28.12.22, 16:45

Influencerki agencji Spotlight twarzami napoju Partino w sieci Biedronka

Influencerki agencji Spotlight twarzami napoju Partino w sieci Biedronka, fot.: materiały prasowe

Na półki sklepów sieci Biedronka trafiły Partino, czyli nowe bezalkoholowe gazowane napoje, których twarzami zostały topowe influencerki Agencji Spotlight, która odpowiada za przygotowanie kampanii reklamowej.

Nawiązany przez Spotlight kontrakt obejmuje świadczenia wizerunkowe, w tym wykorzystanie wizerunku influencerek - Natalii „Natsu” Kaczmarczyk, Patrycji Mołczanow i Moniki Kociołek na produktach oraz materiałach promocyjnych, udział w sesji fotograficznej i możliwość eksploatacji powstałych materiałów do promocji produktów.

Muzyka ważną częścią kampanii

W ramach opracowanej przez Spotlight kampanii powstała również specjalna piosenka z lokowaniem produktu pod tytułem „Kapitan”, która miała swoją premierę 20 grudnia 2022 r. na YouTubie. Do jej refrenu influencerki przygotowały filmy promocyjne na TikToku, zachęcając obserwujących do nagrywania wideo do trendu muzycznego, do którego powstało już ponad 2 tysiące postów. Świadczenia promocyjne obejmują dodatkowo publikacje na Instagramie. Aktywację wspierają także członkowie flagowych projektów Spotlight - Team X oraz Natsu World - występując w teledysku do „Kapitana” oraz w jednym z odcinków na kanale Team X na YouTubie, w którym twórcy rzeźbili butelkę Partino w bloku lodu.

Partino to nowy napój bezalkoholowy w czterech różnych smakach: jagoda, brzoskwinia, truskawka oraz arbuz.

Komentarze

Powiązane

08.06.23, 10:43
| reklama & PR » informacje
Sztuka grillowania z kampanią Dan Cake
Pod hasłem „Daj sobie czas na soczystą sztukę” marka Dan Cake chce przekonać odbiorców, że gdy sięga się po jej wyroby piekarnicze, grillowanie staje się prawdziwą sztuką.
07.06.23, 20:26
| reklama & PR » informacje
Iga Świątek ponownie w kampanii PZU Wojażer
Marka PZU wystartowała z kampanią promującą ubezpieczenie podróżne PZU Wojażer. Jej celem jest zachęcanie osób planujących wakacyjne wyjazdy do zadbania o siebie i swoich bliskich poprzez zakup ubezpieczenia. Bohaterką komunikacji ponownie została tenisistka Iga Świątek.
07.06.23, 16:30
| reklama & PR » informacje
Daj sobie czas. W Warszawie pojawił się mural promujący kampanię PayPo
PayPo – polski operator BNPL (buy now, pay later) – ruszył z kampanią „Daj sobie czas”, w której zachęca do przemyślanych zakupów z wykorzystaniem płatności odroczonych. Mural promujący akcję można podziwiać w okolicach Mostu Poniatowskiego w Warszawie.
07.06.23, 15:10
| reklama & PR » informacje
Cape Morris zwycięża w przetargu na obsługę marki Morliny
Cape Morris, agencja kreatywno-strategiczna nawiązała współpracę z marką Morliny (polska spółka Animex). Agencja odpowiedzialna będzie za wdrożenie nowej strategii komunikacji w social media od maja br.
07.06.23, 14:02
| reklama & PR » informacje
MullenLowe wprowadza nową globalną tożsamość
Ośmiornica MullenLowe od 6 czerwca br. wygląda inaczej. Zmiany mają oddawać nową globalną tożsamość sieci i jej odświeżone pozycjonowanie. Rebranding dotyczy 57 rynków na całym świecie, w tym także MullenLowe Warsaw.
07.06.23, 10:50
| reklama & PR » informacje
Dentsu Creative ponownie zwycięża w przetargu Audi
Dentsu Creative obroniło budżet na obsługę marki Audi. Kontrakt podpisano na okres trzech lat z możliwością przedłużenia o kolejne dwa.
07.06.23, 09:37
| reklama & PR » ludzie
Izabela Albrychiewicz awansowała na stanowisko CEO GroupM CEE. Teraz zarządza 10 rynkami regionu
GroupM, medialna grupa inwestycyjna WPP, powołała Izabelę Albrychiewicz na stanowisko CEO GroupM CEE. Region, którym zarządzać będzie dotychczasowa CEO GroupM Poland, obejmuje aż 10 rynków: Chorwację, Czechy, Bośnię, Węgry, Polskę, Rumunię, Serbię, Słowację, Słowenię i Ukrainę.
07.06.23, 06:30
| reklama & PR » ludzie
Trzy osoby awansowały w agencji Good One PR
W strukturach Good One PR awansowały trzy osoby. W kwietniu br. Marta Paczka objęła funkcję Account Managera, a miesiąc później Jakub Macyszyn Senior Account Executive’a. Na stanowisko Account Executive w marcu br. awansowała natomiast Angelika Zarzycka.
06.06.23, 20:58
| reklama & PR » informacje
Janusz Walczuk ambasadorem marki Garage
Marka Garage inauguruje sezon letnich imprez i festiwali wejściem w długofalową współpracę ambasadorską z raperem Januszem Walczukiem. Zapowiada także cykl imprez zorganizowanych razem z muzycznym kolektywem SO HARD, na których wystąpi znany raper.
06.06.23, 20:08
| reklama & PR » informacje
Agencja Peppermint przygotowała koncepcję graficzną loterii Toffifee
Współpraca Peppermint z marką Toffifee w ramach ogólnopolskiej loterii pod hasłem „Loteria tkwi w Toffifee”, objęła przygotowanie różnorodnych formatów graficznych do promocji kampanii w kanałach online i offline.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

kierowniczka/kierownik działu PR

Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji czasopism naukowych

Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie | Warszawa

Przejdź do oferty

Stanowisko ds. filmu

Centrum Kultury Zamek w Poznaniu | Poznań

Przejdź do oferty
Konkursy
do 07.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 05.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.