna | Polska
Przejdź do ofertyZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze