29.12.22, 09:30
Dentsu Polska obsłuży Phytopharm Klęka
iProspect (grupa dentsu Polska) wygrało przetarg na obsługę mediową Phytopharm Klęka S.A.
Umowa zakłada współpracę na okres dwóch lat i obejmuje wszystkie marki znajdujące się w portfolio firmy, w tym: Fiorda, Dentosept, Biostymina czy Bronchosol.
Współpraca pomiędzy iProspect a Phytopharm Klęka S.A. zakłada pełną obsługę mediową zarówno online, jak i offline. „Ogromnie cieszymy się, że do grona naszych klientów dołączyła firma Phytopharm Klęka S.A. W najbliższych miesiącach będziemy mieli możliwość przeprowadzenia kampanii dla nowych produktów w ofercie spółki, ale i będziemy pracować nad umocnieniem pozycji Phytopharm w kategoriach, w obrębie których funkcjonuje już od wielu lat” – mówi Karolina Karaś, Business Development Director, dentsu Polska.
Phytopharm Klęka działa w sektorze farmaceutycznym
Phytopharm Klęka działa na rynku od 1949 r., początkowo zajmując się uprawą i sprzedażą surowców zielarskich. Obecnie to nowoczesna firma farmaceutyczna, która od kilkudziesięciu lat łączy wiedzę o leczniczej sile natury z potencjałem możliwości, jakie daje nauka i nowoczesna technologia.
Specjalista ds. promocji czasopism naukowych
Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie | Warszawa
Przejdź do ofertykierowniczka/kierownik działu PR
Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
21-22.09. 2023 r., Rzeszów.
Komentarze