09.01.23, 18:47

Hyundai pozostaje partnerem strategicznym Onet Rano także w 2023 roku

Samochód Onet Rano, fot.: materiały prasowe

Hyundai Motor Poland i Onet Rano przedłużają strategiczne partnerstwo. Od stycznia br. poranny program Onetu będzie nadal realizowany z samochodu o napędzie w 100% elektrycznym - Hyundai IONIQ 5.

Jak podkreśla Ringer Axel Springer, współpraca z Hyundai Motor Poland wpisuje się w misję wspierania przez firmę rozwiązań zrównoważonego rozwoju. W 2022 r. wraz z Hyundai Motor Poland w Onet Rano zrealizowano szereg materiałów, które miały przyblizać widzom aspekt elektromobilności, przyszłości motoryzacji i paliw alternatywnych.

Od kilku lat aktywnie wprowadzamy zmiany i promujemy działania wspierające zrównoważony rozwój. Dzięki strategicznej współpracy z Hyundai Motor Poland widzowie programu Onet Rano, kolejny rok będą mogli cieszyć się towarzystwem marki, która inwestuje w elektromobilność i buduje świadomość ekologiczną. Wspólnie, w atrakcyjny sposób pokazujemy widzom, poza samą rozmową, miejsca ważne dla naszych gości, a zeroemisyjny tryb jazdy mobilnego studia Onetu sprawdza się szczególnie w centrum miasta” – mówi Sabina Lipska, Dyrektor Video w Ringier Axel Springer Polska.

Ponad sześć lat porannego formatu Onetu

„Onet Rano” oraz „Onet Rano #WIEM” to program, który jest emitowany od ponad sześciu lat. Format ma dziennie średnio 2 mln projekcji i można go oglądać na wielu platformach: na stronie głównej Onetu, na YouTube oraz Facebooku i Twitterze. Program jest emitowany na żywo od poniedziałku do piątku od godz. 7:55 i jest prowadzony przez Bartosza Węglarczyka, Janusza Schwertnera, Beatę Tadlę, Łukasza Kadziewicza, Tomasza Sekielskiego oraz Odetę Moro.Rodzinę „Onet Rano” tworzą takie programy, jak: Onet #Wiem, Onet Rano od Kuchni, Onet Rano w Podróży, Onet Rano Gość Specjalny, a od 2021 r. także Zdrowie Rano, Onet Rano na Weekend i Onet Rano Finansowo.

Komentarze

Powiązane

13.03.23, 16:00
| internet » informacje
Halo, tu bank. Podcast BGK w języku migowym
„Halo, tu bank” to autorski projekt Banku Gospodarstwa Krajowego, który ma uczyć o zrównoważonym rozwoju i angażować społeczność do udziału w wyzwaniach w tym temacie. Jest to pierwszy podcast firmowy przetłumaczony na polski język migowy.
13.03.23, 08:30
| radio » informacje | internet » informacje
Onet nawiązuje współpracę podcastową i muzyczną z Radiem 357
W piątek 10 marca br., aplikacja Onet Audio wzbogaciła się o podcasty przygotowane przez zespół Radia 357. Do najpopularniejszych podcastów w Polsce dołączy ponad 80 odcinków podcastów Radia 357.
09.03.23, 19:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Słynne głosy w nowej kampanii platformy Audioteka
8 marca br. miała miejsce premiera nowego spotu reklamowego Audioteki. Krótki klip zabiera widza w animowaną podróż przez historie i gatunki, które można poznać dzięki produkcjom dostępnym w katalogu marki. 
09.03.23, 16:00
| internet » ludzie
Magdalena Wysocka na czele zespołu Programmatic w Grupie OLX
Grupa OLX zmianach wprowadza zmiany organizacyjne w strukturze zespołu programmatic. Do tej pory każdy z rynków europejskich OLX, m.in. Polska, Ukraina, Rumunia, Bułgaria, Portugalia w obszarze programmatic obsługiwany był przez osobne, samodzielne zespoły zarządzane na szczeblach lokalnych.
09.03.23, 12:00
| internet » ludzie
Piotr Kozłowski redaktorem naczelnym serwisu Autoswiat.pl od kwietnia
Piotr Kozłowski przechodzi do redakcji Autswiat.pl i od 1 kwietnia 2023 r. obejmie funkcję redaktora naczelnego serwisu. Z kolei Robert Rybicki, dotychczasowy szef redakcji, obejmie nowe stanowisko menedżera ds. paid content i lead generation w Autoswiat.pl.
09.03.23, 10:00
| internet » ludzie
Sylwester Kubiak awansuje w Gemius w Polsce. Został Dyrektorem Sprzedaży
Na początku marca br. Sylwester Kubiak objął stanowisko Dyrektora Sprzedaży Gemius w Polsce. W nowej roli będzie odpowiadał za planowanie i wdrażanie strategii sprzedaży na rynku polskim oraz współpracę z kluczowymi klientami.
08.03.23, 10:28
| internet » informacje
Okres w moim życiu. Gazeta.pl rusza z akcją społeczną
„Okres w moim życiu” to kampania społeczna Gazeta.pl i inicjatywy TakDlaPodpasek.pl, realizowana wspólnie z Okresową Koalicją i Kulczyk Foundation. Celem akcji jest normalizacja tematu menstruacji oraz zaapelowanie o wprowadzenie do polskich szkół darmowych środków higieny osobistej i edukacji menstruacyjnej. 
06.03.23, 08:42
| internet » informacje
Instytut Jagielloński uruchamia platformę Jagielloński Research
Instytut Jagielloński, ośrodek analityczny specjalizujący się w zagadnieniach energetyki i gospodarki, uruchamia nową platformę analityczną. Jagielloński Research zawiera dane, które mają byćaktualizowane kilka razy dziennie i wzbogacone o wizualizacje i interaktywne wskaźniki.
03.03.23, 09:10
| radio » ludzie | internet » ludzie
Paweł Tabędzki szefem wydawców online serwisów stacji muzycznych z portfolio GRA
Paweł Tabędzki objął funkcję szefa wydawców online, odpowiedzialnego za serwisy i aplikacje stacji muzycznych z portfolio Grupy Radiowej Agory – Radia Złote Przeboje, Radia Pogoda i Rock Radia.
01.03.23, 18:03
| internet » ludzie
Monika Maszkiewicz przechodzi z Party.pl do Iberion
Na początku marca br. do grupy mediowo-społecznościowej Iberion dołączyła Monika Maszkiewicz, która wcześniej związana była z portalem Party.pl.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie

Urząd Miasta Krosna | Polska

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty
Konkursy
do 21.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 20.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

28.03.2023 r., online.