12.01.23, 06:00
We hack the system, you fly for less. Kiwi.com z pierwszą w historii marki kampanią TV

Czeska firma traveltech Kiwi.com, której technologia umożliwia wyszukanie najtańszych opcji podróżowania, właśnie rozpoczęła pierwszą w swojej historii kampanię wizerunkową, zatytułowaną „We hack the system, you fly for less”. Kampania w polskich mediach TV będzie dostępna przez osiem tygodni.
Nowoczesne hacki podróżnicze, potężne filtry i unikatowy algorytm, który umożliwia tanie podróżowanie to jedne z kluczowych motywów przewodnich kampanii. Na stronie Kiwi.com można znaleźć filmy, które w humorystyczny i niezobowiązujący sposób pokazują najlepsze podróżnicze tricki. Oprócz rebrandingu własnych kanałów Kiwi.com, nowa tożsamość marki jest również wykorzystywana w reklamach społecznościowych, cyfrowych oraz TV.
Na firmowym kanale YouTube co dwa tygodnie pojawia się bohater i nowy film. Dodatkowo firma nawiązała współpracę z influencerami na TikToku i Instagramie, reprezentującymi trzy główne osobowości marki:
- Cyfrowego Innowatora odzwierciedlającego technologiczne serce firmy, który jest w stanie wyjaśnić, jak działa produkt,
- Disruptora – hakera podróżniczego, który wie, jak znaleźć wyjątkowe okazje, które pozwalają ludziom podróżować za mniejsze pieniądze,
- Odkrywcę, który szuka przygód i inspiracji w podróży.
Po wprowadzeniu nowej tożsamości marki w 2023 roku nastąpi szersza aktywacja na kluczowych rynkach europejskich.
„Główna kampania rusza na wszystkich naszych kluczowych rynkach – w Czechach, Słowacji, Polsce, Węgrzech i Rumunii. Na rynku polskim i czeskim jesteśmy w tym miesiącu po raz pierwszy w historii Kiwi.com w telewizji, co nie tylko stanowi dużą część naszej kampanii i również pokazuje poziom naszych ambicji związanych z marką w ramach komunikacji konsumenckiej na rynkach strategicznych”- mówi Andrew Parker-Blagg.
Spoty TV w Polsce ruszyły 2 stycznia, można je śledzić na antenie Polsatu oraz TVN i ich kanałów tematycznych. Za produkcję spotów odpowiada Studio Baldwin Praga.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze